Ach, eerst zijn ze niet genoeg meer in hun studiegroepje te vinden. Bevinden ze zich een hele aflevering in het studiegroepje, is het wéér niet goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:13 schreef DeeBee het volgende:
Weer echt over the top, maar toch vind ik het wel geniaal blijven, ze nemen zichzelf niet zo serieus tenminste als serie, dat houdt het wel lekker luchtig...
Al mogen ze wel iets meer continuiteit in het verhaal knallen, want ze zijn nooit meer in class bijvoorbeeld zo ongeveer.
Troy knowsquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:21 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ach, eerst zijn ze niet genoeg meer in hun studiegroepje te vinden. Bevinden ze zich een hele aflevering in het studiegroepje, is het wéér niet goed
Alhoewel Chang niet in de aflevering voorkwam moest ik toch hardst om hem lachen. Want hij heeft dus waarschijnlijk Shirley zwanger gemaakt
Ik vond het vermakelijk, maar vorige keer was leuker.
ELKE serie is beter than TBBTquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:50 schreef JDx het volgende:
Damn, nu is Community echt officieel beter dan TBBT! Ik ga een website maken CommunityvsThebigbangtheory.com haha!
Oh ja, want dat is echt de enige mogelijkheid om die serie leuk te vinden. Kom op zeg..quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:35 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
ELKE serie is beter than TBBT![]()
Of zijn jullie allemaal Sheldon's, oftewel iemand zonder ook maar enige sociale skills, zwaar autistisch en voor altijd een maagd?![]()
Wat is er dan precies grappig aan? Of is de verhaallijn zo boeiend en interessant?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh ja, want dat is echt de enige mogelijkheid om die serie leuk te vinden. Kom op zeg..
Ik vind BBT ook niks, maar niks tegen Frasier!quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Laat me raden: je vindt Frasier ook een leuk programma? Want dan weet ik genoeg.
Wat is het precies dat ik moet zien... want ik heb geen flauw idee was het is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:06 schreef IJST het volgende:
Had iemand deze trouwens al gezien tijdens het kijken?
[ afbeelding ]
Lol, zie jij die roze pen en de hand van dat aapje niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:14 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Wat is het precies dat ik moet zien... want ik heb geen flauw idee was het is.
Je ziet toch op het einde dat het aapje aldoor spullen jat? Je ziet zelfs nog een stapeltje pennen van Annie liggen.quote:
Plaatje is idd een beetje snel en klein. Maar je ziet het handje van de aap de pen jattenquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:14 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Wat is het precies dat ik moet zien... want ik heb geen flauw idee was het is.
Ja sorry, ik las het verkeerd. Ik las je ziet toch wel WAT het aapje is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je ziet toch op het einde dat het aapje aldoor spullen jat? Je ziet zelfs nog een stapeltje pennen van Annie liggen.
Leuke aflevering inderdaad, Pierce, Brenda en Shirley kwamen (bijna) helemaal niet aan bod, maar dat zijn mijns inziens ook de minst boeiende personagesquote:Op vrijdag 19 november 2010 12:18 schreef Dos37 het volgende:
Hij was weer goed, dat stukje met die achtervolging in dat Fort en de verschillende kamers die ze tegenkwamen.
Nederland is wel bezig met bekendheid in series! Laatste ep van House ook al behoorlijk wat Nederlandse dingenquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:24 schreef Strooper het volgende:
Alleen jammer dat ze dan weer denken dat Nederland in Scandinavië ligt.
"Professor Professorson."
"That's his name, it's Dutch."
Ik vond het begin van dit seizoen matig, maar de laatste paar afleveringen waren erg sterk imoquote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vond het vorige seizoen een stuk beter.
Ik vind het allemaal knap bedacht hoor, daar niet van. Maar eigenlijk denk ik de hele tijd 'dit is grappig' in plaats van dat ik er gewoon om moet lachen. Vermakelijk, maar te geforceerd.
Ik zou die Spanish Class echt geen overkoepelende verhaallijn noemen. Eerder een overkoepelende setting.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:51 schreef PhalanX het volgende:
Het eerste seizoen zat iets strakker in elkaar, het had een heel duidelijke richting. We volgenden de verschillende personages tijdens hun confrontaties met El Tigre Chino.
Dit seizoen mist twee dingen die het eerste seizoen wel had:
- Ontdekking, de personages leerden elkaar kennen en de kijkers leerden de personages kennen en begrijpen.
- Overkoepelende verhaallijn. We hebben geen Spanish-class meer dat de hoofdpersonen een gedeeld doel geeft.
Dan nog, het is een overkoepelende factor, het was in de eerste instantie de raison d'etre van de groep (behalve dan dat Jeff een vlezig feestje wilde vieren in Britta's slipje).quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:20 schreef Zhenar het volgende:
Ik zou die Spanish Class echt geen overkoepelende verhaallijn noemen. Eerder een overkoepelende setting.
Maar Chang is eigenlijk nu alleen maar een beetje een achtergrond grap... van mij mag het wel de verbindende factor worden, maar dan mag het soms wat meer naar de voorgrond worden gehaald.quote:Sterker nog, als dat de verhaallijn van vorig seizoen was, dan is het nu dat Chang bij de study group wil horen. Wat dat betreft verschilt seizoen 2 volgens mij echt niet van 1. Alleen die ontdekking die je noemt is nu een beetje weg natuurlijk, maar ja, dat krijg je als een comedyserie langer loopt dan 1 seizoen.
Ik heb precies hetzelfde! Deze was ook weer mooi, dat einde met alle conspiraciesquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:27 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik vond het begin van dit seizoen matig, maar de laatste paar afleveringen waren erg sterk imo
Dat denk ik ook steeds, maar toch vermaak ik me prima tijdens het kijken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef Hephaistos. het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vond het vorige seizoen een stuk beter.
Ik vind het allemaal knap bedacht hoor, daar niet van. Maar eigenlijk denk ik de hele tijd 'dit is grappig' in plaats van dat ik er gewoon om moet lachen. Vermakelijk, maar te geforceerd.
Hahaha wat een leuk filmpje!quote:
Thanksgiving volgens mijquote:Op maandag 22 november 2010 13:28 schreef JDx het volgende:
Wat is er deze week trouwens zo speciaal dat er bijna geen series uitkomen, volgende week pas weer?
Idem en dito! Maar wat zijn die oude afleveringen lastig te vinden, zeg... Mijn Grabit is vaak de weg kwijt...quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:51 schreef Flat-Eric het volgende:
Ook eerste paar eps van Community gechecked nav melding in het Big Bang Theory topic: I'm hooked.
Oei, heb wel zin in een piratenfeessie!quote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef Flat-Eric het volgende:
* Flat-Eric fluistert iets over een baai met piraten waar het complete eerste seizoen op staat
Bedankt voor de tip, ga hem daar bestellen!quote:Op zondag 28 november 2010 11:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Nu voor 12 euro bij Amazon
Community [Complete First Season] $ 15,49
Eens, we hebben Chang al een tijdje niet gezienquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:23 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag dus weer de nieuwe, ik vond hem niet zo goed. Volgens mij wel één van de eerste afleveringen die niet op die school plaats vond. Sowieso moet er meer Chang in de serie
Als die eps niet je ding zijn dan zal het voor de rest van de serie ook wel gelden vrees ik ja..Jammerquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:26 schreef remlof het volgende:
Mwah ik heb de pilot en ep 2 van season 1 gezien, maar het kon mij er niet toe brengen om de rest te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |