Ja, dat zweept de lama's kontquote:Op maandag 21 september 2009 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eens. Doe mij maar de good 'ol winamp
Nee hoor!quote:Op maandag 21 september 2009 15:05 schreef Jesse_ het volgende:
Onder osx ook,
Ik was de mannelijke vormquote:Op maandag 21 september 2009 15:40 schreef JH87 het volgende:
Kassameisjes. Zo onbereikbaar en toch zo dichtbij.
Noar welke suup ga jij dan?quote:Op maandag 21 september 2009 15:43 schreef Prosac het volgende:
Ik ben ook verliefd op een kassameisje![]()
Eigenlijk op vier.![]()
vijf als je mijn vriendin meetelt toen ze nog een bijbaantje had.
Niet meisjesproof zijn is iets anders.quote:Op maandag 21 september 2009 15:54 schreef Bob. het volgende:
Jawel hoor!
Het werkte eerst gewoon. Dan installeer in de update. Daarna werkt het niet meer.quote:Op maandag 21 september 2009 15:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Niet meisjesproof zijn is iets anders.
Open schroeven en synchromeshringen vervangen.quote:Op maandag 21 september 2009 14:28 schreef Bob. het volgende:
De update voor iTunes is stom, hij wil opeens niet meer synchroniseren.
Liever niet, want dat is slecht voor het milieu?quote:Op maandag 21 september 2009 16:12 schreef nietzman het volgende:
Wat zeggen we nou steeds over stoken 2cv.
Tssk. 7 jaar geleden hadden we altijd De Kar Bar Babe inclusief foto's en webpaginaquote:Op maandag 21 september 2009 17:22 schreef JH87 het volgende:
Heb ik niet.
Had je CU2day, helemaal makkelijk.quote:Op maandag 21 september 2009 17:25 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tssk. 7 jaar geleden hadden we altijd De Kar Bar Babe inclusief foto's en webpagina
Ik kom nooit bij die supermarkt.quote:Op maandag 21 september 2009 17:25 schreef kikoooooo het volgende:
http://sdbwilhelminakade.hyves.nl/
http://www.hyves.nl/alman(...)Boer_Wilhelminakade/
Ga maar zoeken
quote:Op maandag 21 september 2009 17:39 schreef Prosac het volgende:
Bonita is mijn heldin, echter alleen vanwege haar naam.
Lisa
Annelieke
Femke
en dan nog die ene die altijd chagrijnig lijkt te kijken. En altijd megaoorbellen in
Ik ga echt nooooooooooit verhuizen.![]()
quote:Jop zegt (17:41):
![]()
Prosac zegt Femke
Dat is de grootste bitch die ik ken.
Je lift mee op een vriend...quote:Op maandag 21 september 2009 17:44 schreef Prosac het volgende:
Echter is ze wel gecharmeerd van een vriend van mij en lacht ze altijd als we samen zijn
Hij mag altijd pimpen op de bijrijdersstoel in mijn auto.quote:
quote:Hanging out the passenger side
Of his best friend's ride
Terwijl je in je Ferrari 205 door de straten raust?quote:Op maandag 21 september 2009 17:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij mag altijd pimpen op de bijrijdersstoel in mijn auto.![]()
[..]
VW Polo TDI 2007quote:Op maandag 21 september 2009 17:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Terwijl je in je Ferrari 205 door de straten raust?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |