Tsja... ik knaag liever niet op een houtjequote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef tulpie123 het volgende:
Vlees is moorden het ergste is nog dat vleeseters het geen bal interesseert dat een dier heeft geleden in de bio-industrie
, het boeit ze gewoon bal wat een arme kip of varken heeft meegemaakt
![]()
Klacht: vleeseters
inderdaad, dat boeit me geen reet.quote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef tulpie123 het volgende:
het boeit ze gewoon bal wat een arme kip of varken heeft meegemaakt![]()
Klopt.quote:
De prijs van biologisch gehakt komt overeen met de prijs van een biefstukquote:Op zondag 20 september 2009 18:28 schreef tulpie123 het volgende:
de mensen zijn zelfs te beroerd om biologisch vlees te kopen
Ook raar eigenlijk, dit ziet er ranzig uit, maar als er een kippetje had gelegen zou die er zo in gaanquote:
Gisteren nog biologische vlees gekocht bij de AHquote:Op zondag 20 september 2009 18:28 schreef tulpie123 het volgende:
Misschien handig dit even te lezen.. Dan weet je ook waarom ik geen biologisch vlees koop.quote:Op zondag 20 september 2009 18:28 schreef tulpie123 het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 18:29 schreef RickoKun het volgende:
Dieren zijn niet bewust dat ze leven, net zoals planten.
quote:Op zondag 20 september 2009 18:31 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Dit topic kan niets anders zijn een troll, ga iemand anders je mening opleggen met je groenteburgers... Morgen ga ik groentevervangers op basis van vlees eten omdat jij dit topic gemaakt heb. Ik hoop dat je je nu extreem goed voelt omdat jij ten minste geen vlees eet.. het kan de rest van de wereld toch niks schelen loser!
Groentevervangers van vleesquote:Op zondag 20 september 2009 18:31 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Dit topic kan niets anders zijn een troll, ga iemand anders je mening opleggen met je groenteburgers... Morgen ga ik groentevervangers op basis van vlees eten omdat jij dit topic gemaakt heb. Ik hoop dat je je nu extreem goed voelt omdat jij ten minste geen vlees eet.. het kan de rest van de wereld toch niks schelen loser!
Dan moeten ze maar afstand houden.quote:Op zondag 20 september 2009 18:39 schreef swollywood het volgende:
Ik zal zo maar eens een biefstukje extra in de pan gooien.![]()
Als de TS geen vlees wil eten, eet ik wel voor 2 om dat te compenseren.![]()
TS, jij remt zeker ook voor dieren?
Ook als er daardoor een kettingbotsing onstaat met 2 doden, zolang het overstekende poesje maar blijft leven...
Ik zag vanmorgen nog een heleboel veren rondvliegen nadat ik met de auto een duif geraakt had.
Die vliegende rat bleef midden op de weg zitten en ik ga er toch echt niet voor stoppen.
Zulke mensen als jou zouden ze moeten afslachten.quote:Op zondag 20 september 2009 18:39 schreef swollywood het volgende:
Ook als er daardoor een kettingbotsing onstaat met 2 doden, zolang het overstekende poesje maar blijft leven...
Ik zag vanmorgen nog een heleboel veren rondvliegen nadat ik met de auto een duif geraakt had.
Die vliegende rat bleef midden op de weg zitten en ik ga er toch echt niet voor stoppen.
Klopt. Het boeit me geen bal gehakt.quote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef tulpie123 het volgende:
Vlees is moorden het ergste is nog dat vleeseters het geen bal interesseert dat een dier heeft geleden in de bio-industrie
![]()
Als je hem dan ook even in nette stukken snijdt flikkeren we dat ook wel op de bbq. Vlees is goed, dieren zijn op de wereld voor ons vermaak en voedsel.quote:Op zondag 20 september 2009 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zulke mensen als jou zouden ze moeten afslachten.
Ik dacht dat ik de enige was! Loop je over het gras, wat een pijn moet dat doen, om nog maar niet te spreken van de eventuele mieren die het plotseling heel lang, heel donker zien worden, mede mogelijk gemaakt door mijn wrede beulzolen.quote:
Zo zie je maar weer hoe gek en agressief vegetariers zijn,quote:Op zondag 20 september 2009 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Hoe doe jij dat op je werk met vakkenvullen? Wil je zeker alleen op GFT staan en geen vlees bijvullen?quote:Op zondag 20 september 2009 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is toch niet meer dan logisch om zo'n schijtduif dood te rijden wanneer je met 120 over de snelweg raastquote:Op zondag 20 september 2009 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Top idee.quote:Op zondag 20 september 2009 18:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je hem dan ook even in nette stukken snijdt flikkeren we dat ook wel op de bbq. Vlees is goed, dieren zijn op de wereld voor ons vermaak en voedsel.
quote:Op zondag 20 september 2009 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe gek en agressief vegetariers zijn,Ik ben geen vegetariërSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe Deliquote:Op zondag 20 september 2009 18:45 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat op je werk met vakkenvullen? Wil je zeker alleen op GFT staan en geen vlees bijvullen?
Okquote:Op zondag 20 september 2009 18:45 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Het is toch niet meer dan logisch om zo'n schijtduif dood te rijden wanneer je met 120 over de snelweg raast?
Mensen die dat niet logisch vinden mogen remmen, naar rechts uitwijken en hun auto tegen een lantaarpaal parkeren van mij
Vegetariers zien het liefst de krokodil doodquote:Op zondag 20 september 2009 18:52 schreef J.Herrer het volgende:
Het is eten of gegeten worden
Mensen die vegetarisch worden omdat het zo zielig is voor die arme diertjes
Heb je weleens gezien hoe bijvoorbeeld een krokodil zijn prooi doodt? eerst 1500 kg bijtkracht vol in de nek en als ze dat al overleven krijgen ze ook nog een pijnlijke dodenrol of worden ze op een geweldadige manier verzopen.
Dan hebben ze eerder vrede met een snelle pijnloze dood denk ik
Waarom stinken die vegetariers dan altijd zo uit hun bek?quote:Op zondag 20 september 2009 18:51 schreef HoneyPop het volgende:
Whahaa, jullie eten lijken,
ben er maar trots,
de geur van rottend vlees zal voor altijd uit uw bek dampen
Haha, jij bent wel lekker stoer hequote:Op zondag 20 september 2009 18:39 schreef swollywood het volgende:
waarom?quote:Op zondag 20 september 2009 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt, de hele dag konijnenvoer zou me echt de strot uitkomen...quote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef tulpie123 het volgende:
![]()
Dieren aanrijden is puur vermaak, precies waarom dieren hier zijn. Dieren opzettelijk aanrijden is altijd goed. Vooral als je voor bonus splatterpunten gaat.quote:Op zondag 20 september 2009 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik doe DeliMaakt me niet uit, het gaat mij erom dat de poster opzettelijk dieren aanrijdt.
Ze eten stront, stront eten is de nummer 1 oorzaak van slechte adem.quote:Op zondag 20 september 2009 18:53 schreef swollywood het volgende:
[..]
Waarom stinken die vegetariers dan altijd zo uit hun bek?
Wij stammen af van de apen, dus als wij jou nou even aanrijden?quote:Op zondag 20 september 2009 18:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Dieren aanrijden is puur vermaak, precies waarom dieren hier zijn. Dieren opzettelijk aanrijden is altijd goed. Vooral als je voor bonus splatterpunten gaat.
Je moeder roept, de kip is gaar.quote:Op zondag 20 september 2009 18:58 schreef Skylark. het volgende:
Echt, dat kan alleen maar op FoK!. Mensen die zich fucking stoer en mannelijk voelen door te posten hoe dieren onder de mensen staan en dat ze er zijn om opgegeten te worden. Lekker afwijkend van de publieke opinie, stelletje stoere vleescowboys achter de pc. Achterlijk gewoon. Ik eet ook gewoon vlees, maar ik voel me er niets stoerder door, ik heb juist respect voor vegetariërs.
Uiteraard!quote:Op zondag 20 september 2009 18:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, jij bent wel lekker stoer he![]()
.
Altijd leuk!quote:Lekker lopen te zieken omdat TS geen vlees eet.![]()
![]()
![]()
Vliegende ratten moeten dood.quote:En hoe je die duif molde.![]()
![]()
![]()
Waarom zou je ook remmen voor andere levensvormen?
![]()
![]()
![]()
![]()
Kelly roept, ze wil haar hersenen terug.quote:
Als je aan de top van de evolutie staat ga je toch geen fucking planten eten?quote:Op zondag 20 september 2009 18:58 schreef Skylark. het volgende:
Echt, dat kan alleen maar op FoK!. Mensen die zich fucking stoer en mannelijk voelen door te posten hoe dieren onder de mensen staan en dat ze er zijn om opgegeten te worden.
En natuurlijk posten wat je vanavond voor vlees eet en hoeveel dat wel niet is. WOW. Ik sta met open mond te kwijlen hoe stoer je nu wel niet bent.
Lekker afwijkend van de publieke opinie, stelletje stoere vleescowboys achter de pc. Achterlijk gewoon. Ik eet ook gewoon vlees, maar ik voel me er niets stoerder door, ik heb juist respect voor vegetariërs.
Ga eens eten bij een vegetarier. Ze verwachten wel dat je eet wat de pot schaft, maar als ze bij jou komen eten doen ze dat niet.quote:Op zondag 20 september 2009 18:58 schreef Skylark. het volgende:
Echt, dat kan alleen maar op FoK!. Mensen die zich fucking stoer en mannelijk voelen door te posten hoe dieren onder de mensen staan en dat ze er zijn om opgegeten te worden.
En natuurlijk posten wat je vanavond voor vlees eet en hoeveel dat wel niet is. WOW. Ik sta met open mond te kwijlen hoe stoer je nu wel niet bent.
Lekker afwijkend van de publieke opinie, stelletje stoere vleescowboys achter de pc. Achterlijk gewoon. Ik eet ook gewoon vlees, maar ik voel me er niets stoerder door, ik heb juist respect voor vegetariërs.
Hou je kutbek..quote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef tulpie123 het volgende:
![]()
Dat zeg ik toch ook niet, het is alleen triest hoe middelmatige ICT'ers in het normale leven hier zichzelf ophemelen als een soort überman die buffel na buffel verslindt. Met vlees eten is niets mis, maar schep er alsjeblieft niet zo over op. En heb wat meer respect voor vegetariërs.quote:Op zondag 20 september 2009 19:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Als je aan de top van de evolutie staat ga je toch geen fucking planten eten?
Ik zie niemand opscheppen.quote:Op zondag 20 september 2009 19:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, het is alleen triest hoe middelmatige ICT'ers in het normale leven hier zichzelf ophemelen als een soort überman die buffel na buffel verslindt. Met vlees eten is niets mis, maar schep er alsjeblieft niet zo over op. En heb wat meer respect voor vegetariërs.
Waarom respect hebben voor vegetariers als zij geen respect hebben voor vleeseters?quote:Op zondag 20 september 2009 19:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet, het is alleen triest hoe middelmatige ICT'ers in het normale leven hier zichzelf ophemelen als een soort überman die buffel na buffel verslindt. Met vlees eten is niets mis, maar schep er alsjeblieft niet zo over op. En heb wat meer respect voor vegetariërs.
Je mag het altijd proberen natuurlijk.quote:Op zondag 20 september 2009 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij stammen af van de apen, dus als wij jou nou even aanrijden?
Pff inderdaad. Een vriend van me is vegetarier en als ik bij hem eet dan heeft hij geen probleem om voor mij een stukje vlees te bereiden, hij is dus een goede vego (hoewel hij wel tgen de muur gaat omdat hij rood haar heeft). Een andere vriend van me is ook een vego en hij weigert vlees te bereiden. Ik word gewoon pissig als ik een dag geen vlees eet, als hij bij mij eet dan gooi ik het gourmetstel op tafel en alleen maar vlees. "Oh heb je geen honger? Geeft niet, ik eet alles wel op."quote:Op zondag 20 september 2009 19:06 schreef swollywood het volgende:
[..]
Waarom respect hebben voor vegetariers als zij geen respect hebben voor vleeseters?
QFTquote:Op zondag 20 september 2009 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Als vegetariers bij je komen eten kook je wat vegetaries voor ze, maar als je bij vegetariers gaat eten krijg je nooit een steak.
Stelletje hufters
Ik aanbid u, o lijkensap slikkende heldquote:Op zondag 20 september 2009 19:06 schreef swollywood het volgende:
[..]
Waarom respect hebben voor vegetariers als zij geen respect hebben voor vleeseters?
Ik slacht ook zelf, nu ben ik waarschijnlijk helemaal een fout persoon, niet?quote:Op zondag 20 september 2009 19:09 schreef HoneyPop het volgende:
Ik begrijp niet waarom jullie vleeseten zo stoer vinden.
Je koopt een stuk dier in de supermarkt, held datje dr bent!
Een stukje vlees vergelijken met een lijkquote:Op zondag 20 september 2009 19:11 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ik aanbid u, o lijkensap slikkende held![]()
Ooit lief geweest tegen een vegetariër?
Nee, vegetariers dan, vermoorden en eten hetgeen wat er voor zorgt dat wij mensen zuurstof op aarde hebben, dat is zeker wel goed voor het milieu enzoquote:Op zondag 20 september 2009 19:09 schreef HoneyPop het volgende:
Vegetariërs zijn eigenlijk veel erger... groenten worden levend gekookt. Sadistisch kuttuig is het, vleeseters zorgen iig nog dat het dier dood is voor het gebakken wordt.quote:Op zondag 20 september 2009 19:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, vegetariers dan, vermoorden en eten hetgeen wat er voor zorgt dat wij mensen zuurstof op aarde hebben, dat is zeker wel goed voor het milieu enzo?
Dat dusquote:Op zondag 20 september 2009 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Als vegetariers bij je komen eten kook je wat vegetaries voor ze, maar als je bij vegetariers gaat eten krijg je nooit een steak.
Stelletje hufters
Excuse me, een stukje lijk.quote:Op zondag 20 september 2009 19:15 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Een stukje vlees vergelijken met een lijk
Nee hoor, ik eet sommige beesten levend, of kook dan wel bak ze levend.quote:Op zondag 20 september 2009 19:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Vegetariërs zijn eigenlijk veel erger... groenten worden levend gekookt. Sadistisch kuttuig is het, vleeseters zorgen iig nog dat het dier dood is voor het gebakken wordt.
Ik zou het eens met antidepressiva proberen als ik jou wasquote:
Een stuk vlees in de supermarkt scoren is als oermens met een knuppel een bizon doden anno 2009.quote:Op zondag 20 september 2009 19:09 schreef HoneyPop het volgende:
Kreeften zijn geen dierenquote:Op zondag 20 september 2009 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik eet sommige beesten levend, of kook dan wel bak ze levend.
Omdat vegetariers altijd lopen te zeiken, jij ookquote:Op zondag 20 september 2009 19:21 schreef HoneyPop het volgende:
Dat jullie te gemakszuchtig zijn om vego te worden, oke,
maar ga niet doen alsof moorden om je tong te plezieren een goeie daad is.
Waarom altijd zo gemeen tegen mensen die er wél wat om geven?
Ik bak ook vlees voor mn vriend en evt bezoek, maar er wordt altijd scheel gekeken als ik op een feest mn karkas laat liggen.
Waarom zo'n haatgevoelens koesteren voor iemand die niet jouw idealen nastreeft? Je maakt je er precies zo schuldig aan...quote:Op zondag 20 september 2009 19:21 schreef HoneyPop het volgende:
Ik bak ook vlees voor mn vriend en evt bezoek, maar er wordt altijd scheel gekeken als ik op een feest mn karkas laat liggen.
Moordenquote:Op zondag 20 september 2009 19:21 schreef HoneyPop het volgende:
Helaas vind ik dat niet zo ergquote:
Kreeft is groente?quote:
Hé, en nou even kappen ja met je linkse hippie gelulquote:Op zondag 20 september 2009 19:21 schreef HoneyPop het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 19:21 schreef HoneyPop het volgende:
Fruits de merquote:Op zondag 20 september 2009 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kreeft is groente?
Soit, eigenlijk is een kreeft meer een soort spin
Hahahah wat een baas plaatje.quote:
Als je schijt ookquote:Op zondag 20 september 2009 19:29 schreef Trollface. het volgende:
MENSEN MENSEN als je loopt vermoord je elke seconde miljoenen bacteriën!!wees geen moordenaar!!
!
LOLquote:Op zondag 20 september 2009 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:
eigenlijk is een kreeft meer een soort spin
Masturberen is theoretische genocidequote:
Het is anders wel waar.quote:Op zondag 20 september 2009 19:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
LOL!
![]()
Het wordt hier steeds grappiger
Ook als jijquote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef tulpie123 het volgende:
![]()
Er wordt ook niet beweerd dat het noodzakelijk is. Het is lekker.quote:Op zondag 20 september 2009 19:32 schreef HoneyPop het volgende:
hmpf.. hoe zou het komen dat ik zo langzamerhand een slecht beeld krijg van vleesvreters?
Ik ben geen hippie, ik heb gewoon etisch besef, en ik leef nog steeds, dus zo noodzakelijk is doden/moorden (leg mij het verschil eens uit) niet. Maarja, als je zelfbeeld van je avondmaal afhangt doet jou er mening er voor mij toch niet toe.
Heej, dat negatieve beeld hebben wij al jaren van vego's.quote:Op zondag 20 september 2009 19:32 schreef HoneyPop het volgende:
hmpf.. hoe zou het komen dat ik zo langzamerhand een slecht beeld krijg van vleesvreters?
Doe normaal jong, gothic kut kind. Ga terug naar je krakershol. Een beetje al onze voorvaderen disrespecten. Het menschenras leeft voort omdat wij jagers waren en ons van het voedsel onze populatie konden verrijken. En dan komen er nu tegenwoordig van die verwende kut pubertjes die het dan wel beter weten. Met je soja.quote:Op zondag 20 september 2009 19:11 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ik aanbid u, o lijkensap slikkende held![]()
Ooit lief geweest tegen een vegetariër?
quote:Op zondag 20 september 2009 19:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Masturberen is theoretische genocide
Tzijn altijd middenstand blanke jonge mensen die overal hun 'goodfeel' en 'wishful thinking' proberen op te leggen, met hun greenpeace, veganisme, anti conformisme, anti corporaties, anti oorlog, etc.quote:Op zondag 20 september 2009 19:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Doe normaal jong, gothic kut kind. Ga terug naar je krakershol. Een beetje al onze voorvaderen disrespecten. Het menschenras leeft voort omdat wij jagers waren en ons van het voedsel onze populatie konden verrijken. En dan komen er nu tegenwoordig van die verwende kut pubertjes die het dan wel beter weten. Met je soja.
Inderdaad, ik ga niet heel m'n leven "vies" eten eten, en dan op het laatst toch zoiets hebben van: "had ik nou toch maar wel gegeten wat ik lekker vond, dood ga ik toch wel"quote:Op zondag 20 september 2009 19:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Er wordt ook niet beweerd dat het noodzakelijk is. Het is lekker.
Een kreeft is een schaaldier en behoort tot tienpotigen en een spin nietquote:
Nee, is moord, want slechts 1 van die cellen zal toch maar overlevenquote:Op zondag 20 september 2009 19:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Masturberen is theoretische genocide
Wat een kkgelul. TEGENWOORDIG moet de mens het juist hebben van zijn rede, zn harses, en dankzij die harses, is vleeseten niet nodig, wat is er dan zo erg aan als ik besluit dat niet te doen?quote:Op zondag 20 september 2009 19:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Doe normaal jong, gothic kut kind. Ga terug naar je krakershol. Een beetje al onze voorvaderen disrespecten. Het menschenras leeft voort omdat wij jagers waren en ons van het voedsel onze populatie konden verrijken. En dan komen er nu tegenwoordig van die verwende kut pubertjes die het dan wel beter weten. Met je soja.
Dan is neuken ook moord?!quote:Op zondag 20 september 2009 19:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, is moord, want slechts 1 van die cellen zal toch maar overleven
Je moet gewoon je muil houden over mensen die vlees eten. Je zit nu wel stoer de heldin uit te hangen op internet maar als je zo'n grote bek hebt tegen de mensen op je school of werk, dan wordt je per direcht aan je eierstokken opgehangen.quote:Op zondag 20 september 2009 19:37 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Wat een kkgelul. TEGENWOORDIG moet de mens het juist hebben van zijn rede, zn harses, en dankzij die harses, is vleeseten niet nodig, wat is er dan zo erg aan als ik besluit dat niet te doen?
quote:
JIJ moet gewoon je muil houden tegen MIJ. Ga lekker tegen je ma zeiken dat ze je vlees klaar moet maken, je begint crancky te wordenquote:Op zondag 20 september 2009 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je moet gewoon je muil houden over mensen die vlees eten. Je zit nu wel stoer de heldin uit te hangen op internet maar als je zo'n grote bek hebt tegen de mensen op je school of werk, dan wordt je per direcht aan je eierstokken opgehangen.
cranckyquote:Op zondag 20 september 2009 19:42 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
JIJ moet gewoon je muil houden tegen MIJ. Ga lekker tegen je ma zeiken dat ze je vlees klaar moet maken, je begint crancky te worden
Als jij dan even stopt met vleesvervangers eten en alleen maar sla en wortels gaat eten dan merk je vanzelf wel dat het niet gezond is. Waarom vreten al die vuige vego's anders van die pillen? Mensen hebben eiwitten nodig en die haal je uit vlees.quote:Op zondag 20 september 2009 19:37 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Wat een kkgelul. TEGENWOORDIG moet de mens het juist hebben van zijn rede, zn harses, en dankzij die harses, is vleeseten niet nodig, wat is er dan zo erg aan als ik besluit dat niet te doen?
Door jou krijgen mensen de pest aan vegetariërs. Ik heb bewondering voor vegetariërs, maar stop eens met andere mensen jouw levensstijl op te leggen. Zo ben je even triest bezig als die vleescowboys hier die even komen posten dat ze vandaag een lekkere, vooral-niet-biologische (want dieren moeten pijn lijdenquote:Op zondag 20 september 2009 19:42 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
JIJ moet gewoon je muil houden tegen MIJ. Ga lekker tegen je ma zeiken dat ze je vlees klaar moet maken, je begint crancky te worden
Hey teefje gedraag je eens even. In vlees zitten stoffen die je nodig hebt, vooral voor de ontwikkeling van je hersenen. Oh en weet je dat sojavretende vegetariërs schuldig zijn aan de dood van meer dieren (en vooral ook zeldzamere dieren) dan vleeseters?quote:Op zondag 20 september 2009 19:37 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ben niet echt van de vleesvervangers, aan salade's, kaasburgers en broodjes gezond heb ik genoeg.quote:Op zondag 20 september 2009 19:44 schreef beelz het volgende:
[..]
Als jij dan even stopt met vleesvervangers eten en alleen maar sla en wortels gaat eten dan merk je vanzelf wel dat het niet gezond is. Waarom vreten al die vuige vego's anders van die pillen? Mensen hebben eiwitten nodig en die haal je uit vlees.
Niet huilen.quote:Op zondag 20 september 2009 19:42 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
QFTquote:Op zondag 20 september 2009 19:45 schreef deadlock1981 het volgende:
[..]
Hey teefje gedraag je eens even. In vlees zitten stoffen die je nodig hebt, vooral voor de ontwikkeling van je hersenen. Oh en weet je dat sojavretende vegetariërs schuldig zijn aan de dood van meer dieren (en vooral ook zeldzamere dieren) dan vleeseters?
http://web.archive.org/we(...)news/food/vegan.html
Hmm dat verklaart je domme gedrag wel meteen.quote:Op zondag 20 september 2009 19:46 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ben niet echt van de vleesvervangers, aan salade's, kaasburgers en broodjes gezond heb ik genoeg.
oke nog een keer, soja is niet te vreten,quote:Op zondag 20 september 2009 19:45 schreef deadlock1981 het volgende:
[..]
Hey teefje gedraag je eens even. In vlees zitten stoffen die je nodig hebt, vooral voor de ontwikkeling van je hersenen. Oh en weet je dat sojavretende vegetariërs schuldig zijn aan de dood van meer dieren (en vooral ook zeldzamere dieren) dan vleeseters?
Sukkel.quote:Op zondag 20 september 2009 19:45 schreef deadlock1981 het volgende:
[..]
Ja, die stoffen zitten er in.quote:Op zondag 20 september 2009 19:48 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
oke nog een keer, soja is niet te vreten,
in vlees zitten oa ook:
groeihormonen
kalmeringsmiddelen
antibiotica,
allemaai zooi die je beter kan missen dus.
Groeihormonen zijn goed, zonder groeihormonen blijf je een zielige dwerg.quote:Op zondag 20 september 2009 19:48 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
in vlees zitten oa ook:
groeihormonen
kalmeringsmiddelen
antibiotica,
Sommige dieren krijgen soja gevoerd ja. Maar zeggen dat je vegetariër bent omdat het zo goed is voor het milieu en de diertjes is zo ongelofelijk fucking hypocriet.quote:Op zondag 20 september 2009 19:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sukkel.
Dieren wordt ook soja gevoerd. En meer dan dat soja-burgertje van 100 gram.
Misschien als je in amerika woont dat je er last van hebben, hier in Europa is het wel goed geregeld.quote:Op zondag 20 september 2009 19:48 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
in vlees zitten oa ook:
groeihormonen
kalmeringsmiddelen
antibiotica,
Oud hoef ik niet te worden, maar ik wil wel iets binnenkrijgen. Ik vind het idee van vlees gewoon smerig, en uit planten haal ik toch echt meer.quote:Op zondag 20 september 2009 19:51 schreef deadlock1981 het volgende:
[..]
Ja, die stoffen zitten er in.
In planten zitten:
- insecticiden
- mest
- zware metalen
- antibiotica (want oh noes! ook planten kunnen ziek worden!)
Als je het daar op wil gooien is het lood om oud ijzer. Trouwens, is het je wel eens opgevallen dat mensen ouder worden dan 100? Hoe zou dat komen! :eek: Misschien toch niet door de hoge kwaliteit van vlees? :eek:
Blijf vooral met de plank voor de kop rondlopen. Leuke media ook tegenwoordig en al die mensen die alles maar al te graag geloven. En nu trap ik weer veel mensen op hun kruis/kut. Het is gewoon zo dat veel van die mediahypes rond 'dit is goed en gezond' allemaal lose kreten zijn want ze kijken enkel naar hoeveel diertjes er sterven voor je vlees en er worden termen zoals groeihormonen geroepen met een slechte toon, terwijl als het goed is je maag wel de meeste stuff toch afbreekt, laat staan opnemen en dan heb ik het nog niet eens gehad dat de slechte toon niet eens op feiten gebaseerd is. Het is niet anders dan stemmingmakend en sommige mensen zijn nou eenmaal heel gemakkelijk over te halen om iets voor het milieu te doen ook al snappen ze geen ene moer of het uberhaupt nut heeft. Er wordt in de media (en bedrijven die er baat bij hebben) gewoon veelvoudig naar een zeer klein domein gekeken en conclusies getrokken. Op die manier denk je makkelijk "ja het is slecht", terwijl als je naar het gehele plaatje kijkt het helemaal niet zo slecht is. Hoe denk je anders dat we hier al 10duizenden jaren al dan niet miljoenen op deze aarde rondlopen?quote:Op zondag 20 september 2009 19:55 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Oud hoef ik niet te worden, maar ik wil wel iets binnenkrijgen. Ik vind het idee van vlees gewoon smerig, en uit planten haal ik toch echt meer.
Meer wat? vlees?quote:Op zondag 20 september 2009 19:55 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Oud hoef ik niet te worden, maar ik wil wel iets binnenkrijgen. Ik vind het idee van vlees gewoon smerig, en uit planten haal ik toch echt meer.
Jij haalt de begrippen vegetariër en veganist door elkaar.quote:Op zondag 20 september 2009 19:53 schreef deadlock1981 het volgende:
[..]
Sommige dieren krijgen soja gevoerd ja. Maar zeggen dat je vegetariër bent omdat het zo goed is voor het milieu en de diertjes is zo ongelofelijk fucking hypocriet.
Ik neem aan dat de vegetariérs hier ook geen gebruik maken van de medische wetenschap? Aspirine? Paracetamol? Ibuprofen? Insuline?
The fuckquote:Op zondag 20 september 2009 19:55 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Nope. De behandeling van dieren in laboratoria is net zo erg of erger dan die in vleeskwekerijen.quote:Op zondag 20 september 2009 19:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij haalt de begrippen vegetariër en veganist door elkaar.
En als je twee opties hebt, één heel erg slecht, één een beetje slecht, dan kiezen die mensen dus voor de minst slechte. Waarom zou je op water en stenen moeten leven als vegetariër? Geen vlees eten is al een prestatie in deze maatschappij.
Die miljoenen mensen al dan niet miljarden mensen helpen en eventueel zelfs hun eigen soort?quote:Op zondag 20 september 2009 20:02 schreef deadlock1981 het volgende:
[..]
Nope. De behandeling van dieren in laboratoria is net zo erg of erger dan die in vleeskwekerijen.
Whut?quote:Op zondag 20 september 2009 20:05 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Die miljoenen mensen al dan niet miljarden mensen helpen en eventueel zelfs hun eigen soort?
Als het aan jou lag had jezelf niet eens bestaan omdat je voorouderen al dood waren of dat je stierf vanwege een ziekte die we juist nu door die testjes kunnen oplossen?
Ik herhaal: het is echt iets van deze tijd, voor scheinheilige, hypocriete, jonge mensen om te zeiken over iets als dit. Laat de volgende keer je inentingen geven aan de kids in een 3e wereldsland.
Waarschijnlijk vindt HoneyPop neuken wel okee. Maar niet pijpen en zeker niet slikken, want al die zaadcellen uit die vleesstaaf mogen niet in je mond/keel komen.quote:Op zondag 20 september 2009 19:59 schreef Syana het volgende:
Ach als je vegetarisch bent omdat je tegen het doden bent, kan je net zo goed stoppen met neuken.
Want als je het zo gaat bekijken, is dat ook moord.
Zieke shit.
Arme mannetjes, hopen ze gepijpt te worden, blijkt het een grote faal te zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 20:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt HoneyPop neuken wel okee. Maar niet pijpen en zeker niet slikken, want al die zaadcellen uit die vleesstaaf mogen niet in je mond/keel komen.
Volgens mij heb je de verkeerde voor je?quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 20:13 schreef deadlock1981 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde voor je?
Ik ben vóór het eten van vlees, het testen van medicatie op dieren en mensen en tegen dat hypocriete gezeik van vega's.
Is dat lekker gevogelte? Nooit geprobeerd eigenlijkquote:
quote:De kiwi is een bedreigde diersoort en wordt sinds het einde van de 19e eeuw niet meer gegeten.
Zou een vegetarier zo'n plant wel mogen/kunnen eten zonder morele bezwaren?quote:
Dus je gaat liever zelf dood dan dat er een dier voor je sterft??quote:Op zondag 20 september 2009 19:55 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Bio-industrie-beesten zijn sowieso al niet lekker.quote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef tulpie123 het volgende:
,
Gehaktbalquote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef tulpie123 het volgende:
![]()
Slecht beeld van vleesetersquote:Op zondag 20 september 2009 19:32 schreef HoneyPop het volgende:
Ik ben geen hippie, ik heb gewoon etisch besef, en ik leef nog steeds, dus zo noodzakelijk is doden/moorden (leg mij het verschil eens uit) niet. Maarja, als je zelfbeeld van je avondmaal afhangt doet jou er mening er voor mij toch niet toe.
hehe, karbonadebrigadequote:Op zondag 20 september 2009 19:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Heej, dat negatieve beeld hebben wij al jaren van vego's.
Dus:
Vego houd je kop, want ook jou vreten we op, met een grijns van oor tot oor: Ik ben een carnivoor.
Kaas is (over het algemeen) niet vegetarisch.quote:Op zondag 20 september 2009 19:46 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Ben niet echt van de vleesvervangers, aan salade's, kaasburgers en broodjes gezond heb ik genoeg.
Dan had ze zelf maar d'r eigen wegwerp BBQ mee moeten nemen. Zo'n ding kost 2 euro of zo:quote:Op maandag 21 september 2009 11:37 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
hehe, karbonadebrigade
Een jaar geleden was ik op een grote BBQ waar ook een vega was. De persoon die de BBQ gaf had daar rekening mee gehouden en had wat vegaburgers gehaald, maar dat vegawijf weigerde het op te eten omdat die stinkburgers waren bereid op een stuk BBQ waar eerder als vlees op gebakken was.![]()
Dat stuk stront had verwacht dat er wel een stukje BBQ vrij werd gelaten voor haar stinkburgers
En zijn vriendje, die andere terrorist, Volker van der Graafquote:
Ik persoonlijk geef Disney de schuld. Dieren zijn ineens individuen en kinderen hebben teveel afstand van de natuur of de boerderij om te weten hoe het echt zit.quote:Op maandag 21 september 2009 17:59 schreef Penisbaard het volgende:
Hier gaat het dus heen als je vrouwen rechten geeftDan willen ze opeens rechten voor iedereen, zelfs voor dieren
Dat is fundamentalisten eigen, zich afzonderen van andersdenkenden.quote:Op maandag 21 september 2009 11:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Slecht beeld van vleeseters_! Laat me raden, al je vrienden zijn ook vegetariërs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |