Ik begin me hier onderhand lullig te voelen dat ik de C1000 moet bezorgen... Ik heb een groot bejaardencomplex in m'n wijk zitten, die nog wel allemaal losse brievenbusjes hebben en dus ook HAH moeten ontvangen... Laatst was er een vrouwtje die de euro-actie wel zag zitten en met rollator en al op zoek ging naar de C1000...... Maar! Die zit er dus helemaal niet in de stad waar ik loop; de dichstbijzijnde is een KM of 7 verderop...quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, ik was ook heel verbaasd. Normaal is het echt zo van: "Heeee de postbode, zit er nog wat leuks bij?!"![]()
En dan heb ik alleen het foldertje voor ze, waarop ze echt reageren van "Oh![]()
![]()
"
Ja, overal een nee nee sticker zou wel tof zijn
Het is niet dat ik dinsdag al moet werken als postbezorger zeg maar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:12 schreef Troeta het volgende:
[..]
Dat meelopen is ook een nieuw iets, moet je met iemand mee en dan mag je niks doen.
Dit is meer vanwege de verzekering, als er iets met jou gebeurd terwijl jij daar officieel nog niet werkt moeten hun heel veel centjes betalen.
Op mijn kantoor krijgen ze die uren trouwens wel betaald, maar schrijven ze er een andere datum bij.
ik zou zelf niet onbetaald gaan werken, maar als je het baantje graag wil.
Je zou er wel nog naar kunnen vragen omdat t wel btje raar is..
Vorig jaar met die stickeractie was dat echt continue... Er kwamen echt teveel klachten binnen bij de TNT over de bestelling van die c1000 folders, maar de meeste mensen die er over belden hadden een sticker op de brievenbus...quote:Op zondag 27 september 2009 12:23 schreef greatchampion het volgende:
Bij mij was het anders. Een vrouw had een ja/nee sticker op haar brievenbus zitten en vroeg aan mij waarom zij geen C1000 kreeg
Ja, of die wilden nog meer stickers.quote:Op zondag 27 september 2009 18:29 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Vorig jaar met die stickeractie was dat echt continue... Er kwamen echt teveel klachten binnen bij de TNT over de bestelling van die c1000 folders, maar de meeste mensen die er over belden hadden een sticker op de brievenbus...
Een TNT-collega wordt steeds gebeld door zo'n HAH-controlebureau dat in opdracht van TNT werkt of hij zijn reclame wel krijgt. Iedere keer zegt hij dat hij een sticker heeft en ze blijven maar bellen.quote:Op maandag 28 september 2009 00:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, of die wilden nog meer stickers.
Je kan het ook netjes door blijven geven en gewoon genieten van de tijd dat je zonder HAH looptquote:Op maandag 28 september 2009 18:07 schreef Ohrpolster. het volgende:
Had zaterdag weer te weinig HAH (3e keer op rij ofzo...). Geef het steeds netjes door, fijn dat er dan ook iets mee gedaan wordtKomende zaterdag pak ik wel gewoon een stapeltje extra mee.
Naja, het zijn er steeds maar een stuk of 15 - 20, dus zoveel tijd scheelt het ook weer nietquote:Op maandag 28 september 2009 18:21 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je kan het ook netjes door blijven geven en gewoon genieten van de tijd dat je zonder HAH loopt
Ah da's dan weer jammerquote:Op maandag 28 september 2009 19:34 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Naja, het zijn er steeds maar een stuk of 15 - 20, dus zoveel tijd scheelt het ook weer nietBovendien moet ik dan het aantal bussen bijhouden waar ik geen HAH voor heb, dat aantal onthouden en opschrijven welke stuk geen HAH heeft gehad (ik eindig niet altijd bij hetzelfde stuk / wijk). Dus dat is ook nog best veel werk
Doe es niet zo gek.quote:Op maandag 28 september 2009 21:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee, het wordt tijd om van een flat te springen.
Nee, hè...quote:
Ja en ik krijg weer last van m'n hoogtevrees bij het ideequote:Op maandag 28 september 2009 21:52 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, hè...
Enig idee wat voor rotzooi dat geeft?!
Nee, ontslag nemen en solliciteren bij tnt jijquote:Op maandag 28 september 2009 22:08 schreef Evenveel het volgende:
Ik werk bij BDS... op kantoor... Mag ik nu ook meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |