Heb hem.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:13 schreef donnentelo het volgende:
@guppi
nee dat is um niet het is nog relaxter en een vrouw zingt het,,all1 de woorden die ze zingt zijn heel slecht te verstaan,,
tog bedankt;)
Whaha graag gedaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:27 schreef donnentelo het volgende:
oooh omg echt bedankt:Oegt ben je eeuwig dankbaar
Iets met I just want back in your head?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:36 schreef Mirjam het volgende:
ben de naam van 't nummer kwijt
in de clip zijn het 2 mensen op een podium, de zaal zit vol mensen in een compleet zwart pak.
langzaamaan worden het steeds meer mensen in een wit pak.
wie weet welk nummer ik zoek?
is niet zo heel oud btw
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:15 schreef MassimO het volgende:
Irving en stijn , bedankt maar is beide niet wat ik zoek.![]()
Ik heb een setje geupload waar die track in zit http://soundcloud.com/mas(...)t-ep-102-19-jun-2009
Op 1uur 11 minuten heb ik een comment geplaatst , dan word die plaat ingemixed. Het nummer na de Soul 2 Soul remix dus
bvd.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:37 schreef Jippie1994 het volgende:
Ik ben op zoek naar de Nederlandstalige (of misschien wel dialect) van
Mocht je de dialectversie zoeken :quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:37 schreef Jippie1994 het volgende:
Ik ben op zoek naar de Nederlandstalige (of misschien wel dialect) van
Kan je hier wat mee?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Curiosity het volgende:
Ik meende van de week op 3fm een andere versie te horen van 'I got a feeling" nu gezongen door de Black eye peas.
Is het een cover, zo ja wie weet van wie?
The Jonas Brothers covered hem ook, alleen kan je op youtube alleen een live versie zien.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Curiosity het volgende:
Ik meende van de week op 3fm een andere versie te horen van 'I got a feeling" nu gezongen door de Black eye peas.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:59 schreef Miesjemies het volgende:
Hoe heet ook alweer dat R&B nummer uit de jaren 90. In de clip werd een vrouw geslagen door haar man/vriend, en de zanger hoorde dat de hele tijd. Totdat hij op een dag te laat was en toen was ze dood.
Enig idee?
Hmm is toch niet welke ik bedoel! Zij werd echt constant geslagen door die man, en dan aan het einde zie je zo'n lijk met een wit laken naar buiten gedragen worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:13 schreef Curiosity het volgende:
[..]
dit is niet de juiste clip maar wel het goede nummer.
Op het eind wordt er iemand naar buiten gedragen maar dat is niet de vrouw
Ik heb hemquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:16 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Hmm is toch niet welke ik bedoel! Zij werd echt constant geslagen door die man, en dan aan het einde zie je zo'n lijk met een wit laken naar buiten gedragen worden.
nee, is het ook niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:20 schreef stijn_ het volgende:
[..]
The Jonas Brothers covered hem ook, alleen kan je op youtube alleen een live versie zien.
Ja die ja! Bedankt!quote:
Dan moet je me nog even helpen want ik snap je eerste berichtje niet helemaalquote:
Hoorde je een nieuwe uitvoering? Had je hem al eerder gehoord van iemand anders maar nu van BEP en vraag je je af van wie het origineel is? Hoorde je afgelopen week wel BEP of meende je iemand anders te horen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Curiosity het volgende:
Het waren in ieder geval niet de BEP, het was een versie die gedateerd klonk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan moet je me nog even helpen want ik snap je eerste berichtje niet helemaal
[..]
Hoorde je een nieuwe uitvoering? Had je hem al eerder gehoord van iemand anders maar nu van BEP en vraag je je af van wie het origineel is? Hoorde je afgelopen week wel BEP of meende je iemand anders te horen?
Lenin - I got A Feeling?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:38 schreef Curiosity het volgende:
Dam moet deze het wel geweest zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lenin - I got A Feeling?
Er staat een filmpje op de site van Giel:
http://giel.vara.nl/Videohighlight-single.688.0.html?&tx_ttnews%5Btt_news%5D=10468&tx_ttnews%5BbackPid%5D=250&cHash=57e0c863f1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |