abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73138416
Whaha wat ik vandaag heb meegemaakt .
Een bewoner van een nieuwbouwwoning sprak me aan omdat hij vorige week zaterdag geen post had gekregen terwijl ik wél lang zijn huis liep. "Ja maar door de weeks heb ik altijd post, waarom zaterdag niet?!?"

Mensen die denken dat wanneer een postbode langs komt ook daadwerkelijk altijd post krijgen .

Ik kon toch moeilijk zeggen dat hij geen vrienden had !!
pi_73138787
"Omdat niemand u iets gestuurd heeft"
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_73141703
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 23:55 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Haha ja inderdaad, ik was ook heel verbaasd. Normaal is het echt zo van: "Heeee de postbode, zit er nog wat leuks bij?!"
En dan heb ik alleen het foldertje voor ze, waarop ze echt reageren van "Oh "
Ja, overal een nee nee sticker zou wel tof zijn
Ik begin me hier onderhand lullig te voelen dat ik de C1000 moet bezorgen... Ik heb een groot bejaardencomplex in m'n wijk zitten, die nog wel allemaal losse brievenbusjes hebben en dus ook HAH moeten ontvangen... Laatst was er een vrouwtje die de euro-actie wel zag zitten en met rollator en al op zoek ging naar de C1000...... Maar! Die zit er dus helemaal niet in de stad waar ik loop; de dichstbijzijnde is een KM of 7 verderop...

Dus er zijn ook genoeg mensen die zeggen dat ze 'm niet meer willen hebben omdat ze er toch niet heen gaan; maarja, als ik dat allemaal moet gaan onthouden....
pi_73143212
Das indd ook niet te doen. Dat ze een stikker kopen xD
Eigenlijk moeten ze een stikker maken met: Geen HAH, wél de stapel reclame in plastic dingetjes
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_73143896
Ik heb ook wel een keer gehad dat een vrouw de C1000 HAH aan me terug gaf ("Neem die zooi maar weer mee" ), maar die had de week erop ook gelijk wel een sticker op haar brievenbus.
pi_73144414
Bij mij was het anders. Een vrouw had een ja/nee sticker op haar brievenbus zitten en vroeg aan mij waarom zij geen C1000 kreeg
pi_73154581
Dat is best dom
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_73154595
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:12 schreef Troeta het volgende:

[..]

Dat meelopen is ook een nieuw iets, moet je met iemand mee en dan mag je niks doen.
Dit is meer vanwege de verzekering, als er iets met jou gebeurd terwijl jij daar officieel nog niet werkt moeten hun heel veel centjes betalen.
Op mijn kantoor krijgen ze die uren trouwens wel betaald, maar schrijven ze er een andere datum bij.

ik zou zelf niet onbetaald gaan werken, maar als je het baantje graag wil.
Je zou er wel nog naar kunnen vragen omdat t wel btje raar is..
Het is niet dat ik dinsdag al moet werken als postbezorger zeg maar.
Maar het is volgens mij alleen maar kijken waar mijn 2 wijkjes zijn en hoe alles werkt enzo. Het duurt ook maar een uurtje ongeveer.
pi_73154972
quote:
Op zondag 27 september 2009 12:23 schreef greatchampion het volgende:
Bij mij was het anders. Een vrouw had een ja/nee sticker op haar brievenbus zitten en vroeg aan mij waarom zij geen C1000 kreeg
Vorig jaar met die stickeractie was dat echt continue... Er kwamen echt teveel klachten binnen bij de TNT over de bestelling van die c1000 folders, maar de meeste mensen die er over belden hadden een sticker op de brievenbus...
pi_73156206
Weet iemand wat die site is waar je bedrijfskleding kan bestellen?
pi_73159265
www.workwearweb.nl tuinmeubilair
pi_73169531
quote:
Op zondag 27 september 2009 18:29 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Vorig jaar met die stickeractie was dat echt continue... Er kwamen echt teveel klachten binnen bij de TNT over de bestelling van die c1000 folders, maar de meeste mensen die er over belden hadden een sticker op de brievenbus...
Ja, of die wilden nog meer stickers.
Noot noot.
pi_73170714
quote:
Op maandag 28 september 2009 00:24 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja, of die wilden nog meer stickers.
Een TNT-collega wordt steeds gebeld door zo'n HAH-controlebureau dat in opdracht van TNT werkt of hij zijn reclame wel krijgt. Iedere keer zegt hij dat hij een sticker heeft en ze blijven maar bellen.
  maandag 28 september 2009 @ 10:38:12 #164
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_73174290
Ik luister ook alleen muziek in de auto. En we hebben een paar vw caddy's waar best geluid uit komt! Zeker als je van die rap/r&b liedjes hebt zit die auto te trillen van de basdreunen.

Een collega van mij luistert altijd wel muziek tijdens de fiets/loopbestellingen. Mij lijkt het maar irritant. Mensen kunnen je niet goed aanspreken en je hoort fietsers en auto's niet naderen waardoor je continu om je heen moet kijken om te zien of er iets aan komt.
Nothing is what it seems
  maandag 28 september 2009 @ 17:14:15 #165
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_73184665
Snuf. Nog steeds NIETS?
pi_73186197
Had zaterdag weer te weinig HAH (3e keer op rij ofzo...). Geef het steeds netjes door, fijn dat er dan ook iets mee gedaan wordt Komende zaterdag pak ik wel gewoon een stapeltje extra mee.
pi_73186580
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:07 schreef Ohrpolster. het volgende:
Had zaterdag weer te weinig HAH (3e keer op rij ofzo...). Geef het steeds netjes door, fijn dat er dan ook iets mee gedaan wordt Komende zaterdag pak ik wel gewoon een stapeltje extra mee.
Je kan het ook netjes door blijven geven en gewoon genieten van de tijd dat je zonder HAH loopt
pi_73189396
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:21 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Je kan het ook netjes door blijven geven en gewoon genieten van de tijd dat je zonder HAH loopt
Naja, het zijn er steeds maar een stuk of 15 - 20, dus zoveel tijd scheelt het ook weer niet Bovendien moet ik dan het aantal bussen bijhouden waar ik geen HAH voor heb, dat aantal onthouden en opschrijven welke stuk geen HAH heeft gehad (ik eindig niet altijd bij hetzelfde stuk / wijk). Dus dat is ook nog best veel werk
pi_73190472
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:34 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Naja, het zijn er steeds maar een stuk of 15 - 20, dus zoveel tijd scheelt het ook weer niet Bovendien moet ik dan het aantal bussen bijhouden waar ik geen HAH voor heb, dat aantal onthouden en opschrijven welke stuk geen HAH heeft gehad (ik eindig niet altijd bij hetzelfde stuk / wijk). Dus dat is ook nog best veel werk
Ah da's dan weer jammer
pi_73193398
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:14 schreef CHEVHB het volgende:
Snuf. Nog steeds NIETS?
Nee, het wordt tijd om van een flat te springen. Ik trek het niet meer bij mijn andere baan
pi_73194601
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:19 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Nee, het wordt tijd om van een flat te springen.
Doe es niet zo gek.
pi_73194834
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:47 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Doe es niet zo gek.
Nee, hè...

Enig idee wat voor rotzooi dat geeft?!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_73195257
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee, hè...

Enig idee wat voor rotzooi dat geeft?!
Ja en ik krijg weer last van m'n hoogtevrees bij het idee
  maandag 28 september 2009 @ 22:08:44 #174
177810 Evenveel
en niet minder
pi_73195461
Ik werk bij BDS... op kantoor... Mag ik nu ook meedoen?
Doei.
pi_73195894
quote:
Op maandag 28 september 2009 22:08 schreef Evenveel het volgende:
Ik werk bij BDS... op kantoor... Mag ik nu ook meedoen?
Nee, ontslag nemen en solliciteren bij tnt jij

Nee hoor Hoi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')