abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 22:23:16 #176
177810 Evenveel
en niet minder
pi_73196024
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:20 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Nee, ontslag nemen en solliciteren bij tnt jij

Nee hoor Hoi!
BDS is ook TNT
Alleen geen TNT post

Hoi!
Doei.
pi_73200080
- nieuw hier -

morgen m'n sollicitatiegesprek bij TNT! wel voor een ander dorp dan waar ik voor gesolliciteerd had, maar goed, hier zochten ze nog mensen Dus hopelijk vanaf morgen ook bij de club!
pi_73200275
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 00:20 schreef ellenatmars het volgende:
- nieuw hier -

morgen m'n sollicitatiegesprek bij TNT! wel voor een ander dorp dan waar ik voor gesolliciteerd had, maar goed, hier zochten ze nog mensen Dus hopelijk vanaf morgen ook bij de club!
Ah leuk! Succes met je gesprek!
pi_73200866
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:38 schreef Viper86 het volgende:
Ik luister ook alleen muziek in de auto. En we hebben een paar vw caddy's waar best geluid uit komt! Zeker als je van die rap/r&b liedjes hebt zit die auto te trillen van de basdreunen.
Geluksvogel. Wij hebben laatst een heel stel nieuwe auto`s met radio gekregen. Helaas zijn er vaste auto`s voor onze wijken en laat ik nu net een oude wagen hebben zonder radio. Bij mijn vorige wijk had ik ook een auto zonder radio, dat is toch wel erg jammer. Aan de andere kant is het wel een stuk veiliger rijden in de drukke stad.

Pff, ik was dit topic helemaal vergeten dus heb meteen net even alles doorgelezen. Om nog even door te gaan op solliciteren bij TNT Post. Als je via de website reageert kan je volgens mij meteen aan de slag zonder een CV te overleggen en ondervraagd te worden. Bij mij werd er in ieder geval alleen wat over het bedrijf verteld en daarna werd de mooie vraag gesteld wanneer ik kon beginnen.
Ik heb echter ook via een vacaturesite gereageerd op de functie pakketbezorger bij TNT. Een paar dagen later werd ik gebeld voor een gesprek wat niet al te best verliep. De mensen met wie ik het gesprek had hadden mijn CV voor hun neus liggen (waar bijna alles al in staat) en zeiden vervolgens "vertel eens iets over jezelf". Tsja, toen klapte ik dicht. Ik was wel voorbereid om antwoord te geven op gerichte vragen maar om zomaar een verhaaltje uit mijn mouw te schudden bleek een stuk moeilijker. Eigenlijk overbodig om te zeggen dat ik toen ook niet ben aangenomen.

Tot slot nog een vraagje. Klanten waar ik post ophaal gooien weleens pakketten in postzakken (die met een grijs label). Bij onze vestiging staan er echter speciale karren bestemd voor pakketten (deze hebben een blauw kaartje). Is het erg als er een postzak met pakketten op een kar met een grijs kaartje gegooid wordt? Zowel het grijze als het blauwe kaartje is voor betaalde post, met het verschil dat de eerste dus eigenlijk echt alleen voor poststukken bestemd is en de tweede voor pakketten.
Tok.
pi_73203190
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 01:42 schreef kip_zonder-kop het volgende:

Pff, ik was dit topic helemaal vergeten dus heb meteen net even alles doorgelezen. Om nog even door te gaan op solliciteren bij TNT Post. Als je via de website reageert kan je volgens mij meteen aan de slag zonder een CV te overleggen en ondervraagd te worden. Bij mij werd er in ieder geval alleen wat over het bedrijf verteld en daarna werd de mooie vraag gesteld wanneer ik kon beginnen.
Ik heb ook gewoon via de website gereageerd voor een functie als zaterdagbesteller... man heeft ook niks gezegd over een CV, staat ook niet in het mailtje vernoemd. Neem aan dat ie niet nodig is... maar ik neem hem toch maar voor de zekerheid mee, aangezien ik geen idee heb wat hij allemaal wil weten.
pi_73204232
Volgens mij kan je gewoon beginnen zolang je maar een stevig fiets hebt. Bij mij sollicitatie kwam het wel zo op neer
pi_73204466
* Hmail is sinds vorige week ook zaterdagbesteller geworden
Dat wil zeggen, vrijdag èn zaterdag
Ben vorige week op vrijdag met de vaste bezorger meegeweest, man werkt al 34 jaar bij de post, kent werkelijk iedereen van z'n wijk, en besteed dus zeker 5 min per straat extra omdat ie weer ergens blijft hangen om een praatje te houden. De zaterdagbesteller doet de wijk 2 jaar, loopt snel door, maar is net zo snel klaar als die vaste bezorger
Komende vrijdag nog een keer mee lopen, zaterdag voor het eerst in m'n eentje
pi_73208137
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:39 schreef greatchampion het volgende:
Volgens mij kan je gewoon beginnen zolang je maar een stevig fiets hebt. Bij mij sollicitatie kwam het wel zo op neer
Bij ons hoeft dat niet eens. Mijn fiets stort echt in elkaar als ik er een posttas aan hang Maar wij hebben dus brommers op de vestiging staan die je kan gebruiken, heb begrepen dat niet elk depot dat heeft.

Welkom Hmail
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 september 2009 @ 13:29:16 #184
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_73208516
Wij hebben op de postvestiging een brommer en twee postfietsen staan. Met name die fietsen worden vaak gebruikt in de bestelling van wijken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_73209423
Nou, alleen nog wat formulieren invullen en een VOG aanvragen en ik hoor dr ook bij!

edit: nu zeiden ze alleen dat je eigenlijk een fiets met terugtraprem moet hebben.. niet met handremmen. Nou, ik heb zo'n gewone Gazelle fiets die goed meegaat maar t heeft geen terugtraprem. Alleen handremmen. Is dat echt een groot nadeel voor het bezorgen? Ik kan me dr wel wat bij voorstellen, maar om nou een extra fiets er voor aan te schaffen...

[ Bericht 55% gewijzigd door ellenatmars op 29-09-2009 14:51:16 ]
pi_73211085
Het is wel handiger en veiliger in mijn ogen, een terugtraprem. Maar zoveel verschil is het nou ook weer niet en om nou een nieuwe fiets aan te schaffen voor dat is idd een beetje onzin.
pi_73211898
Iemand al vergadering gehad over "Stem Van De Klant". Het gaat om dat we klantgerichter moeten werken.
Wat verwacht de klant van jou en wat verwacht jij van je collega's

Erg interessant allemaal , maar als je er langer werkt weet je het allemaal wel.
AC: Ultraman Viettown 3823-2030-8305
pi_73212048
Nou, zo lang de rem maar werkt is het goed toch? Bovendien, als je een fiets met handremmen gewend bent wil je op een fiets met terugtraprem nog wel eens tevergeefs in de remhendels proberen te knijpen (uit eigen ervaring) Terugtraprem kan inderdaad wel fijner zijn, maar om het nou een vereiste te noemen...
  FOK!fotograaf dinsdag 29 september 2009 @ 16:19:26 #189
73911 ultra_ivo
pi_73213573
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:03 schreef ellenatmars het volgende:
Nou, alleen nog wat formulieren invullen en een VOG aanvragen en ik hoor dr ook bij!

edit: nu zeiden ze alleen dat je eigenlijk een fiets met terugtraprem moet hebben.. niet met handremmen. Nou, ik heb zo'n gewone Gazelle fiets die goed meegaat maar t heeft geen terugtraprem. Alleen handremmen. Is dat echt een groot nadeel voor het bezorgen? Ik kan me dr wel wat bij voorstellen, maar om nou een extra fiets er voor aan te schaffen...
Alleen een terugtraprem is zo gevaarlijk dat het in veel landen verboden is met zo'n fiets op de weg te komen. Alleen hebben ze dat in Den Haag niet door (die wonen te ver van de grens af).
pi_73215676
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:22 schreef MaxPowers het volgende:
Iemand al vergadering gehad over "Stem Van De Klant". Het gaat om dat we klantgerichter moeten werken.
Wat verwacht de klant van jou en wat verwacht jij van je collega's

Erg interessant allemaal , maar als je er langer werkt weet je het allemaal wel.
Nee, nog niet gehad hier. Op zich een goed idee, dat klantgerichte werken, maar helaas komt het er in de praktijk op neer dat we vooral aandeelhoudergericht werken. Maximale opbrengst tegen minimale kosten, en kwaliteit? Ach, dat vind "de klant" niet zo boeiend, het mag best een dagje langer duren. Maar wat TNT Post regelmatig vergeet (wanneer het ze uitkomt) dat niet alleen de afzender van de post een klant is, maar de ontvanger ook! En de ontvangers van de post vinden over het algemeen helemaal niet dat het allemaal wel wat langer mag duren, en die wijken die steeds blijven staan daar komen ze ook wel achter. Zo krijg je dagen geen post, en dan ineens krijg je een hele lading met 6 soorten hah in je bus!

Maar TNT kennende zal dat "Focus Klant" wel weer een hype zijn, de nieuwste hobby van een manager die er na een tijdje toch weer op uitgekeken raakt. Net als eerst met al die opleidingen, kennistoetsen en zelfstudiemodules, Werken In Teams, Anders Organiseren, etc.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_73215747
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:19 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Alleen een terugtraprem is zo gevaarlijk dat het in veel landen verboden is met zo'n fiets op de weg te komen. Alleen hebben ze dat in Den Haag niet door (die wonen te ver van de grens af).
In Nederland is een terugtraprem veilig zat, in het buitenland is het terrein meestal een stuk heuvelachtiger en bergafwaarts met een terugtraprem is niet zo'n goed idee. Overigens hebben handremmen ook nadelen, de remkabels kunnen breken, en velgremmen werken niet of slecht bij regen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 29 september 2009 @ 18:02:35 #192
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_73216647
Ik ben vrij, dus ik bel op.. hebben ze geen wijk die open staat.. dat heb ik nog NOOIT gehoord
pi_73217838
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Nee, nog niet gehad hier. Op zich een goed idee, dat klantgerichte werken, maar helaas komt het er in de praktijk op neer dat we vooral aandeelhoudergericht werken. Maximale opbrengst tegen minimale kosten, en kwaliteit? Ach, dat vind "de klant" niet zo boeiend, het mag best een dagje langer duren. Maar wat TNT Post regelmatig vergeet (wanneer het ze uitkomt) dat niet alleen de afzender van de post een klant is, maar de ontvanger ook! En de ontvangers van de post vinden over het algemeen helemaal niet dat het allemaal wel wat langer mag duren, en die wijken die steeds blijven staan daar komen ze ook wel achter. Zo krijg je dagen geen post, en dan ineens krijg je een hele lading met 6 soorten hah in je bus!

Maar TNT kennende zal dat "Focus Klant" wel weer een hype zijn, de nieuwste hobby van een manager die er na een tijdje toch weer op uitgekeken raakt. Net als eerst met al die opleidingen, kennistoetsen en zelfstudiemodules, Werken In Teams, Anders Organiseren, etc.
Wie gaat nu een wijk met 6 maal HAH bezorgen? Als het post van 2 dagen is, neem ik alleen de meest recente lading mee.
  FOK!fotograaf dinsdag 29 september 2009 @ 19:03:49 #194
73911 ultra_ivo
pi_73218391
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 17:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

In Nederland is een terugtraprem veilig zat, in het buitenland is het terrein meestal een stuk heuvelachtiger en bergafwaarts met een terugtraprem is niet zo'n goed idee. Overigens hebben handremmen ook nadelen, de remkabels kunnen breken, en velgremmen werken niet of slecht bij regen.
Ook fietskettingen kunnen breken en aflopen. Dat gebeurt me vaker dan het breken van een remkabel. Goede velgremmen (met goede blokjes) remmen prima bij regen, trommelremmen zeker. Een terugtraprem is de minimumeis van de Nederlandse wet. Lijkt me raar dat je als bedrijf iemand gaat aanraden alleen maar aan de minimumeis te voldoen. Nog raarder als dezelfde adviezen uithangen in kantoren in heuvelachtig gebied.
pi_73220732
Een fiets met terugtraprem wordt aanbevolen, omdat je gewoon geen hand over hebt om mee te remmen als je op de fiets post aan het bezorgen bent. Met één hand hou je je post èn je stuur vast, met de andere hand haal je de post van de stapel en deponeert deze in de brievenbus. Je terugtraprem heb je altijd beschikbaar.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_73223703
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:15 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Bij ons hoeft dat niet eens. Mijn fiets stort echt in elkaar als ik er een posttas aan hang Maar wij hebben dus brommers op de vestiging staan die je kan gebruiken, heb begrepen dat niet elk depot dat heeft.

Welkom Hmail

Wat?!? brommers??!?!

Nou ja zeg... bij ons staan fietsen die uit ellende bijna uit elkaar vallen die je mag gebruiken als je bv een lekke band hebt.

IK WIL OOK BROMMERS!!
pi_73224178
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:42 schreef greatchampion het volgende:

[..]

Wat?!? brommers??!?!

Nou ja zeg... bij ons staan fietsen die uit ellende bijna uit elkaar vallen die je mag gebruiken als je bv een lekke band hebt.

IK WIL OOK BROMMERS!!

Hoort iedere postbode in z'n fietstas te hebben.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  FOK!fotograaf dinsdag 29 september 2009 @ 21:55:42 #198
73911 ultra_ivo
pi_73224312
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:21 schreef Jordy-B het volgende:
Een fiets met terugtraprem wordt aanbevolen, omdat je gewoon geen hand over hebt om mee te remmen als je op de fiets post aan het bezorgen bent. Met één hand hou je je post èn je stuur vast, met de andere hand haal je de post van de stapel en deponeert deze in de brievenbus. Je terugtraprem heb je altijd beschikbaar.
Voor zoiets heb je gewoon een voordrager. Een goede velgrem remt evengoed, zo niet beter, dan een terugtraprem als je er eentje gebruikt. Alletwee remt sowieso beter.
pi_73224706
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Hoort iedere postbode in z'n fietstas te hebben.
Slechte ervaringen mee gehad met het plakken van een band.

Gaat altijd weer kapot wanneer je je tassen enorm vol laad. Waarschijnlijk komt er zoveel druk op te staan dat het weer open springt. Ik doe er meestal meteen een nieuwe band in, geen zwakke plekken in de band meer
  FOK!fotograaf dinsdag 29 september 2009 @ 22:06:15 #200
73911 ultra_ivo
pi_73224766
Gewoon een bahco en een reserve binnenband meenemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')