niet echt klantvriendelijk vind ik dit.quote:Op zondag 20 september 2009 21:32 schreef maxdewitte het volgende:
Jordy-B, met de B van bedroevend?
Kansloze kerel ben jij zeg, ordinaire natnek.
Ik hoop dat jullie kanker krijgen en rotten in jullie graf.
Stelletje nietsnutten.
Wat een aanwinst voor FOK! ben jij. Ik hoop dat je zo snel mogelijk moderator wordt, want ik zie niet in hoe FOK! zonder jou kan.quote:Op zondag 20 september 2009 21:32 schreef maxdewitte het volgende:
Stelletje nietsnutten.
Tja, voor 5 euro kun je niet veel verwachten natuurlijkquote:Op zondag 20 september 2009 21:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
niet echt klantvriendelijk vind ik dit.
oi... ik ben geen klant.quote:Op zondag 20 september 2009 21:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
niet echt klantvriendelijk vind ik dit.
Grappig man! HAHAHA, even lachen met z'n allen.quote:Op zondag 20 september 2009 21:33 schreef Jordy-B het volgende:
Ik hoop dat je de vliegende vinketering oploopt en dat je familie je komt uitlachen aan je sterfbed. Met een mooi groot zelf ontworpen logo op je grafsteen.
Hahahahah, prachtigquote:Op zondag 20 september 2009 21:32 schreef maxdewitte het volgende:
Stelletje nietsnutten.
Je gaat het niet winnen, moppie.quote:Op zondag 20 september 2009 21:35 schreef maxdewitte het volgende:
[..]
Grappig man! HAHAHA, even lachen met z'n allen.
Toch blijf je een ordinaire hond die later mijn voeten kust.
Nee, hij is weg hier.quote:Op zondag 20 september 2009 21:37 schreef koemleit het volgende:
krijg ik nou m'n logo nog of wat?
Die is wel hip.quote:Op zondag 20 september 2009 21:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik stel mezelf ook beschikbaar, voor VIER euro per logo.
Voorbeeld:
[ afbeelding ]
quote:Oké.
Jouwn IQ ligt ook erg hoog zie ik aan je spelling.
'Niemand moet je kankertroep niet.'
Hang jezelf op, je bent een stuk kanker voor de maatschappij die later ons geld gaat kosten omdat hij thuis op de bank gaat zitten peukies roken en wacht op een uitkering.
Kanker zwartnek.
Op 20 September 2009 21:36 schreef Scarface2004 het volgende:
haha ik loop je maar te fucken man
niemand moet je troeplogo's niet
groetjes,
Scar
Dat was dan ook mijn gedachte erachter. Als 'ie hier al binnen een halfuur z'n geduld verliest...quote:Op zondag 20 september 2009 21:51 schreef drumstickNL het volgende:
koel, beetje jammer dat je ze gejat hebt
Voor serieus reactie's graag naar Tweakers.net gaan, die kunnen je wel waarderen.
Ik geloof er geen reet van.quote:Dat vind jij, omdat dit hele forum qua serieusheid totaal onder niveau zit.
Ondertussen heb ik laatst wel weer met 1 logo zo'n 30 euro gemaakt met anderhalf uur in mijn luie stoel zitten.
Zet dit ook maar in mijn topic, vinden je online vrienden vast leuk.
(En kom niet met zo'n argument van dat ze gek zijn, want hij is niet de enige aan wie ik zo nu en dan een extra centje bijverdien)
Op 20 September 2009 21:52 schreef Jordy-B het volgende:
Nou nee, maar als jij achterbaks genoeg bent om mensen via de PM de huid vol te schelden, wil ik daar eigenlijk ook wel even van meegenieten.
Beetje vreemd trouwens dat je er vanuit gaat dat wij degene zonder leven zijn. Heb je je eigen logo's wel eens gezien die je aan de man probeert te brengen?
Kerel, ik schijt nog betere logo's dan jij shopt.quote:Op zondag 20 september 2009 21:32 schreef maxdewitte het volgende:
Stelletje nietsnutten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |