Tsja... ik knaag liever niet op een houtjequote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef tulpie123 het volgende:
Vlees is moorden het ergste is nog dat vleeseters het geen bal interesseert dat een dier heeft geleden in de bio-industrie
, het boeit ze gewoon bal wat een arme kip of varken heeft meegemaakt
![]()
Klacht: vleeseters
inderdaad, dat boeit me geen reet.quote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef tulpie123 het volgende:
het boeit ze gewoon bal wat een arme kip of varken heeft meegemaakt![]()
Klopt.quote:
De prijs van biologisch gehakt komt overeen met de prijs van een biefstukquote:Op zondag 20 september 2009 18:28 schreef tulpie123 het volgende:
de mensen zijn zelfs te beroerd om biologisch vlees te kopen
Ook raar eigenlijk, dit ziet er ranzig uit, maar als er een kippetje had gelegen zou die er zo in gaanquote:
Gisteren nog biologische vlees gekocht bij de AHquote:Op zondag 20 september 2009 18:28 schreef tulpie123 het volgende:
Misschien handig dit even te lezen.. Dan weet je ook waarom ik geen biologisch vlees koop.quote:Op zondag 20 september 2009 18:28 schreef tulpie123 het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 18:29 schreef RickoKun het volgende:
Dieren zijn niet bewust dat ze leven, net zoals planten.
quote:Op zondag 20 september 2009 18:31 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Dit topic kan niets anders zijn een troll, ga iemand anders je mening opleggen met je groenteburgers... Morgen ga ik groentevervangers op basis van vlees eten omdat jij dit topic gemaakt heb. Ik hoop dat je je nu extreem goed voelt omdat jij ten minste geen vlees eet.. het kan de rest van de wereld toch niks schelen loser!
Groentevervangers van vleesquote:Op zondag 20 september 2009 18:31 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Dit topic kan niets anders zijn een troll, ga iemand anders je mening opleggen met je groenteburgers... Morgen ga ik groentevervangers op basis van vlees eten omdat jij dit topic gemaakt heb. Ik hoop dat je je nu extreem goed voelt omdat jij ten minste geen vlees eet.. het kan de rest van de wereld toch niks schelen loser!
Dan moeten ze maar afstand houden.quote:Op zondag 20 september 2009 18:39 schreef swollywood het volgende:
Ik zal zo maar eens een biefstukje extra in de pan gooien.![]()
Als de TS geen vlees wil eten, eet ik wel voor 2 om dat te compenseren.![]()
TS, jij remt zeker ook voor dieren?
Ook als er daardoor een kettingbotsing onstaat met 2 doden, zolang het overstekende poesje maar blijft leven...
Ik zag vanmorgen nog een heleboel veren rondvliegen nadat ik met de auto een duif geraakt had.
Die vliegende rat bleef midden op de weg zitten en ik ga er toch echt niet voor stoppen.
Zulke mensen als jou zouden ze moeten afslachten.quote:Op zondag 20 september 2009 18:39 schreef swollywood het volgende:
Ik zal zo maar eens een biefstukje extra in de pan gooien.![]()
Als de TS geen vlees wil eten, eet ik wel voor 2 om dat te compenseren.![]()
TS, jij remt zeker ook voor dieren?
Ook als er daardoor een kettingbotsing onstaat met 2 doden, zolang het overstekende poesje maar blijft leven...
Ik zag vanmorgen nog een heleboel veren rondvliegen nadat ik met de auto een duif geraakt had.
Die vliegende rat bleef midden op de weg zitten en ik ga er toch echt niet voor stoppen.
Klopt. Het boeit me geen bal gehakt.quote:Op zondag 20 september 2009 18:25 schreef tulpie123 het volgende:
Vlees is moorden het ergste is nog dat vleeseters het geen bal interesseert dat een dier heeft geleden in de bio-industrie
, het boeit ze gewoon bal wat een arme kip of varken heeft meegemaakt
![]()
Als je hem dan ook even in nette stukken snijdt flikkeren we dat ook wel op de bbq. Vlees is goed, dieren zijn op de wereld voor ons vermaak en voedsel.quote:Op zondag 20 september 2009 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zulke mensen als jou zouden ze moeten afslachten.
Ik dacht dat ik de enige was! Loop je over het gras, wat een pijn moet dat doen, om nog maar niet te spreken van de eventuele mieren die het plotseling heel lang, heel donker zien worden, mede mogelijk gemaakt door mijn wrede beulzolen.quote:
Zo zie je maar weer hoe gek en agressief vegetariers zijn,quote:Op zondag 20 september 2009 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Hoe doe jij dat op je werk met vakkenvullen? Wil je zeker alleen op GFT staan en geen vlees bijvullen?quote:Op zondag 20 september 2009 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is toch niet meer dan logisch om zo'n schijtduif dood te rijden wanneer je met 120 over de snelweg raastquote:Op zondag 20 september 2009 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Top idee.quote:Op zondag 20 september 2009 18:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je hem dan ook even in nette stukken snijdt flikkeren we dat ook wel op de bbq. Vlees is goed, dieren zijn op de wereld voor ons vermaak en voedsel.
quote:Op zondag 20 september 2009 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe gek en agressief vegetariers zijn,Ik ben geen vegetariërSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe Deliquote:Op zondag 20 september 2009 18:45 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat op je werk met vakkenvullen? Wil je zeker alleen op GFT staan en geen vlees bijvullen?
Okquote:Op zondag 20 september 2009 18:45 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Het is toch niet meer dan logisch om zo'n schijtduif dood te rijden wanneer je met 120 over de snelweg raast?
Mensen die dat niet logisch vinden mogen remmen, naar rechts uitwijken en hun auto tegen een lantaarpaal parkeren van mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |