Wie heeft er de broek aan in jullie relatie?quote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef evilbrian het volgende:
kan natuurlijk moeilijk gaan zeggen dat ik geen zin heb om mee te gaan, want dan heb je een heel chagerijnige vriendin in het weekend![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef evilbrian het volgende:
Denk ik aankomend weekend fijn uit te gaan, bier te drinken, lekker in de kroeg hangen.
Je maakt een grapje zekerquote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef evilbrian het volgende:
Meeste Fok! 'ers kennen het waarschijnlijk wel
TS draagt een rokquote:Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wie heeft er de broek aan in jullie relatie?
Maakt dat nou uit, je zit toch in de kroeg?quote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef evilbrian het volgende:
Denk ik aankomend weekend fijn uit te gaan, bier te drinken, lekker in de kroeg hangen. Meeste Fok! 'ers kennen het waarschijnlijk wel.. Vraagt m'n vriendin of ik zin heb om mee te gaan naar haar tante die 50 wordt
Daar gaat m'n zaterdagavond, enigste avond om gezellig met vrienden uit te gaan
![]()
![]()
kan natuurlijk moeilijk gaan zeggen dat ik geen zin heb om mee te gaan, want dan heb je een heel chagerijnige vriendin in het weekend![]()
klacht: weekeinde verprutst door schoonfamilie![]()
anti-klacht: de vrijdag gaat natuurlijk wel door
hoe zou jij het oplossen dan ?quote:Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wie heeft er de broek aan in jullie relatie?
maar niet op zaterdag avondquote:Op zondag 20 september 2009 20:38 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, je zit toch in de kroeg?
Nee zeggen. Heel simpel. Ik zou mn vriendin ook nooit dwingen mee te gaan naar mijn familie-verjaardagen.quote:
Ligt er ook aan hoe lang je al een relatie hebt. Soms is het ook gewoon een kwestie van fatsoenquote:Op zondag 20 september 2009 20:49 schreef Lubbert het volgende:
Leuke vriendin heb jij. Mijn vriendin zou zoiets nooit vragen. Die zou zeggen: ''ik ga komend weekend naar m'n tante die 50 wordt, als je wil mag je mee''.
dat is niet plannen, het weekend is er toch om uit te gaan?quote:Op zondag 20 september 2009 20:56 schreef Ascendancy het volgende:
Nu al geplanned hebben dat je volgende week uitgaat
Oh, en zeggen dat je alleen zaterdag kan en vervolgens vrijdag gaa
Misschien heeft ze wel een enig huis idd en heeft ze van die enige slingers opgehangen en dan van die leuke enige hapjes.quote:Op zondag 20 september 2009 21:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ken jij een avond die eniger is dan?
Dat kan je prima zeggen en is voor je vriendin een gratis les "omgaan met teleurstellingen".quote:kan natuurlijk moeilijk gaan zeggen dat ik geen zin heb om mee te gaan, want dan heb je een heel chagerijnige vriendin in het weekend
quote:Op maandag 21 september 2009 00:57 schreef vosss het volgende:
Echt, ik zie het overal om me heen gebeuren en ik word er onderhand kotsmisselijk van dat mensen zo onder de plak zitten. Je hebt godverdomme die ruggegraat niet voor niks gekregen!
Hetzelfde als vriendin zegt: nee, is goed, ga maar met je vrienden op stap en dat de vriend in kwestie dan toch niet mee gaat, want hij kent haar en hij hoort een ondertoon en als hij toch op stap gaat dan heeft hij morgen een probleem
Bekijk het godverdomme ff gauw! Je vriendin heeft morgen een probleem als zij kwaad is op jou omdat jij op stap bent gegaan en dat zij gezegd heeft dat ze het goed vond.
Weer een les die tegenwoordig bijna niemand zijn vriendin nog geeft:
Duidelijk communiceren. Als je niet wilt dat ik ga, dan moet je zeggen dat je het niet wilt.
Als je zegt dat het prima is, dan is het ook prima en dan moet je niet achteraf aan mn kop lopen mekkeren dat het niet prima was.
Dat is dan HAAR probleem en ook met zulke situaties heeft ze echt wel na een keer of 2 of 3 door dat ze gewoon duidelijk moet zeggen wat ze denkt.
Overal om me heen zie ik dingen als dit en dingen als waar dit topic over gaat gebeuren, en het zijn altijd de mannen die maar over zich heen laten lullen.
DURF GODVERDOMME GEWOON EENS EEN KEER NEE TE ZEGGEN, SLAPPE ZAK HOOI DAT JE ER STAAT!!!!!!!!
Zo ontzèttend mee eens!quote:Op maandag 21 september 2009 00:57 schreef vosss het volgende:
Echt, ik zie het overal om me heen gebeuren en ik word er onderhand kotsmisselijk van dat mensen zo onder de plak zitten. Je hebt godverdomme die ruggegraat niet voor niks gekregen!
Hetzelfde als vriendin zegt: nee, is goed, ga maar met je vrienden op stap en dat de vriend in kwestie dan toch niet mee gaat, want hij kent haar en hij hoort een ondertoon en als hij toch op stap gaat dan heeft hij morgen een probleem
Bekijk het godverdomme ff gauw! Je vriendin heeft morgen een probleem als zij kwaad is op jou omdat jij op stap bent gegaan en dat zij gezegd heeft dat ze het goed vond.
Duidelijk communiceren. Als je niet wilt dat ik ga, dan moet je zeggen dat je het niet wilt.
Als je zegt dat het prima is, dan is het ook prima en dan moet je niet achteraf aan mn kop lopen mekkeren dat het niet prima was.
Dat is dan HAAR probleem en ook met zulke situaties heeft ze echt wel na een keer of 2 of 3 door dat ze gewoon duidelijk moet zeggen wat ze denkt.
Overal om me heen zie ik dingen als dit en dingen als waar dit topic over gaat gebeuren, en het zijn altijd de mannen die maar over zich heen laten lullen.
DURF GODVERDOMME GEWOON EENS EEN KEER NEE TE ZEGGEN, SLAPPE ZAK HOOI DAT JE ER STAAT!!!!!!!!
Of je vriendin is een trutje dat graag naar verjaardagen van 50 jarige tantes gaat. In dat geval; dumpen en fotos posten.quote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef evilbrian het volgende:
Denk ik aankomend weekend fijn uit te gaan, bier te drinken, lekker in de kroeg hangen. Meeste Fok! 'ers kennen het waarschijnlijk wel.. Vraagt m'n vriendin of ik zin heb om mee te gaan naar haar tante die 50 wordt
Daar gaat m'n zaterdagavond, enigste avond om gezellig met vrienden uit te gaan
![]()
![]()
klacht: weekeinde verprutst door schoonfamilie![]()
anti-klacht: de vrijdag gaat natuurlijk wel door
Pitjequote:Op maandag 21 september 2009 09:37 schreef Afwazig het volgende:
TS zit onder de plek bij zijn vriendin.
[ afbeelding ]
Geven en nemenquote:Op maandag 21 september 2009 11:08 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Bohh wat erg..
Geven en nemen noemen ze zoiets
Haha Metrosexuele!quote:Op maandag 21 september 2009 09:47 schreef Ascendancy het volgende:
TS is een eikel die alleen maar een vriendin heeft voor de sex.
Het klinkt misschien als onder de plak zitten, maar als mijn vriendin dat vraagt ga ik mee en is het gezellig.
Als je een goede relatie hebt, zijn er namelijk dingen veel belangrijker dan sex en bier
Hier ging het fout.quote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef evilbrian het volgende:
Meeste Fok! 'ers kennen het waarschijnlijk wel
Haaaahahahahahaha grappenmakerquote:Op maandag 21 september 2009 09:47 schreef Ascendancy het volgende:
TS is een eikel die alleen maar een vriendin heeft voor de sex.
Het klinkt misschien als onder de plak zitten, maar als mijn vriendin dat vraagt ga ik mee en is het gezellig.
Als je een goede relatie hebt, zijn er namelijk dingen veel belangrijker dan sex en bier
Zeker, maar daar hoort tot in den treure elk weekend bij familie op bezoek gaan absoluut NIET bij!quote:Als je een goede relatie hebt, zijn er namelijk dingen veel belangrijker dan sex en bier![]()
Dan doe je ook iets fout. Ieder weekend is een no-go.quote:Op maandag 21 september 2009 18:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker, maar daar hoort tot in den treure elk weekend bij familie op bezoek gaan absoluut NIET bij!![]()
Die tante wordt 40> weekend bezet. Die oom wordt 45 >weekend bezet. Mijn andere tante viert xjarig huwelijk>weekend bezet. Mijn ouders vieren xjarig huwelijk>weekend bezet. Mijn oma is jarig>weekend bezet. mijn opa is jarig> weekend bezet. mijn moeder is jarig> weekend bezet. mijn vader is jarig>weekend bezet.mijn oom viert zijn xjarig huwelijk>weekend bezet....enz enz enzquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:10 schreef Chain_Reaction het volgende:
Wat een draak van een vriendin moet jij hebben.. Die begint te piepen als je niet mee zou gaan naar een feest van haar tante. Het had haar bovendien het ideale alibi verschaft om zich eerder aan het feestgedruis te onttrekken ("Mijn vriend is naar een verjaardag van een vriend van ons en ik wil daar ook nog even heen.. doei").
Ik kan niet anders concluderen dan dat jullie een droevig duo vormen. Veel succes ermee.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:55 schreef zuigmarmot het volgende:
* zuigmarmot heeft proefondervindelijk ondervonden dat het maar eenmalig hoeft voor te komen dat je bij zo een gestelde familiebijeenkomst je blaas hoeft te legen over het aanrecht, waarna men je niet alleen niet meer uitnodigd, maar er telkens nadrukkelijk wordt gesteld dat ik niet welkom ben
Als je daar mee bedoelt: vrijdag avond/nacht en zaterdag avond/nacht een beetje op WoW zitten en via teamspeak met elkaar praten, dan kennen de meeste fokkers dat wel jaquote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef evilbrian het volgende:
Denk ik aankomend weekend fijn uit te gaan, bier te drinken, lekker in de kroeg hangen. Meeste Fok! 'ers kennen het waarschijnlijk wel..
Die kneuzen van Fok! waarbij jij uithuilt omdat jouw vriendinnetje begint te piepen als je een feestje overslaat waar ongetwijfeld minstens zulke grote kneuzen zich mengen in een geforceerd feestgedruis.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:53 schreef Captain_Cock het volgende:
[..]
Als je daar mee bedoelt: vrijdag avond/nacht en zaterdag avond/nacht een beetje op WoW zitten en via teamspeak met elkaar praten, dan kennen de meeste fokkers dat wel ja
(captain cock gaat elke zaterdag met zijn maten naar de club jwtzen op vrijdag heeft captain cock's vriendin aandacht nodig
(de rest van de week ook, maar dat terzijde))
Heel veel mensen kunnen dat oordeel over mij vellen, maar jij duidelijk nietquote:
Wat gek....Dat deed ik toch net?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:11 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Heel veel mensen kunnen dat oordeel over mij vellen, maar jij duidelijk niet
Ik proef de frustraties!quote:Op maandag 21 september 2009 00:57 schreef vosss het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |