Ik bespeur een zeer merkwaardige typo in jouw post Crack_quote:Op zondag 20 september 2009 02:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn hondje die ziet het volgens mij ook niet, en als jij dan zegt jouw kut en jouw ratje ok niet.. nouuuu
Ga dit uitvechten via een publiek forum jaquote:Op zondag 20 september 2009 02:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is heel simpel, ik en Crack_ vinden elkaar erg aardig, en delen veel dingen op emotioneel vlak, maar hebben een enorm leeftijdverschil, dus daarom wilden we het gewoon bij af en toe wat leuks delen op het forum houden en verder niet, geen msn, geen enge dingen of wat dan ook, omdat dat gewoon vreemd zou zijn.
En Mozy is zich nu al meerdere malen aan het mengen in die zaak, noemt Crack_ telkens bij haar voornaam hier, en maakt negatieve aannames over haar, met name tegen mij, en dat stoort me, omdat ik me dan wel eens af ga vragen, aangezien ik niet veel vertrouwen heb in mensen of hij geen gelijk heeft.
Crack_ verzekert mij dat hij onzin loopt te verkondigen, en dat hij haar niet eens echt goed kent, en dat is vrij storend, om heel eerlijk te zijn, dus Mozy kan dan beter zijn mond dichthouden, over dingen waar hij niets mee te maken heeft, daar is niets kinderachtigs of vreemds aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik vond die Hans Landa ook echt een mooi figuur, vooral als ie een glas melk voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.besteld
En die Stormbahnfuhrer die King Kong isen dan als eerste gok de historische neger in Amerika heeft
![]()
Ik kan me voorstellen dat dat vervelend is, maar kun je daar niet boven blijven staan?quote:Op zondag 20 september 2009 02:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is heel simpel, ik en Crack_ vinden elkaar erg aardig, en delen veel dingen op emotioneel vlak, maar hebben een enorm leeftijdverschil, dus daarom wilden we het gewoon bij af en toe wat leuks delen op het forum houden en verder niet, geen msn, geen enge dingen of wat dan ook, omdat dat gewoon vreemd zou zijn.
En Mozy is zich nu al meerdere malen aan het mengen in die zaak, noemt Crack_ telkens bij haar voornaam hier, en maakt negatieve aannames over haar, met name tegen mij, en dat stoort me, omdat ik me dan wel eens af ga vragen, aangezien ik niet veel vertrouwen heb in mensen of hij geen gelijk heeft.
Crack_ verzekert mij dat hij onzin loopt te verkondigen, en dat hij haar niet eens echt goed kent, en dat is vrij storend, om heel eerlijk te zijn, dus Mozy kan dan beter zijn mond dichthouden, over dingen waar hij niets mee te maken heeft, daar is niets kinderachtigs of vreemds aan.
quote:Op zondag 20 september 2009 02:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bespeur een zeer merkwaardige typo in jouw post Crack_
Doe is liefquote:Op zondag 20 september 2009 02:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga dit uitvechten via een publiek forum ja![]()
(en gebruik je komma's goed)
En cadeautjes en jassen!quote:Op zondag 20 september 2009 02:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Hahaha, maar ik bedoelde natuurlijk kat :$
Ja hallo, hierdoor raak ik in de waar! Het gaat over geslachtsdelen en katten
En jassen die cadeautjes zijn!quote:
Dat is ook best verwarrend iddquote:Op zondag 20 september 2009 02:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Hahaha, maar ik bedoelde natuurlijk kat :$
Ja hallo, hierdoor raak ik in de waar! Het gaat over geslachtsdelen en katten
Dat ligt eraan of je ook meegaat aan een arm in die outfit danquote:Op zondag 20 september 2009 02:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Cadeautjes ? Ik krijg er meerdere ?
En cadeautjes, verpakt in een jasquote:
Sorry nogquote:Op zondag 20 september 2009 02:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik viel trouwens vanmorgen in de vijver
Dat was koud
Ik hoop t niet voor jequote:Op zondag 20 september 2009 02:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is ook best verwarrend idd
Maar goed ik snapte je wel.. Dat wel
En volgens mij zijn idd alle dieren gewoon ehm.. Omnisexueel?!
Behalve wanneer ze zich dus ECHT willen voortplanten
En t is hier warm in de huiskamer, terwijl de verwarming gewoon uitstaat
Of ik zit al in de overgang
Hoe doe je dat nouquote:Op zondag 20 september 2009 02:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat was koud
Hoe kreeg je dat dan voor elkaarquote:Op zondag 20 september 2009 02:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat was koud
En cadeautjes die jassen zijn, verpakt in een jas.quote:
"Dah isss!"quote:
Dat hoop ik ook niet.. Dan vallen mijn toekomstplannen in duigenquote:
komt gewoon door dat geflirt van die mokkels om jou heenquote:Op zondag 20 september 2009 02:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is ook best verwarrend idd
Maar goed ik snapte je wel.. Dat wel
En volgens mij zijn idd alle dieren gewoon ehm.. Omnisexueel?!
Behalve wanneer ze zich dus ECHT willen voortplanten
En t is hier warm in de huiskamer, terwijl de verwarming gewoon uitstaat
Of ik zit al in de overgang
Hoi, Z.quote:
NOU, VOLGENS MIJ WEL!quote:Op zondag 20 september 2009 02:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is ik
Nee volgens mij niet.. maar misschien wel onbewust ?
Och... wat vond je het vervelendquote:Op zondag 20 september 2009 02:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen meestal voor mannen is mijn ervaring
quote:Op zondag 20 september 2009 02:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen meestal voor mannen is mijn ervaring
Rustig maar schatjequote:Op zondag 20 september 2009 02:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet.. Dan vallen mijn toekomstplannen in duigen
Whaha dat kan ookquote:Op zondag 20 september 2009 02:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
komt gewoon door dat geflirt van die mokkels om jou heen
Sorry ?quote:Op zondag 20 september 2009 02:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoi, Z.
[..]
NOU, VOLGENS MIJ WEL!
Nee, maar 't is wel... erg, vind ik. Echt zo'n e-turnoff.
quote:
Ado doet wel vaker net of hij me erin gaat gooien, maar nu ging dta een beetje mis, ik raakte mn evenwicht kwijt en hij kon me niet houden, dus toen lag ik in het waterquote:Op zondag 20 september 2009 02:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat dan voor elkaar
Dat t koud was, kan ik me voorstellen
Moet je ook nie doen eh!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Komt wel goed schatje behoor je dan te zeggenquote:Op zondag 20 september 2009 02:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rustig maar schatje
*geeft roosvicee
quote:Op zondag 20 september 2009 02:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ado doet wel vaker net of hij me erin gaat gooien, maar nu ging dta een beetje mis, ik raakte mn evenwicht kwijt en hij kon me niet houden, dus toen lag ik in het waterMisschien had ik d'r niet vast moeten bindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Vertaling: mensen die 'is' in plaats van 'eens' typen, kan ik door de bank genomen niet lijen.quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 02:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ado doet wel vaker net of hij me erin gaat gooien, maar nu ging dta een beetje mis, ik raakte mn evenwicht kwijt en hij kon me niet houden, dus toen lag ik in het waterAdo kiek dan toch uut mien kearl!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, dat is dan wel weer lief
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Jesus man, het ging niet om een huwelijk, maar elkaar gewoon een keer ontmoeten en kijken of het in het echt ook zou klikken aan het begin, en toen heb ik zo enorm veel rottigheid over me heen gehad hier, dat wil je gewoon niet weten.quote:Op zondag 20 september 2009 02:49 schreef IQM het volgende:
Als je haar al om dit soort dingetjes niet vertrouwt (of daar naar neigt), hou zou dat überhaupt later dan moeten gaan?
Goaj met brommers kiek'n dahn?quote:Op zondag 20 september 2009 02:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ado kiek dan toch uut mien kearl!!
Nja, dat is dan wel weer lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |