Wie heeft er de broek aan in jullie relatie?quote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef evilbrian het volgende:
kan natuurlijk moeilijk gaan zeggen dat ik geen zin heb om mee te gaan, want dan heb je een heel chagerijnige vriendin in het weekend![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef evilbrian het volgende:
Denk ik aankomend weekend fijn uit te gaan, bier te drinken, lekker in de kroeg hangen.
Je maakt een grapje zekerquote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef evilbrian het volgende:
Meeste Fok! 'ers kennen het waarschijnlijk wel
TS draagt een rokquote:Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wie heeft er de broek aan in jullie relatie?
Maakt dat nou uit, je zit toch in de kroeg?quote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef evilbrian het volgende:
Denk ik aankomend weekend fijn uit te gaan, bier te drinken, lekker in de kroeg hangen. Meeste Fok! 'ers kennen het waarschijnlijk wel.. Vraagt m'n vriendin of ik zin heb om mee te gaan naar haar tante die 50 wordt
Daar gaat m'n zaterdagavond, enigste avond om gezellig met vrienden uit te gaan
![]()
![]()
kan natuurlijk moeilijk gaan zeggen dat ik geen zin heb om mee te gaan, want dan heb je een heel chagerijnige vriendin in het weekend![]()
klacht: weekeinde verprutst door schoonfamilie![]()
anti-klacht: de vrijdag gaat natuurlijk wel door
hoe zou jij het oplossen dan ?quote:Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wie heeft er de broek aan in jullie relatie?
maar niet op zaterdag avondquote:Op zondag 20 september 2009 20:38 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, je zit toch in de kroeg?
Nee zeggen. Heel simpel. Ik zou mn vriendin ook nooit dwingen mee te gaan naar mijn familie-verjaardagen.quote:
Ligt er ook aan hoe lang je al een relatie hebt. Soms is het ook gewoon een kwestie van fatsoenquote:Op zondag 20 september 2009 20:49 schreef Lubbert het volgende:
Leuke vriendin heb jij. Mijn vriendin zou zoiets nooit vragen. Die zou zeggen: ''ik ga komend weekend naar m'n tante die 50 wordt, als je wil mag je mee''.
dat is niet plannen, het weekend is er toch om uit te gaan?quote:Op zondag 20 september 2009 20:56 schreef Ascendancy het volgende:
Nu al geplanned hebben dat je volgende week uitgaat
Oh, en zeggen dat je alleen zaterdag kan en vervolgens vrijdag gaa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |