Nou dat vind ik niet, ik kom regelmatig in Spanje (niet de toeristenplaatsen) en vaak als een vrouw waarvan ik denk dat ze al richting de 50 zit zijn ze nog 30. Die meiden zijn mooi tot hun 30e en dan houdt het op hoor. Hier in Nederland kunnen ze mooier zijn tot oud maar zodra er wordt getrouwd of er komen kinderen is het afgelopen en dat is zo jammer.quote:Op maandag 21 september 2009 03:22 schreef NiTiN het volgende:
generaliserend:
Na Nederlandse- en een aantal half/buitenlandse dames kan ik volmondig zeggen dat ik de Nederlandse vrouw luid, veeleisend, lui, verwend en slonzig vind in vergelijking met half/buitenlandse dames. Uitzonderingen daargelaten. Maar over het algemeen gesproken is dit mijn ervaring ermee.
Je ziet het ook al als je in het buitenland komt: veelal zijn vrouwen daar ook gewoon stijlvoller gekleed. En worden ze 'mooier' oud.
Ik heb liever een mooi innerlijk dan dat de verpakking goed blijft na de T.H.T.quote:Op maandag 21 september 2009 11:02 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet, ik kom regelmatig in Spanje (niet de toeristenplaatsen) en vaak als een vrouw waarvan ik denk dat ze al richting de 50 zit zijn ze nog 30. Die meiden zijn mooi tot hun 30e en dan houdt het op hoor. Hier in Nederland kunnen ze mooier zijn tot oud maar zodra er wordt getrouwd of er komen kinderen is het afgelopen en dat is zo jammer.
Dat zegt ze ook.quote:Op maandag 21 september 2009 12:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Veel buitenlanders vinden toch juist dat ons land veel mooie vrouwen heeft?
Ik weet wel wat het is: ze zijn stijlvol, bruin (vd zon), hebben over het algemeen lang haar en zijn slank. Alles wat de Nederlandse vrouw dus niet heeft.quote:Op maandag 21 september 2009 01:55 schreef Goofisch het volgende:
Ik denk dat het niks te maken heeft met de Nederlandse vrouw want die is meer dan goed. Meer met de spanning om een relatie op te bouwen met een buitenlandse vrouw. Toch iets heel anders.
Ik zelf ben gek van Italiaanse vrouwen. Iets in die vrouwen trekt mij. Ik weet niet wat het is.
Ik ben half Italiaansquote:Op maandag 21 september 2009 09:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haha en wat dacht je van omdraaien. Dat over het uiterlijk... Zet eens een Italiaanse man naast een Nederlandse.![]()
Iedereen praat hier over hoe meer verzorgd buitenlandse vrouwen zijn. Alsof de Nederlandse man gevoel voor stijl en verzorging heeftHeeft dus niks met geslacht te maken.
Misschien moet je t topic eens lezenquote:Op maandag 21 september 2009 14:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie? Ik reageerde niet specifiek op iemand.
Oh, ik gokte op een emmer hotwings en twee watermeloenen. Maar ik zat er niet ver naast dus.quote:Op maandag 21 september 2009 10:35 schreef RWest het volgende:
Recentelijk was er ook een aflevering waarin een hippieachtige muzieklerares in Dakar ging wonen bij een 1 of andere neger-zangert die blijkbaar erg bekend was in Senegal. (jungle fever in optima forma)
Op een gegeven moment gingen ze trouwen, geheel volgens traditie moest er een bruidsschat aan de bruidegom worden gegeven.
En wat was die bruidsschat dan: 72 blikjes Coca Cola en een handjevol nootjes!
Dat was ook best een leuk meisje, maar wel enorm naief.quote:Op maandag 21 september 2009 10:35 schreef RWest het volgende:
Recentelijk was er ook een aflevering waarin een hippieachtige muzieklerares in Dakar ging wonen bij een 1 of andere neger-zangert die blijkbaar erg bekend was in Senegal. (jungle fever in optima forma)
Op een gegeven moment gingen ze trouwen, geheel volgens traditie moest er een bruidsschat aan de bruidegom worden gegeven.
En wat was die bruidsschat dan: 72 blikjes Coca Cola en een handjevol nootjes!
Heb ik gedaan, vandaar mijn post die in eerste instantie niet veel met de OP te maken heeft.quote:Op maandag 21 september 2009 15:58 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Misschien moet je t topic eens lezen
Maakt niet uit.quote:Op maandag 21 september 2009 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, vandaar mijn post die in eerste instantie niet veel met de OP te maken heeft.
Laat ook maar zitten.
Zeg ga je nou met Italiaanse woorden smijten?quote:
Nee helaas voor jou ben ik niet zo'n sletje.quote:Op zondag 20 september 2009 14:46 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ach, als je weleens van achter je pc vandaan komt weet je hoe mensen in elkaar steken. Jij bent zeker een van die sletjes die zich heeft vol laten blaffen door een aids-neger
Wie moet hier nou vanachter de PC vandaan komen.quote:Op zondag 20 september 2009 15:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, je kan als vrouw een man toch niet tegenspreken?![]()
quote:Op zondag 20 september 2009 17:17 schreef Agapimou het volgende:!!!
Ik vind het zo'n geweldig programmaGoed in elkaar gezet, mooi camera werk, juiste personen voor "gecast/gezocht" etc. etc.
Los van het feit dat het natuurlijk té romantisch is dat een persoon (in het vorige seizoen waren er ook een paar Nederlandse mannen) verhuist voor de liefde van zijn of haar leven
Ja en de mensen die zich eraan ergeren kijken toch om een of andere reden. Of hebben die maar 1 zender.quote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat programma is dus gemaakt voor dozen zoals jij.
De rest van de mensen zit zich er alleen maar aan te ergeren.
Ik ontkom niet aan de voorstukjes en heb er nu naar gekeken door dit topic. En dan heb ik dat nog geen 10 minuten volgehouden met een hoop doorspoelen.quote:Op maandag 21 september 2009 22:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en de mensen die zich eraan ergeren kijken toch om een of andere reden. Of hebben die maar 1 zender.
Dat je ergens heen verhuist voor "de liefde van je leven" zou natuurlijk nog wel kunnen. Zeker als je elkaar goed hebt leren kennen. Maar na een paar uur contact zeggen dat je zo goed met iemand kan praten die 2 woorden Engels kent er verder alleen zijn eigen taal is aardig sneu.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:01 schreef Peachcore het volgende:
Mensen die naar het buitenland verhuizen voor "de liefde van hun leven". Alsof je niet gelukkig had kunnen zijn met Sjaak van het tegenliggende dorp.
Concrete voorbeelden?quote:Op zondag 20 september 2009 15:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, je kan als vrouw een man toch niet tegenspreken?![]()
Kunnen jullie trouwens concrete voorbeelden geven van gedrag van Nederlandse vrouwen dat jullie niet aanstaat? Ik ben wel benieuwd.
Van die vakantieliefdes die achteraf toch niet zo romantisch lijken te zijn als in die 2 weken op vakantie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat je ergens heen verhuist voor "de liefde van je leven" zou natuurlijk nog wel kunnen. Zeker als je elkaar goed hebt leren kennen. Maar na een paar uur contact zeggen dat je zo goed met iemand kan praten die 2 woorden Engels kent er verder alleen zijn eigen taal is aardig sneu.
Net als de hele situatie in deze trouwens, maar goed.
neujquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Grenzeloos verliefd, bah bah bah bah bah bah. Stiekem kijken jullie er allemaal naar he? HOE KEES EN KEESELIEN BIJ ELKAAR KWAMEN! Alles hebben jullie gevolgd! Geef het maar toe!
Ja dat kan. Alleen het is wel een lastige situatie als je iemand tegenkomt die in het buitenland woont, maar wel enorm leuk is en waar het goed mee klikt. En je kan er ook weinig aan doen dat je verliefd word op iemand. Maarja, zo'n relatie gaat alleen werken als een van jullie hun leven totaal omgooit. En dat gaat dan weer erg lastig als je allebei studeert.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:01 schreef Peachcore het volgende:
Mensen die naar het buitenland verhuizen voor "de liefde van hun leven". Alsof je niet gelukkig had kunnen zijn met Sjaak van het tegenliggende dorp.
Gelukkig is er altijd nog "the world most funniest home videos" voor anderen..quote:Op maandag 21 september 2009 22:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat programma is dus gemaakt voor dozen zoals jij.
De rest van de mensen zit zich er alleen maar aan te ergeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |