Ja, ik geloof het wel. Misschien verklaart dat de helicopter en worden ze nu door de lucht naar hun familie gebracht om zich vol te vreten?quote:Op zondag 20 september 2009 10:44 schreef maickeltje het volgende:
Waren de moslims daar niet zoooo boos over met die auto vrije zondag op de dag dat de ramadan afgeloen is
quote:Op zondag 20 september 2009 10:45 schreef jagga het volgende:
geweldig![]()
Autovrije zondag, en dan een helikopter over laten vliegen om te kijken of mensen zich wel aan de regels houden
wat je bespaart qua milieu door auto's te verbieden, spuwt die helikopter 200% uit
inderdaadquote:Op zondag 20 september 2009 10:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het wel. Misschien verklaart dat de helicopter en worden ze nu door de lucht naar hun familie gebracht om zich vol te vreten?
quote:Op zondag 20 september 2009 10:45 schreef jagga het volgende:
geweldig![]()
Autovrije zondag, en dan een helikopter over laten vliegen om te kijken of mensen zich wel aan de regels houden
wat je bespaart qua milieu door auto's te verbieden, spuwt die helikopter 200% uit
Je leest te veel Donald Duck.quote:Op zondag 20 september 2009 10:42 schreef Lkw het volgende:
Hier in Amsterdam is het autovrije zondag. Fijn, leuk. De weg hier tegenover mijn huis is volledig verlaten. Heerlijk, wat een rust. Of toch niet?
Nee, want men vindt het nodig om constant een helicopter laag over het centrum te laten vliegen. Waarschijnlijk om te controleren of er idd geen auto's op de weg zijn. Maar weet je wat een helicopter maakt? HERRIE!! Heel veel HERRIE!!
Grmbl, ik verlang naar het charmante geruis van auto's, oneindig veel beter dan deze klereherrie!
Kan iemand dat ding even uit de lucht schieten?
Wat voor een redenering is dat?quote:Op zondag 20 september 2009 10:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Heb geen auto, geen last van dus.
een niet bestaande redeneringquote:Op zondag 20 september 2009 10:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat voor een redenering is dat?
Dus jij neemt nooit de taxi, de bus en jij rijdt nooit met iemand mee???quote:Op zondag 20 september 2009 10:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Heb geen auto, geen last van dus.
Nee hoor: Gratis vervoer voor moslims in Amsterdamquote:Op zondag 20 september 2009 10:46 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het wel. Misschien verklaart dat de helicopter en worden ze nu door de lucht naar hun familie gebracht om zich vol te vreten?
landelijkquote:Op zondag 20 september 2009 11:26 schreef Ruis het volgende:
Waar is die onzin vandaag nog meer eigenlijk?
Moet je nagaan. Het was bedoeld als geintje, maar ik zat er niet eens zo ver naastquote:Op zondag 20 september 2009 11:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee hoor: Gratis vervoer voor moslims in Amsterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |