Je eerste zin: je maakt dus zelf wel degelijk dat onderscheidquote:Op zondag 20 september 2009 23:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
Nee IK NIET, ANDEREN!
Ik kan wel het verschil zien en weten tussen een halbloedvrouw en een negerin, alleen anderen niet. Bij de mooie zwarte vrouwen roepen de meeste meteen al: dat is een halfbloed! ik doe dat niet ...
Ook zangeres mya boveenmij is geen negerin maar een halfbloed. Sorrie, ik vind dat je alleen halbloed kan zijn als je een witte (of aziatische) ouder en een zwarte ouder hebt. Niet zo-iets van een witte opa ergens.
Je moet het niet eens willen joh.quote:Op zondag 20 september 2009 22:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
dat bedoel, ik ben één van de weinige negerinnen op FOK! dus er moet wel iemand opkomen voor ons, die ons beledigen!
en degene die wat lichter zijn zoals beyonce hoe omschrijf je die dan?quote:Op zondag 20 september 2009 23:35 schreef Smart_ass het volgende:
Overigens is het niet zo dat ik negerinnen niet mooi kan vinden ofzo, dat mijn definitie daarom anders is. Maar bij negerinnen denk ik gewoon echt aan hele donkere vrouwen.
ja, want er zit nou eenmaal verschil tussen, toch? Halbloeden zijn net zoveel negerin als ze blank zijn: 50/50. En het grappige is hoe iedereen erop hamert dat er nooit ''echte negerinnen '' gepost worden, omdat de lichtere niet vallen in hun categorie. En als er mooie negerinnen gepost worden, gaan ze vluchtig smoesjes verzinnen dat ze halfbloed zijn etc. enz.quote:Op zondag 20 september 2009 23:38 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Je eerste zin: je maakt dus zelf wel degelijk dat onderscheid
misschien met een naam ofzoquote:Op zondag 20 september 2009 23:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
en degene die wat lichter zijn zoals beyonce hoe omschrijf je die dan?
quote:Op zondag 20 september 2009 23:32 schreef Biels het volgende:
Ah, weer het zoveelste "ik ben heus wel lekker, knap, intelligent en sociaal capabel" topic van aychelle? Omdat ze voelt dat een van de bevolkingsgroepen waar ze toe behoort ondergewaardeerd wordt?
If so:.
Geen idee, nooit over nagedacht. Ik noem iemand sowieso niet bij zijn of haar huidskleur ofzo.quote:Op zondag 20 september 2009 23:43 schreef aychelle het volgende:
[..]
en degene die wat lichter zijn zoals beyonce hoe omschrijf je die dan?
quote:
vast wel, als je iemand moet beshrijven zeg je : die donker getinte vrouw toch/ ..quote:Op zondag 20 september 2009 23:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Geen idee, nooit over nagedacht. Ik noem iemand sowieso niet bij zijn of haar huidskleur ofzo. [ afbeelding ]
Je zegt zelf net hierboven dat een halfbloed en een volbloed neger(in) verschillend zijn en dan verwijt je anderen dat ze lichtgekleurden niet als echte negerinnen beschouwenquote:Op zondag 20 september 2009 23:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus de één word wel een negerin genoemd en de degene met een tint lichter ineens niet meer. Maak je die onderscheid ook onder blanke of aziatische vrouwen? Indiase vrouwen zijn toch ook van lichtbruin tot pikzwart, en waarom zeikt niemand daarop dat altijd de lichtere naar voren worden geschoven.
sorrie dat ik zo zei, ik ga so pitten
Ja oke. Dan zou ik getint zeggen. Licht getint of gewoon getint. Maar niet die negerin. Tenzij ze dat wel is. Maar ik vind zulke dames (zoals Beyoncé en die vrouw in de OP) dus geen negerinnen.quote:Op zondag 20 september 2009 23:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
vast wel, als je iemand moet beshrijven zeg je : die donker getinte vrouw toch/ ..
Dan zeg je toch gewoon, dat lekkere wijf met die mooie dijen?? Kleur boeit niet iedereen wat.quote:Op zondag 20 september 2009 23:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
vast wel, als je iemand moet beshrijven zeg je : die donker getinte vrouw toch/ ..
mensen snappen niet dat vrouwen tussen '' 100% echte volboed negerinnen '' en halfbloed vrouwen je nog steeds een negerin bent. Dan word er ineens gezegd, maar dat is toch geen neger?!quote:Op zondag 20 september 2009 23:47 schreef Tunafish het volgende:
TS, hoeveel van dit soort topics krijgen we nog van jou? Eerst zijn alle mannen slecht, nu is iedereen slecht omdat we een onderscheid maken tussen 'echte' negerinnen en halfbloedjes, waar maak je je allemaal nog meer druk om?
post jij dan eens naar jouw smaak een negerin? ......quote:Op zondag 20 september 2009 23:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja oke. Dan zou ik getint zeggen. Licht getint of gewoon getint. Maar niet die negerin. Tenzij ze dat wel is. Maar ik vind zulke dames (zoals Beyoncé en die vrouw in de OP) dus geen negerinnen.
quote:Op zondag 20 september 2009 23:47 schreef aychelle het volgende:
[..]
dus de één word wel een negerin genoemd en de degene met een tint lichter ineens niet meer. Maak je die onderscheid ook onder blanke of aziatische vrouwen? Indiase vrouwen zijn toch ook van lichtbruin tot pikzwart, en waarom zeikt niemand daarop dat altijd de lichtere naar voren worden geschoven.
sorrie dat ik zo zei, ik ga so pitten
Dat meen je niet. Negerinnen moeten het juist van een lekkere kont hebben want blanken kunnen zelden zo'n kont kwekenquote:Op zondag 20 september 2009 23:49 schreef slindenau het volgende:
zolang ze geen neger trekjes hebben (dus geen dikke reet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |