abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 september 2009 @ 12:56:27 #26
270476 JernyBodal
Que si, que no
pi_72929630
Waar je een kind al niet blij mee kan maken...

Afijn, valt me erg mee. Ik had een neergang met ongeveer een derde verwacht. Dat het hem maar 2 zetels kost, bewijst alleen maar hoe groot en eensgezind zijn achterban inmiddels werkelijk is.
  zondag 20 september 2009 @ 12:57:04 #27
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_72929657
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En de anderen kosten niets?
Die doen hun werk (beleidsplannen, wetten etc, de core-business van een kamerlid dus) . Wilders zit alleen maar in de kamer om stennis te schoppen en is contraproductief.
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
  zondag 20 september 2009 @ 12:57:50 #28
61556 klappernoot2000
pi_72929686
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:56 schreef JernyBodal het volgende:
Waar je een kind al niet blij mee kan maken...

Afijn, valt me erg mee. Ik had een neergang met ongeveer een derde verwacht. Dat het hem maar 2 zetels kost, bewijst alleen maar hoe groot en eensgezind zijn achterban inmiddels werkelijk is.
collectief dalen van IQ noem je dit
pi_72929730
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:57 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

Die doen hun werk (beleidsplannen, wetten etc, de core-business van een kamerlid dus) . Wilders zit aleen maar in de kamer om stennis te schoppen en is contraproductief.
Ja, de anderen zijn erg productief dat is waar.
pi_72929767
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:53 schreef Joris85 het volgende:

[..]

Wat los je daarmee op dan? Het is nog steeds discriminerend en heeft alleen negatieve effecten.
Waarom?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 20 september 2009 @ 13:01:45 #31
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_72929820
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Idd. Als het aan mij ligt heeft hij 150 zetels straks.

Hoe kunnen mensen zo dom zijn om een kerel te laten regeren waarvan de uitspraken kant nog wal raken.
Hij fixeert zich maar op 1 ding, en dat is moslims.
Over de rest van de problemen denkt hij niet eens na, laat staan dat hij ze oplost.
------------------
  zondag 20 september 2009 @ 13:03:04 #32
61556 klappernoot2000
pi_72929858
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:01 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Hoe kunnen mensen zo dom zijn om een kerel te laten regeren waarvan de uitspraken kant nog wal raken.
kijk in de rijke historie van staatshoofden en je zult het begrijpen
pi_72930013
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:37 schreef Joris85 het volgende:

[..]

Andere slechte voorstellen maken een slecht voorstel nog niet goed. Niet alleen is Wilders' voorstel totaal discriminerend (waarom alleen moslima's), ook is het een poging te concurreren met de coalitie. De coalitie kwam al met ladingen betuttelende voorstellen, Wilders doet er nog een schepje bovenop. Hij maakt de naam van zijn eigen partij steeds belachelijker.
En de PvdA, D66, Groenlinks zijn niet discriminerend bezig als ze o.a. weer eens per se alleen allochtonen willen selecteren voor hoge posities en bij de politie, waardoor er goede kandidaten die niet in hun straatje passen meteen worden afgewezen.

Het enige dat Wilders doet, is die politici een spiegel voorhouden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_72930099
quote:
Op zondag 20 september 2009 12:33 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

Hij kost ons nu al 91.000 per jaar, en hoe langer hij in de kamer zit hoe meer het de belastingbetaler kost
Ach, Woutertje heeft voor het totaalfaillissement van de staat gezorgd, op kosten van de belastingbetaler, dus het schikt wel met de kosten van Wilders...
  zondag 20 september 2009 @ 13:13:29 #35
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72930193
De PVV is natuurlijk begonnen als een partij die bepaalde problemen op de agenda wilde zetten en daarvoor ook zo veel mogelijk media-aandacht moest genereren.

Maar op een gegeven moment kun je je het niet meer veroorloven om daarin te blijven hangen. Nou proberen ze hun programma wel iets te verbreden, maar tijdens de Algemene Beschouwingen gaf Wilders op economisch gebied bijvoorbeeld consequent niet thuis. Hij koos ervoor om weer een extreem plan te lanceren, om de aandacht te krijgen, om dingen op de agenda te zetten. Niet om nu eens inhoudelijk zijn visie over alle beleidsterreinen te geven.

Niet zo erg voor een kleine one-issue partij, wel voor een partij waar 20% van Nederland op wil stemmen. Je moet er toch niet aan denken dat die partij aan de touwtjes had getrokken vorig jaar, en de crisis op had willen lossen door iedereen 400 euro te geven?
  zondag 20 september 2009 @ 13:15:18 #36
270476 JernyBodal
Que si, que no
pi_72930259
Vanochtend was er een uitzending van Schepper & Co die perfect het failliet van de multiculturele samenleving weergaf. Het ging over het geweld tegen overheidsdienaren, waarvan iedereen allang weet dat dit hoofdzakelijk voor rekening komt van enkele specifieke groepen allochtonen.

Vier roomblanke, hoogopgeleide mannen aan een tafeltje die oeverloos discussieerden over dit fenomeen, daarbij net doend of dit een algemeen maatschappelijk probleem is i.p.v. een probleem dat specifiek onder bepaalde etnische groepen speelt. Angstvallig vermeed men elk woordje dat ook maar enigszins zou kunnen suggereren dat het hier om die etnische groepen zou gaan.

Totaal zinloos, dit soort discussies, en de "maatregelen" die hieruit voortvloeien zijn ook allemaal weggegooid geld. Alsof tuigmarokkaantjes op zondagochtend naar vier blanke mannen bij Schepper & Co gaan zitten kijken, en alsof die lui zich ook maar iets aantrekken van peperdure reclamecampagnes ("foei, niet meer doen!").
  zondag 20 september 2009 @ 13:16:57 #37
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72930305
Alsof er sowieso iemand naar Schepper & Co kijkt
  zondag 20 september 2009 @ 13:17:22 #38
270476 JernyBodal
Que si, que no
pi_72930319
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Alsof er sowieso iemand naar Schepper & Co kijkt
Ik!
pi_72930352
Of beter nog, zoals men altijd zegt: één beeld zegt meer dan duizend woorden. Kijk even naar de tendenzen in de grafiek op deze site en vergelijk de PVV met de overige partijen.
  zondag 20 september 2009 @ 13:18:34 #40
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72930356
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En de PvdA, D66, Groenlinks zijn niet discriminerend bezig als ze o.a. weer eens per se alleen allochtonen willen selecteren voor hoge posities en bij de politie, waardoor er goede kandidaten die niet in hun straatje passen meteen worden afgewezen.

Het enige dat Wilders doet, is die politici een spiegel voorhouden.
juist en dat wilde ik net zeggen

het is al jaren zo dat de normale man zwaar gediscrimineerd wordt op alle vlakken.
maar daar hoor je niemand over want dat MAG

Ze mogen het wel over
-Oudere
-gehandicapten
-Tokkie's
-alleen staanders vs twee verdieners
-koop/huur
enz enz

Hebben waar dus duidelijke zeer veel onder scheid tussen gemaakt mag worden ..
Maar over als je een vergelijking maakt tussen

-Blank niet blank
-christen / moslim

Want dan staat in een keer de wereld op zijn kop ..
Wat is dan het verschil met de voorgaande punten

Je geeft die andere toch ook een stempel mee dat ze in een bepaalde groep horen ...
maar ja dat zal wel positieve discriminatie zijn en dat mag dan weer wel ....
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_72930420
Wilders zal nooit inhoudelijk betogen of beschouwen over zijn standpunten. Het is echt een stereotype populist.

Ik vind hem slap dat hij zich niet wilt verantwoorden.
pi_72930496
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:13 schreef Hephaistos. het volgende:
Niet zo erg voor een kleine one-issue partij, wel voor een partij waar 20% van Nederland op wil stemmen. Je moet er toch niet aan denken dat die partij aan de touwtjes had getrokken vorig jaar, en de crisis op had willen lossen door iedereen 400 euro te geven?
Met alle respect, slechter dan het nu gaat in Nederland, kan het gewoon niet gaan.

Overigens is die 400 euro een erg bescheiden schatting, want als alle linkse hobbies worden wegbezuinigd, wordt dat bedrag hoger.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 20 september 2009 @ 13:23:40 #43
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72930525
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:18 schreef TimMer1981 het volgende:
Of beter nog, zoals men altijd zegt: één beeld zegt meer dan duizend woorden. Kijk even naar de tendenzen in de grafiek op deze site en vergelijk de PVV met de overige partijen.
Precies, tijd voor de PVV om zich daar dan ook naar te gedragen. Wilders en zijn aanhangers gedragen zich nog steeds als underdogs, wiens enige taak het is om 'de macht' wakker te schudden. Maar als je op 30 zetels staat, heb je ook zelf een verantwoordelijkheid.

Dan heb je een visie nodig die breed genoeg is om een land te besturen. Een visie dus die ook de economie, het milieu, de infrastructuur behandelt. Goede, degelijke plannen die ook nog uit te voeren zijn.

Maar da's natuurlijk niet prettig, want dan loop je ook tegen beperkingen aan. En dus ontloopt Wilders zijn verantwoordelijkheid door met extreme plannen te komen. Want dan kan ie lekker comfortabel in zijn underdog-positie blijven.
  zondag 20 september 2009 @ 13:24:03 #44
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72930541
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:20 schreef vijfhonderd het volgende:
Wilders zal nooit inhoudelijk betogen of beschouwen over zijn standpunten. Het is echt een stereotype populist.

Ik vind hem slap dat hij zich niet wilt verantwoorden.
krijg hij de kans daar toe ..
hij wordt bij voorbaat alweggezet ..
net zo als vele andere die maar een beetje kritiek op de regerende zooi heeft.

Altijd een mooi voorbeeld toen met Maxima met dat ongelijk wat zij veroorzaakt heeft..
De enige getuigen die het gezien heeft was in een keer ontoerekeningsvatbaar verklaart.
dat was wel heel toevallig dat daar iemand stond die niet mocht of kon getuigen.

want dit heeft het koning huis heel veel geld bespaart.
maar zo gaat het er wel aan toe in dit land
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_72930686
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:24 schreef RAVW het volgende:

[..]

krijg hij de kans daar toe ..
hij wordt bij voorbaat alweggezet ..
net zo als vele andere die maar een beetje kritiek op de regerende zooi heeft.

Altijd een mooi voorbeeld toen met Maxima met dat ongelijk wat zij veroorzaakt heeft..
De enige getuigen die het gezien heeft was in een keer ontoerekeningsvatbaar verklaart.
dat was wel heel toevallig dat daar iemand stond die niet mocht of kon getuigen.

want dit heeft het koning huis heel veel geld bespaart.
maar zo gaat het er wel aan toe in dit land
Wilders slaat zelf alle uitnodigingen af voor debatavonden of zelfs uitnodigingen van de media zelf.

Zelfs bij de algemene beschouwingen deed hij het niet. Kans genoeg lijkt me. En mensen zullen heus naar hem luisteren als hij inhoudelijk en serieus reageert.

Wilders krijgt er alle kans voor. Je moet je wel een beetje informeren hoor.

Het is puur populisme om iedere keer de gebeten hond te spelen, waar het niet reëel is.
  zondag 20 september 2009 @ 13:29:07 #46
61556 klappernoot2000
pi_72930699
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:18 schreef TimMer1981 het volgende:
of hier naar:

http://extra.volkskrant.n(...)_Wilders_nou_echt%3F
  zondag 20 september 2009 @ 13:34:06 #47
61556 klappernoot2000
pi_72930871
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:28 schreef vijfhonderd het volgende:

[..]

Wilders slaat zelf alle uitnodigingen af voor debatavonden of zelfs uitnodigingen van de media zelf.

Zelfs bij de algemene beschouwingen deed hij het niet. Kans genoeg lijkt me. En mensen zullen heus naar hem luisteren als hij inhoudelijk en serieus reageert.

Wilders krijgt er alle kans voor. Je moet je wel een beetje informeren hoor.

Het is puur populisme om iedere keer de gebeten hond te spelen, waar het niet reëel is.
en dit is nu precies het probleem met de wilders aanhanger, ze verdiepen zich niet in hem..
pi_72930915
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:23 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Precies, tijd voor de PVV om zich daar dan ook naar te gedragen. Wilders en zijn aanhangers gedragen zich nog steeds als underdogs, wiens enige taak het is om 'de macht' wakker te schudden. Maar als je op 30 zetels staat, heb je ook zelf een verantwoordelijkheid.

Dan heb je een visie nodig die breed genoeg is om een land te besturen. Een visie dus die ook de economie, het milieu, de infrastructuur behandelt. Goede, degelijke plannen die ook nog uit te voeren zijn.

Maar da's natuurlijk niet prettig, want dan loop je ook tegen beperkingen aan. En dus ontloopt Wilders zijn verantwoordelijkheid door met extreme plannen te komen. Want dan kan ie lekker comfortabel in zijn underdog-positie blijven.
Daarom. Ik heb trouwens als gewone doorsnee burger helemaal niet meer het idee dat men aan het regeren is. VVD heeft er trouwens ook nooit iets van gebakken dan de minima die werkt nog armer maken (ook al kunnen we in Nederland nog niet spreken van arm)

Ik heb echt totaal geen idee waar ik nog op moet stemmen.

Het is allemaal gebakken lucht, drama en rellen onderling. En het maakt geen zak uit wie er aan de macht is in Nederland.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72930951
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:34 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

en dit is nu precies het probleem met de wilders aanhanger, ze verdiepen zich niet in hem..
Ik denk werkelijk dat Wilders niet eens wil regeren

Wel eens naar gemeentevergaderingen geweest. Zolang iemand niet de beslissende factor is, kan men trappen tegen elk besluit of actie. Wanneer ze zelf de beslissende factor worden zijn zij degene waar tegenaan getrapt wordt. Zo gaat het heel wat jaren
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72930961
quote:
Op zondag 20 september 2009 13:35 schreef paddy het volgende:

[..]

Daarom. Ik heb trouwens als gewone doorsnee burger helemaal niet meer het idee dat men aan het regeren is. VVD heeft er trouwens ook nooit iets van gebakken dan de minima die werkt nog armer maken (ook al kunnen we in Nederland nog niet spreken van arm)

Ik heb echt totaal geen idee waar ik nog op moet stemmen.

Het is allemaal gebakken lucht, drama en rellen onderling. En het maakt geen zak uit wie er aan de macht is in Nederland.
En daarom moet je dus ook op Wilders stemmen en als Wilders er ook een potje van maakt, dan stem je die ook gewoon weer weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')