quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:09 schreef lostsong het volgende:
- Een liedje van een reclame van magnum, het is een reclame van een paar maanden geleden, maar daarin bijt iemand van een magnum en wordt dan behandeld als een konginin. Ik zou het kunnen neuriën, maar daar zijn jullie niet veel mee...
Alvast bedankt!
dat is hem! grappig dat hij ook van Roy is, (voel me wel extra stom nuquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:35 schreef cafca het volgende:
[..]
bedoel je misschien " You got it" van diezelfde Roy Orbison?
Staat gewoon bij de video, bij de iTunes reclamequote:
Weet echt niemand welk nummer ik bedoel?quote:Op woensdag 30 september 2009 18:42 schreef MRCLLO het volgende:
Ik zoek ook een liedje dat ik hoorde in een winkel. Ik weet alleen dat t waarschijnlijk door een afro-amerikaanse man is gezongen aan t accent te horen. De tekst die ik mij nog kan herinneren is:
Living the American dream, everything is not what it seams.
(ik heb de tekst al grondig gegoogled maar zondig resultaat)
T is een vrij simpel nummer met goede achtergrondmuziek t klonk vrij modern, of t met een beat was kan ik
niet precies zeggen.
N,
Niemand die het weet????quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef knalkoen het volgende:
tijdens popstars zag ik een auditie, nu wil ik niet het nummer weten wat ze zingt maar de muziek die op de achtergrond speelt Hopelijk kan iemand me helpen.
Het gaat om de volgende link:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=105179/page=2
en dan het nummer wat begint op 2 minuut 13.
Gokje:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:08 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek nummer waar ik vaag wat stukjes tekst van oppikte. Het is een rustig nummer die je - qua vocals, maar ook qua muziek - doet denken aan Chris Martin (Coldplay) op hun debuutalbum Parachutes. Heel rustig met piano, gitaar en daarna vergezeld met viool muziek.
Het was iets in de trant als:
Somewhere I know.. dreams will go away.. somewhere I know..
Wellicht niet helemaal correct, maar het was volgens mij zoiets. En dat was volgens mij ook nog eens het refrein. Heel rustig gezongen.
Alvast bedankt.
Die had ik dan gekend!quote:
Franz Ferdinand - Take me out?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:34 schreef MassimO het volgende:
Ik ben op zoek naar een House nummer. Sample van een mannen stem die "Take me home" zegt , met daarna , tja hoe zal ik het uitleggen..een vals gespeelde synthesizer jengel.
Klinkt mischien wat wazig , maar ik hoop dat iemand er wat mee kan
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:39 schreef MassimO het volgende:
Nee die lijkt er in de verste verte niet op. Echt zon commercieel nummertje.
Waar ik naar op zoek ben klinkt als een vette club plaat.
nevertheless , thx voor het meedenken
Is het dit nummer?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 04:04 schreef donnentelo het volgende:
hallo ik ben op zoek naar het nummer die word gebruikt bij californication bij comedy central dat is zo'n klein stukje reclame van 10 sec ofzo en het is beetje een dromerig nummer
iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |