ik vind ze allemaal mooiquote:Op zondag 20 september 2009 23:02 schreef J.Herrer het volgende:
Ook ff een bijdrage leveren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap gewoon niet waarom het jou wat uitmaakt? We zijn allemaal mensen, lekker fucking boeiend of iemand 12% neger, 56% chinees, 21% duitser en 11% pakistani is.quote:Op zondag 20 september 2009 23:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
als dit topic je net langer intereseert popje, ga dan weg!
Nee, dan heb ik het over uitzonderingen betreffende lipdiktes en neusgroottes.quote:Op zondag 20 september 2009 23:02 schreef aychelle het volgende:
[..]
uitzonderingen? dan heb je het over de mooie '' echte 100% volbloed '' negers? Trouwens bijna elke neger heeft wel blank bloed. Er zijn ook aardig wat blanke mensen met neger of aziatisch bloed, alleen weten en willen ze het hiet niet weten
Ik zie haar als een lekkere chick. Niet als blank of zwart.quote:Op zondag 20 september 2009 23:01 schreef aychelle het volgende:
[..]
inderdaad, zelfs deze vrouw is 25% zwart en lijkt verder helemaal blank. wat vinden jullie nu van haar? zien jullie haar nog steeds als een blank persoon, of niet?
[ afbeelding ]
Waarom Beyonce nietquote:Op zondag 20 september 2009 23:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik vind ze allemaal mooi, behalve beyonce
quote:Op zondag 20 september 2009 23:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom het jou wat uitmaakt? We zijn allemaal mensen, lekker fucking boeiend of iemand 12% neger, 56% chinees, 21% duitser en 11% pakistani is.
Als het een lekker wijf is, dan boeit me dat inderdaad niet neequote:Op zondag 20 september 2009 23:07 schreef BorisdeVries het volgende:
[..]Mensen die doen alsof alle mensen gelijk zijn.
omdat ze onder de lagen make-up zit, en echt niet de mooiste onder de donkere dames is (vind ikquote:
Hij heeft wel een beetje een punt: wat maakt het uit? Je bent aardig of je bent niet aardig. Toch? Als die vrouw die 25% zwart is, zich zwart voelt, prima. Voelt ze zich blank, ook prima!quote:Op zondag 20 september 2009 23:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
als dit topic je net langer intereseert popje, ga dan weg!
platte neuzen komen ook in oost azie voor, dikke lippen ook in andere landen. een hele donkere huid hebben srilankanen ook. De meeste negers hebben dikkere lippen een dikkere neus, en een heel donkere huid, maar je hebt ze ook lichter en met smallere neuzen. En dat hoeft niet te beteken dat ze meteen halfbloed zijn, wat veel denken.quote:Op zondag 20 september 2009 23:07 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik het over uitzonderingen betreffende lipdiktes en neusgroottes.
Godsgenade, ofwel je wilt me niet begrijpen... Ofwel je komt niet uit Afrika maar uit Mongolie.
De groeten.
gmtaquote:Op zondag 20 september 2009 23:16 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje een punt: wat maakt het uit? Je bent aardig of je bent niet aardig. Toch? Als die vrouw die 25% zwart is, zich zwart voelt, prima. Voelt ze zich blank, ook prima!![]()
Je hoeft toch niet een hele stamboom met je mee te zeulen?
Ik zie mn kinderen al op school: ja ik ben half nederlands, en mn vader is een Antilliaan máár zn ene opa was een Surinamer en zn andere oma een Afro-Amerikaan. Nou dan moeten ze een rekenmachientje meenemen naar de kleuterschool om t allemaal uit te rekenen
Je snapt me niet. Het is net dat sommigen de mooiere negers uit de 'negerinnengroep'' willen halen. Zo van: HA! zie je wel er zijn geen mooie negerinnen. Beyonce, Tyra banks, Christina milian zijn mischien wel lichter en hebben niet allemaal hele platte dikke neuzen maar ze zijn net zo negerin als Alek wek (zwart topmodel) Het woord negerin is gewoon een vernederlandst woord voor '' negra '' wat weer zwart of donker betekend. Ook zuid-oost aziaten kunnen zwart zijn, maar het zijn weer geen negers.quote:Op zondag 20 september 2009 23:16 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje een punt: wat maakt het uit? Je bent aardig of je bent niet aardig. Toch? Als die vrouw die 25% zwart is, zich zwart voelt, prima. Voelt ze zich blank, ook prima!![]()
Je hoeft toch niet een hele stamboom met je mee te zeulen?
Ik zie mn kinderen al op school: ja ik ben half nederlands, en mn vader is een Antilliaan máár zn ene opa was een Surinamer en zn andere oma een Afro-Amerikaan. Nou dan moeten ze een rekenmachientje meenemen naar de kleuterschool om t allemaal uit te rekenen
ik VOND haar ooit mooi, maar nu ...quote:Op zondag 20 september 2009 23:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die Beyoncé niet mooi vinden.
quote:
kijk! jij bent mijn perfecte voorlbeeld ... leg eens uit: De dame kan geen negerin zijn omdat:quote:Op zondag 20 september 2009 23:23 schreef Smart_ass het volgende:
Waarschijnlijk hanteer ik een rare definitie voor het woord neger ofzo, maar ik vind die onderste foto in de OP nou niet echt een neger.
Nee IK NIET, ANDEREN!quote:Op zondag 20 september 2009 23:21 schreef Wazeggie het volgende:
Maar jij bent zelf degene die steeds het verschil tussen halfbloedjes en 'echte' negers noemt
Ja, ik weet het eigenlijk niet. Bij negers/negerinnen denk ik gewoon aan Afrikanen. En dan niet Marokkanen ofzo, maar echt mensen uit Ghana en daar ergens. Maar ook aboriginals. Gewoon mensen die echt donker zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 23:29 schreef aychelle het volgende:
[..]
kijk! jij bent mijn perfecte voorlbeeld ... leg eens uit: De dame kan geen negerin zijn omdat:
* haar huid niet pikzwart is
* ze niet boven de 80 kilo weegt
* ze geen afro draagt
* ze geen donkerbruine ogen heeft
* enz enz enz? .... zo iets bedoel je toch? Ook als heeft ze blank bloed door haar aderen stromen dat maakt haar niet meer of minder negerin, of wel? ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |