Ik ook!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:54 schreef JDx het volgende:
Ik zag net zelf het fragment en zat panisch in mijn balk te zoeken naar een msn bericht
Knap dat je je eigen filmpje niet herkendequote:notice the MSN PLING
Wie is die chick op het eindquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:41 schreef JDx het volgende:
Hmmm, AE kent geen MKV? WTF... nouja, dan maar met crappy screencap proggie, hij neemt wel op vanaf Mic... notice the MSN PLING
Wel in (semi)HD ^^
Geen idee of het klopt want ik ken Field of dreams niet.quote:It's actually from Field of Dreams. The scene where Kevin Cosner steps out of his hotel room and finds Moonlight Grahm (the doctor).
quote:
In dat stuk over die plaatsen in de klas herkende ik haar ook niet, aan het einde zag ik het ook opeens welquote:Op zondag 7 november 2010 23:27 schreef Dos37 het volgende:
Wtf ik herkende Hilary Duff helemaal niet
Het antwoord staat er nu wel volgens mij:quote:Op zondag 7 november 2010 00:30 schreef Mirel het volgende:
Ja godver, ze verwijderen het filmpje uit de post vanwege de regels, maar dan deleten ze m'n account ook nog. En de moderator kan ook niet erbij vertellen of hij weet hoe de muziek heet.
Nou daar was ik nooit op gekomen, heb veel films gezien, maar die niet.quote:Op maandag 8 november 2010 06:29 schreef SlamD het volgende:
[..]
Het antwoord staat er nu wel volgens mij:
Anne Dudley - Love So Alike
'Tristan & Isolde'
Ach, eerst zijn ze niet genoeg meer in hun studiegroepje te vinden. Bevinden ze zich een hele aflevering in het studiegroepje, is het wéér niet goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:13 schreef DeeBee het volgende:
Weer echt over the top, maar toch vind ik het wel geniaal blijven, ze nemen zichzelf niet zo serieus tenminste als serie, dat houdt het wel lekker luchtig...
Al mogen ze wel iets meer continuiteit in het verhaal knallen, want ze zijn nooit meer in class bijvoorbeeld zo ongeveer.
Troy knowsquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:21 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ach, eerst zijn ze niet genoeg meer in hun studiegroepje te vinden. Bevinden ze zich een hele aflevering in het studiegroepje, is het wéér niet goed
Alhoewel Chang niet in de aflevering voorkwam moest ik toch hardst om hem lachen. Want hij heeft dus waarschijnlijk Shirley zwanger gemaakt
Ik vond het vermakelijk, maar vorige keer was leuker.
ELKE serie is beter than TBBTquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:50 schreef JDx het volgende:
Damn, nu is Community echt officieel beter dan TBBT! Ik ga een website maken CommunityvsThebigbangtheory.com haha!
Oh ja, want dat is echt de enige mogelijkheid om die serie leuk te vinden. Kom op zeg..quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
ELKE serie is beter than TBBT![]()
Of zijn jullie allemaal Sheldon's, oftewel iemand zonder ook maar enige sociale skills, zwaar autistisch en voor altijd een maagd?![]()
Wat is er dan precies grappig aan? Of is de verhaallijn zo boeiend en interessant?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh ja, want dat is echt de enige mogelijkheid om die serie leuk te vinden. Kom op zeg..
Ik vind BBT ook niks, maar niks tegen Frasier!quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Laat me raden: je vindt Frasier ook een leuk programma? Want dan weet ik genoeg.
Wat is het precies dat ik moet zien... want ik heb geen flauw idee was het is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:06 schreef IJST het volgende:
Had iemand deze trouwens al gezien tijdens het kijken?
[ afbeelding ]
Lol, zie jij die roze pen en de hand van dat aapje niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:14 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Wat is het precies dat ik moet zien... want ik heb geen flauw idee was het is.
Je ziet toch op het einde dat het aapje aldoor spullen jat? Je ziet zelfs nog een stapeltje pennen van Annie liggen.quote:
Plaatje is idd een beetje snel en klein. Maar je ziet het handje van de aap de pen jattenquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:14 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Wat is het precies dat ik moet zien... want ik heb geen flauw idee was het is.
Ja sorry, ik las het verkeerd. Ik las je ziet toch wel WAT het aapje is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je ziet toch op het einde dat het aapje aldoor spullen jat? Je ziet zelfs nog een stapeltje pennen van Annie liggen.
Leuke aflevering inderdaad, Pierce, Brenda en Shirley kwamen (bijna) helemaal niet aan bod, maar dat zijn mijns inziens ook de minst boeiende personagesquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:18 schreef Dos37 het volgende:
Hij was weer goed, dat stukje met die achtervolging in dat Fort en de verschillende kamers die ze tegenkwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |