No biggyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de clip zitten stukken van de film, dus als je dat nog niet wilt zien, moet je niet kijken
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
rustig aan hequote:Op zondag 20 september 2009 21:49 schreef Daph_ het volgende:
Zeg, moet ik dit topic in mijn eentje vullen ofzo?
Precies, volgend jaar beterquote:Op zondag 20 september 2009 21:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nope. Ik ben nu al helemaal gesloopt, laat staan als ik de DtD had gelopen gisteravond. Ik schat dat ik zo ongeveer 2 weken bij zou moeten komen als ik het wel gedaan had. Helaas, maar volgend jaar beter. Ik ga komende week weer een rondje proberen, ben benieuwd..
quote:Op zondag 20 september 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
geweldig nummer
BlofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de clip zitten stukken van de film, dus als je dat nog niet wilt zien, moet je niet kijken![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus Dean is al 721 topics aan het zoeken.
Nog naar FbtS geweest?quote:Op zondag 20 september 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Ik was eigenlijk net al weer weg hier, maar hoi![]()
![]()
[..]![]()
Dat is nietquote:
Niks. Blofquote:
Nope, ga ik nooit heenquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus Dean is al 721 topics aan het zoeken.
kijk.quote:Op zondag 20 september 2009 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is niet, dat is de waarheid
![]()
[..]
Niks. Blof
Gezondheid gaat voorquote:Op zondag 20 september 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb geen haast. Vind het wel jammer hoor. Vooral toen ik m'n shirt in de bus kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |