abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72945615
Denk ik aankomend weekend fijn uit te gaan, bier te drinken, lekker in de kroeg hangen. Meeste Fok! 'ers kennen het waarschijnlijk wel .. Vraagt m'n vriendin of ik zin heb om mee te gaan naar haar tante die 50 wordt Daar gaat m'n zaterdagavond, enigste avond om gezellig met vrienden uit te gaan
kan natuurlijk moeilijk gaan zeggen dat ik geen zin heb om mee te gaan, want dan heb je een heel chagerijnige vriendin in het weekend

klacht: weekeinde verprutst door schoonfamilie
anti-klacht: de vrijdag gaat natuurlijk wel door
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
pi_72945775
Hele weekend verpest ?
pi_72945804
Enigste avond?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_72945841
Trouw dan ook niet
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72945866
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef evilbrian het volgende:

kan natuurlijk moeilijk gaan zeggen dat ik geen zin heb om mee te gaan, want dan heb je een heel chagerijnige vriendin in het weekend

Wie heeft er de broek aan in jullie relatie?

zondag 20 september 2009 @ 20:37:30 #6
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_72945883
quote:
Denk ik aankomend weekend fijn uit te gaan, bier te drinken, lekker in de kroeg hangen.

quote:

Meeste Fok! 'ers kennen het waarschijnlijk wel
Je maakt een grapje zeker
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_72945888
Durf nee te zeggen
pi_72945890
THATS HOW ME ROLLLLLLLLLLLLLL
pi_72945899
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

TS draagt een rok
pi_72945911
quote:
Denk ik aankomend weekend fijn uit te gaan, bier te drinken, lekker in de kroeg hangen. Meeste Fok! 'ers kennen het waarschijnlijk wel .. Vraagt m'n vriendin of ik zin heb om mee te gaan naar haar tante die 50 wordt Daar gaat m'n zaterdagavond, enigste avond om gezellig met vrienden uit te gaan

Maakt dat nou uit, je zit toch in de kroeg?
pi_72945952
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

hoe zou jij het oplossen dan ?
pi_72946018
Heb je de tante nog een beurt gegeven?
pi_72946038
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:38 schreef Hpzone het volgende:

[..]

Maakt dat nou uit, je zit toch in de kroeg?
maar niet op zaterdag avond
pi_72946059
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:38 schreef evilbrian het volgende:

[..]

hoe zou jij het oplossen dan ?
Nee zeggen. Heel simpel. Ik zou mn vriendin ook nooit dwingen mee te gaan naar mijn familie-verjaardagen.
pi_72946082
feestjes van tantes en ooms zijn alleen leuk als er een tuistap is waar jeje even kan klemzuipen met de ooms.... is die tap er niet....

fail gewoon niet gaan :p
I'm not the man you think I am!
pi_72946116
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:40 schreef evilbrian het volgende:

[..]

Jawel? Opbokken met familiegezeur?
pi_72946120
Zeg dan dat je al een afspraak hebt, dan neem ik aan dat ze dat wel begrijpt. En anders zou ik d'r dumpen
pi_72946415
Jij bent triest zeg Je topic klopt ook niet, eerst zeg je dat je alleen de zaterdag hebt en dan heb je het ineens over de vrijdag
  zondag 20 september 2009 @ 20:49:37 #19
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_72946452
Leuke vriendin heb jij. Mijn vriendin zou zoiets nooit vragen. Die zou zeggen: ''ik ga komend weekend naar m'n tante die 50 wordt, als je wil mag je mee''.
Binnie noe helemoale van god los
pi_72946505
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:49 schreef Lubbert het volgende:
Leuke vriendin heb jij. Mijn vriendin zou zoiets nooit vragen. Die zou zeggen: ''ik ga komend weekend naar m'n tante die 50 wordt, als je wil mag je mee''.
Ligt er ook aan hoe lang je al een relatie hebt. Soms is het ook gewoon een kwestie van fatsoen
pi_72946801
Nu al geplanned hebben dat je volgende week uitgaat

Oh, en zeggen dat je alleen zaterdag kan en vervolgens vrijdag gaa
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 20 september 2009 @ 20:58:12 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72946856
Wat deed dat nou met je, dat moment dat ze vroeg om mee te gaan? Wat gaat er dan door je heen?
pi_72946860
Onder de plak.
pi_72946923
Een tante.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_72947013
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:56 schreef Ascendancy het volgende:
Nu al geplanned hebben dat je volgende week uitgaat

Oh, en zeggen dat je alleen zaterdag kan en vervolgens vrijdag gaa
dat is niet plannen, het weekend is er toch om uit te gaan?
pi_72947034
Je hebt toch ook geen vriendin alleen voor de seks, of wel?
Google is your friend, abuse your friends
  zondag 20 september 2009 @ 21:02:50 #27
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_72947102
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Enigste avond?
Ken jij een avond die eniger is dan?
pi_72956000
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:40 schreef evilbrian het volgende:

[..]

Als je niet op zaterdagavond in de kroeg zit, is je vriendin ook niet chagrijnig.

Drogreden.
pi_72956050
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:02 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ken jij een avond die eniger is dan?
Misschien heeft ze wel een enig huis idd en heeft ze van die enige slingers opgehangen en dan van die leuke enige hapjes.
pi_72956092
Maar de kroeg is toch tot 04.00 uur (misschien wel later) open? Je zegt gewoon dat je nog ff een afterparty gaat vieren met je vrienden
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  maandag 21 september 2009 @ 00:50:03 #31
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72956106
TS heeft geen ruggegraat
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72956114
quote:
Dat kan je prima zeggen en is voor je vriendin een gratis les "omgaan met teleurstellingen".
2 vliegen in 1 klap als je het mij vraagt, sterker nog, 4:

1) Jij kan lekker zuipen in de kroeg met je maten
2) Je vriendin leert omgaan met het woordje "nee"
3) Jij hebt geen kutweekend
4) Je hoeft ons er niet mee lastig te vallen

Ik blijf het maar herhalen overal, op internet en in het echt, maar werkelijk waar niemand, maar dan ook echt NIEMAND lijkt te snappen dat die kutverjaardag echt niet de hele dag/avond in het teken van jouw afwezigheid zal staan.

Doe gewoon waar je zin in hebt en als je vriendin dan ff loopt te mekkeren, prima, lekker laten mekkeren. Ze pikt het vroeg of laat echt vanzelf wel op dat jij niet altijd en overal mee naar die kutfamilie van haar wil
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_72956125
Wees blij dat je een gleuf hebt om te vullen.
Genitale sombrero's voor iedereen!
pi_72956212
Echt, ik zie het overal om me heen gebeuren en ik word er onderhand kotsmisselijk van dat mensen zo onder de plak zitten. Je hebt godverdomme die ruggegraat niet voor niks gekregen!

Hetzelfde als vriendin zegt: nee, is goed, ga maar met je vrienden op stap en dat de vriend in kwestie dan toch niet mee gaat, want hij kent haar en hij hoort een ondertoon en als hij toch op stap gaat dan heeft hij morgen een probleem

Bekijk het godverdomme ff gauw! Je vriendin heeft morgen een probleem als zij kwaad is op jou omdat jij op stap bent gegaan en dat zij gezegd heeft dat ze het goed vond.

Weer een les die tegenwoordig bijna niemand zijn vriendin nog geeft:
Duidelijk communiceren. Als je niet wilt dat ik ga, dan moet je zeggen dat je het niet wilt.
Als je zegt dat het prima is, dan is het ook prima en dan moet je niet achteraf aan mn kop lopen mekkeren dat het niet prima was.

Dat is dan HAAR probleem en ook met zulke situaties heeft ze echt wel na een keer of 2 of 3 door dat ze gewoon duidelijk moet zeggen wat ze denkt.

Overal om me heen zie ik dingen als dit en dingen als waar dit topic over gaat gebeuren, en het zijn altijd de mannen die maar over zich heen laten lullen.

DURF GODVERDOMME GEWOON EENS EEN KEER NEE TE ZEGGEN, SLAPPE ZAK HOOI DAT JE ER STAAT!!!!! !!!
vosss is de naam,
  maandag 21 september 2009 @ 01:19:16 #35
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_72956471
quote:
Op maandag 21 september 2009 00:57 schreef vosss het volgende:
Echt, ik zie het overal om me heen gebeuren en ik word er onderhand kotsmisselijk van dat mensen zo onder de plak zitten. Je hebt godverdomme die ruggegraat niet voor niks gekregen!

Hetzelfde als vriendin zegt: nee, is goed, ga maar met je vrienden op stap en dat de vriend in kwestie dan toch niet mee gaat, want hij kent haar en hij hoort een ondertoon en als hij toch op stap gaat dan heeft hij morgen een probleem

Bekijk het godverdomme ff gauw! Je vriendin heeft morgen een probleem als zij kwaad is op jou omdat jij op stap bent gegaan en dat zij gezegd heeft dat ze het goed vond.

Duidelijk communiceren. Als je niet wilt dat ik ga, dan moet je zeggen dat je het niet wilt.
Als je zegt dat het prima is, dan is het ook prima en dan moet je niet achteraf aan mn kop lopen mekkeren dat het niet prima was.

Dat is dan HAAR probleem en ook met zulke situaties heeft ze echt wel na een keer of 2 of 3 door dat ze gewoon duidelijk moet zeggen wat ze denkt.

Overal om me heen zie ik dingen als dit en dingen als waar dit topic over gaat gebeuren, en het zijn altijd de mannen die maar over zich heen laten lullen.

DURF GODVERDOMME GEWOON EENS EEN KEER NEE TE ZEGGEN, SLAPPE ZAK HOOI DAT JE ER STAAT!!!!! !!!
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  maandag 21 september 2009 @ 01:25:20 #36
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72956526
quote:

Zo ontzèttend mee eens!
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_72957092
Vosss snapt het.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_72957330
Haha, TS is een spons
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72958215
Ik las: Weekend: Geneukt door familie
U MAD?
pi_72958272
quote:

Of je vriendin is een trutje dat graag naar verjaardagen van 50 jarige tantes gaat. In dat geval; dumpen en fotos posten.
Of je vriendin zocht een smoesje om niet te hoeven en met jou in het bed van haar ouders te kunnen ketsen, maar jij helpt haar daar niet aan. In dat geval hoort je vriendin jou te dumpen, maar mag ze de fotos laten zitten.
  maandag 21 september 2009 @ 09:24:11 #41
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72958596
Zou sowieso gaan, ongeacht of ze chago gaat doen ... dat doen vrouwen tóch wel en als er geen reden voor is, verzinnen ze er wel eentje of krijgen ze tips uit de Viva om een goede reden te creëren.
Dat je zelf geen oplossing kunt verzinnen en maar gewoon mee gaat vind ik ook triest, ga desnoods een uurtje mee, ga gewoon in de middag even langs of een andere datum en zeg in ieder geval dat je afspraken hebt staan om uit te gaan en dat je die niet zult afzeggen voor een glaasje ranja en een Aldi koekje.

Je laten verplichten om mee te gaan zónder überhaupt te vermelden dat je er geen trek in hebt, hoe triest is dat.
pi_72958612
Dus van 8 tot half 10 taart eten en koffie drinken en vervolgens nog de kroeg in. Wat een kut weekend.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 21 september 2009 @ 09:36:11 #43
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_72958798
Je kan toch na die fissa naar de kroeg
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_72958811
Ik mag zelf weten of ik mee ga naar verjaardagen binnen de schoonfamilie

zonder pikstraf.
  maandag 21 september 2009 @ 09:37:46 #45
131603 Afwazig
Serious business
pi_72958823
TS zit onder de plek bij zijn vriendin .

pi_72958963
TS is een eikel die alleen maar een vriendin heeft voor de sex.
Het klinkt misschien als onder de plak zitten, maar als mijn vriendin dat vraagt ga ik mee en is het gezellig.
Als je een goede relatie hebt, zijn er namelijk dingen veel belangrijker dan sex en bier
pi_72961024
Bohh wat erg..
Geven en nemen noemen ze zoiets
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_72961950
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:37 schreef Afwazig het volgende:
TS zit onder de plek bij zijn vriendin .

[ afbeelding ]
Pitje
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_72967617
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:08 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Bohh wat erg..
Geven en nemen noemen ze zoiets
Geven en nemen

Wat dacht je van elkaar vrij laten in elkaars doen en laten?
  maandag 21 september 2009 @ 15:10:14 #50
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_72968090
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:47 schreef Ascendancy het volgende:
Het klinkt misschien als onder de plak zitten, maar als mijn vriendin dat vraagt ga ik mee en is het gezellig.
Als je een goede relatie hebt, zijn er namelijk dingen veel belangrijker dan sex en bier
Haha Metrosexuele!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_72968095
quote:
Meeste Fok! 'ers kennen het waarschijnlijk wel
Hier ging het fout.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 21 september 2009 @ 15:25:37 #52
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_72968520
quote:
Op maandag 21 september 2009 09:47 schreef Ascendancy het volgende:
Haaaahahahahahaha grappenmaker
pi_72973892
quote:
Zeker, maar daar hoort tot in den treure elk weekend bij familie op bezoek gaan absoluut NIET bij!
vosss is de naam,
pi_72988471
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef vosss het volgende:

[..]

Zeker, maar daar hoort tot in den treure elk weekend bij familie op bezoek gaan absoluut NIET bij!
Dan doe je ook iets fout. Ieder weekend is een no-go.

Voor alle losers: ben ik een metrosexueel, omdat ik een knappe vriendin heb waar wel mee samen te leven valt?
  dinsdag 22 september 2009 @ 01:59:41 #55
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_72989680
gecondoleerd
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_72989733
Wat een draak van een vriendin moet jij hebben.. Die begint te piepen als je niet mee zou gaan naar een feest van haar tante. Het had haar bovendien het ideale alibi verschaft om zich eerder aan het feestgedruis te onttrekken ("Mijn vriend is naar een verjaardag van een vriend van ons en ik wil daar ook nog even heen.. doei").

Ik kan niet anders concluderen dan dat jullie een droevig duo vormen. Veel succes ermee.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  dinsdag 22 september 2009 @ 02:23:42 #57
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_72989778
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 02:10 schreef Chain_Reaction het volgende:
Wat een draak van een vriendin moet jij hebben.. Die begint te piepen als je niet mee zou gaan naar een feest van haar tante. Het had haar bovendien het ideale alibi verschaft om zich eerder aan het feestgedruis te onttrekken ("Mijn vriend is naar een verjaardag van een vriend van ons en ik wil daar ook nog even heen.. doei").

Ik kan niet anders concluderen dan dat jullie een droevig duo vormen. Veel succes ermee.
Die tante wordt 40> weekend bezet. Die oom wordt 45 >weekend bezet. Mijn andere tante viert xjarig huwelijk>weekend bezet. Mijn ouders vieren xjarig huwelijk>weekend bezet. Mijn oma is jarig>weekend bezet. mijn opa is jarig> weekend bezet. mijn moeder is jarig> weekend bezet. mijn vader is jarig>weekend bezet.mijn oom viert zijn xjarig huwelijk>weekend bezet....enz enz enz

gefeliciteerd met je oubollige nieuwe leven TS
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:33:23 #58
242036 Jeej
Elke dag een feest
pi_72995218
pics van vriendin zodat wij kunnen bepalen of ts terecht over zich heen laat lopen
pi_73001785
beter om contactgestoorde WoW nerd te worden... kun je naar de E-kroeg wanneer je wil..
pi_73002170
TS moet niet zeuren..... Gratis bier en een hoop redenen (lees schoonfamilie) om het eens flink op een zuipen te zetten.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
  dinsdag 22 september 2009 @ 15:55:27 #61
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_73004782
* zuigmarmot heeft proefondervindelijk ondervonden dat het maar eenmalig hoeft voor te komen dat je bij zo een gestelde familiebijeenkomst je blaas hoeft te legen over het aanrecht, waarna men je niet alleen niet meer uitnodigd, maar er telkens nadrukkelijk wordt gesteld dat ik niet welkom ben
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_73008209
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef zuigmarmot het volgende:
* zuigmarmot heeft proefondervindelijk ondervonden dat het maar eenmalig hoeft voor te komen dat je bij zo een gestelde familiebijeenkomst je blaas hoeft te legen over het aanrecht, waarna men je niet alleen niet meer uitnodigd, maar er telkens nadrukkelijk wordt gesteld dat ik niet welkom ben

Stumper....
"I am both amused and annoyed that you think I should be less stubborn than you are"
- House
pi_73010398
quote:
Denk ik aankomend weekend fijn uit te gaan, bier te drinken, lekker in de kroeg hangen. Meeste Fok! 'ers kennen het waarschijnlijk wel ..
Als je daar mee bedoelt: vrijdag avond/nacht en zaterdag avond/nacht een beetje op WoW zitten en via teamspeak met elkaar praten, dan kennen de meeste fokkers dat wel ja

(captain cock gaat elke zaterdag met zijn maten naar de club jwtz en op vrijdag heeft captain cock's vriendin aandacht nodig (de rest van de week ook, maar dat terzijde))
pi_73011282
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 17:53 schreef Captain_Cock het volgende:

[..]

Als je daar mee bedoelt: vrijdag avond/nacht en zaterdag avond/nacht een beetje op WoW zitten en via teamspeak met elkaar praten, dan kennen de meeste fokkers dat wel ja

(captain cock gaat elke zaterdag met zijn maten naar de club jwtz en op vrijdag heeft captain cock's vriendin aandacht nodig (de rest van de week ook, maar dat terzijde))
Die kneuzen van Fok! waarbij jij uithuilt omdat jouw vriendinnetje begint te piepen als je een feestje overslaat waar ongetwijfeld minstens zulke grote kneuzen zich mengen in een geforceerd feestgedruis.

En je geef er nog aan toe ook.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:34:51 #65
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_73011925
Overigens ben ik blij dat vrijwel de gehele familie-kant van mijn vriendin bij de jehova zitten, die vieren uberhaupt niets.
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:34:55 #66
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_73011928
Dude, hoe herkenbaar Ik heb echt precies hetzelfde, alleen is het dan de opa en oma die 50 jaar getrouwd zijn.

I never workout
  dinsdag 22 september 2009 @ 21:11:05 #67
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_73019148
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:58 schreef Virtual-Insanity het volgende:

[..]

Stumper....
Heel veel mensen kunnen dat oordeel over mij vellen, maar jij duidelijk niet
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_73022099
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 21:11 schreef zuigmarmot het volgende:

[..]

Heel veel mensen kunnen dat oordeel over mij vellen, maar jij duidelijk niet
Wat gek....Dat deed ik toch net?

Wel lief dat je zwaait, though
"I am both amused and annoyed that you think I should be less stubborn than you are"
- House
pi_73022143
Weekend geneukt door schoonfamilie?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 22 september 2009 @ 23:33:42 #70
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73025086
quote:

Ik proef de frustraties!
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_73025128
het is ook nooit goed hé?
Hebben ze us schoonfamilie motten ze die nie, hebben ze geen schoonfamilie dan doen ze huillie omdat ze schoonfamilie misseuh...aargh
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')