Marokkanen rellen opnieuw in Brusselquote:Oude westen of richting delfshaven, noord. noem maar op. Als een blonde meid word nagefloten en ze reageert niet krijgt ze iets naar dr hoofd geslingert.
Nou zeg het is Meki.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:07 schreef Meki het volgende:
Hoeveel moslimvrouwen met een hoofddoek worden beledigd en voor alles en uit gemaakt
Hoeveel moslimmannen met een baard worden voor een terrorist uitgemaakt
Hoeveel moslimvrouwen met een Niqaab worden vies aangekeken ??
Nou ik zal het je zeggen veel en veel..quote:
Valt volgens mij in de Randstad echt wel mee. Laatst zag ik een vrouw in de supermarkt met een burka aan, ik keek haar kant op en ze begon gelijk te roepen of er iets was en of ik iets van haar aan had. Ik stond echt te kijken wtf waar heb je het over. Daarmee bedoel ik dus te zeggen dat zij het misschien zo opvatten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou ik zal het je zeggen veel en veel..
Maar daar hoor ik jou niet over .. dat is voor jou niet erg..
de spanningen in Belgie is o.a. door hoofddoekenverbod en schandalige optreden van de politie. de kern van het probleem moet worden opgelost
Het aankijken en op de manier hoe je iemand aankijkt, kan zoveel betekenen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Valt volgens mij in de Randstad echt wel mee. Laatst zag ik een vrouw in de supermarkt met een burka aan, ik keek haar kant op en ze begon gelijk te roepen of er iets was en of ik iets van haar aan had. Ik stond echt te kijken wtf waar heb je het over. Daarmee bedoel ik dus te zeggen dat zij het misschien zo opvatten.
De manier van kijken maakt niet zoveel uit bij bepaalde groepenquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Het aankijken en op de manier hoe je iemand aankijkt, kan zoveel betekenen.
Ik denk dat niemand in Nederland meer opkijkt van een hoofddoek.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Plus het valt niet mee hoor in de randstand.. het wordt niet op het nieuws gebracht en dan ga jij vanuit dat het meevalt
Ik heb het over moslima's met een Niqaab of een hoofddoek
Maak jij je druk om moslims ofzo, ik heb het niet begrepen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Plus het valt niet mee hoor in de randstand.. het wordt niet op het nieuws gebracht en dan ga jij vanuit dat het meevalt
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Marokkanen rellen opnieuw in Brussel
Laatste post
Buschetta
[..]
Marokkanen rellen opnieuw in Brussel
Gezien je achterlijke posts op FOK! zou je hoogstwaarschijnlijk haar fucking dom hebben aangekeken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Valt volgens mij in de Randstad echt wel mee. Laatst zag ik een vrouw in de supermarkt met een burka aan, ik keek haar kant op en ze begon gelijk te roepen of er iets was en of ik iets van haar aan had. Ik stond echt te kijken wtf waar heb je het over. Daarmee bedoel ik dus te zeggen dat zij het misschien zo opvatten.
Niemand kijkt meer op van een hoofddoek nee, maar dat zegt niet dat ze niet bespuugd worden, of uitgescholden worden, of gepest worden of behandeld worden als tuig of domme ganzen. Je leeft niet in utopia.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand in Nederland meer opkijkt van een hoofddoek.
Een niqaab zal nog wel wat verbaasde blikken opleveren, zeker van kinderen, maar niemand zal het toch in zijn hoofd halen om de vrouw (of man) die daarin zit te beledigen of hoer te noemen?
Achterlijke posts van Mevr. Hopjes? Die ben ik nog nooit tegengekomen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:57 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Gezien je achterlijke posts op FOK! zou je hoogstwaarschijnlijk haar fucking dom hebben aangekeken.
Hallo gast, je zit in NEDERLAND.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt, ik leef niet in Utopia, ik leef in een dorp waar ik dageljks bij het boodschappen doen voor hoer uitgescholden wordt. En waarom? Omdat ik een vrouw ben, blond.quote:Op zondag 20 september 2009 00:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand kijkt meer op van een hoofddoek nee, maar dat zegt niet dat ze niet bespuugd worden, of uitgescholden worden, of gepest worden of behandeld worden als tuig of domme ganzen. Je leeft niet in utopia.
Net zoals jij weer "zal goedpraten" dat moslima's met hoofddoeken als tuig behandelt worden toch? Omdat ze een hoofddoek dragen, dan mag het. Je hebt een wazig beeld van de samenleving, waarin je vooral jezelf en de rasechte Nederlanders als slachtoffers ziet van "de invasie van moslims".quote:Op zondag 20 september 2009 00:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt, ik leef niet in Utopia, ik leef in een dorp waar ik dageljks bij het boodschappen doen voor hoer uitgescholden wordt. En waarom? Omdat ik een vrouw ben, blond.
Mar dat zal je wel weer goedpraten.
Heb jij een reden om aan te nemen dat ze dat zou doen? Het goedkeuren dat ze als tuig behandeld worden?quote:Op zondag 20 september 2009 00:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net zoals jij weer "zal goedpraten" dat moslima's met hoofddoeken als tuig behandelt worden toch? Omdat ze een hoofddoek dragen, dan mag het.
Heeft zij een reden om aan te nemen dat ik dat zou doen? Waarom hoor ik jou daar niet over? Selectiefje.quote:Op zondag 20 september 2009 00:08 schreef McKillem het volgende:
[..]
Heb jij een reden om aan te nemen dat ze dat zou doen? Het goedkeuren dat ze als tuig behandeld worden?
Nee, dat praat ik helemaal niet goed. Heb zelf nog nooit een vrouw in klederdracht uitgescholden, waarom zou ik? Het is háár keuze, dus ik heb er niets mee te maken toch?quote:Op zondag 20 september 2009 00:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net zoals jij weer "zal goedpraten" dat moslima's met hoofddoeken als tuig behandelt worden toch? Omdat ze een hoofddoek dragen, dan mag het.
Ik zag jou reactie als laatst dus daar reageer ik dan op.quote:Op zondag 20 september 2009 00:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft zij een reden om aan te nemen dat ik dat zou doen? Waarom hoor ik jou daar niet over? Selectiefje.![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:07 schreef Meki het volgende:
Hoeveel moslimvrouwen met een hoofddoek worden beledigd en voor alles en uit gemaakt
Meki, de nieuwe minister presidentquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
de spanningen in Belgie is o.a. door hoofddoekenverbod en schandalige optreden van de politie. de kern van het probleem moet worden opgelost
Dan moet je niet zo dom discussiëren en doen alsof ik tuig loop te verdedigen die constant kuthoer roepen. Iedereen heeft last van tuig, niet alleen jij. Ook moslims hebben last van tuig, worden soms vervelend behandeld. Je kan er voor kiezen gezamenlijk wat aan te doen, of je kan er voor kiezen een kant van het verhaal te belichten.quote:Op zondag 20 september 2009 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat praat ik helemaal niet goed. Heb zelf nog nooit een vrouw in klederdracht uitgescholden, waarom zou ik? Het is háár keuze, dus ik heb er niets mee te maken toch?
Net zoals die jochies die mij uitschelden helemaal niets te maken hebben met hoe ik mij kleed.
Je zou toch denken dat je op chronologische volgorde de posts leest, mijn reactie is namelijk een reactie op haar reactie. Men leest doorgaans niet van beneden naar boven.quote:Op zondag 20 september 2009 00:11 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik zag jou reactie als laatst dus daar reageer ik dan op.
Heeft weinig met selectief reageren te maken hoor. Het was ook een oprechte vraag eigenlijk...
Het is inderdaad een armoedig zooitje en ik denk dat buiten de echt rottige asocialen , die je in iedere bevolkingsgroep kunt vinden , hier een aantal problemen aan ten gronslag liggen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
Dat soort dingen dus. En blijkbaar moeten we dat maar accepteren? Waar is het verstand van onze regering? Of durven ze niets aan te pakken? Gezien de situatie in Gouda lijkt het daar wel op.
Treurig is het.
In Nederland bestaat er geen regime, in Nederland is vrijheid voor iedereen en vrijheid voor geloof.quote:Op zondag 20 september 2009 00:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hallo gast, je zit in NEDERLAND.
Vind je het dan heel gek dat mensen je aankijken als je zo'n zandkostuum aantrekt?
Daarnaast worden ze nogsteeds niet uitgemaakt voor kankerhoer zoals bijvoorbeeld mijn vriendin dus je vergelijking gaat niet eens op.
Ah je bent er zo die altijd ergens anders naar wijst.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Aid el Mubarrekquote:Op zondag 20 september 2009 00:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo dom discussiëren en doen alsof ik tuig loop te verdedigen die constant kuthoer roepen. Iedereen heeft last van tuig, niet alleen jij. Ook moslims hebben last van tuig, worden soms vervelend behandeld. Je kan er voor kiezen gezamenlijk wat aan te doen, of je kan er voor kiezen een kant van het verhaal te belichten.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:57 schreef GoodGovernance het volgende:
[..]
Gezien je achterlijke posts op FOK! zou je hoogstwaarschijnlijk haar fucking dom hebben aangekeken.
Wilders is slechts de persoon die het rad harder laat draaien. Of je daar nou trots op moet zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 00:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ah je bent er zo die altijd ergens anders naar wijst.
Het is ook zeker de schuld van dat tering tuig in de schilderswijk hier niet dat ze alles uitschelden wat langsloopt. Dat ligt aan Wilders zeker. Wilders en zijn haatzaaierij.
Ik neem graag jullie voorbeeld aan, jullie wijzen ook altijd aan anderen, zelfkritiek komt zelden voor, dus die manier van discussie ga ik ook voerenquote:Op zondag 20 september 2009 00:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ah je bent er zo die altijd ergens anders naar wijst.
Het is ook zeker de schuld van dat tering tuig in de schilderswijk hier niet dat ze alles uitschelden wat langsloopt. Dat ligt aan Wilders zeker. Wilders en zijn haatzaaierij.
Hier gaat het over Marokkaans straattuig. Waarom andere groepen erbij halen?quote:Op zondag 20 september 2009 00:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo dom discussiëren en doen alsof ik tuig loop te verdedigen die constant kuthoer roepen. Iedereen heeft last van tuig, niet alleen jij. Ook moslims hebben last van tuig, worden soms vervelend behandeld. Je kan er voor kiezen gezamenlijk wat aan te doen, of je kan er voor kiezen een kant van het verhaal te belichten.
Al snap ik wel dat je raar kijkt bij een Burqaa. dat begrijp ik wel..quote:Op zondag 20 september 2009 00:16 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
TuurlijkMaar nee. Ik keek wel, ik had het nog nooit eerder gezien maar fucking dom kan ik niet zeggen. Ik denk dat ze heel vaak wordt aangekeken en het een beetje zat was, ze voelde zich waarschijnlijk nogal snel aangevallen. Misschien heeft ze voordat ik haar zag wel opmerking naar haar hoofd gehad, weet ik veel.... Er was in ieder geval geen reden om zo dom te reageren.
Leef jij in hetzelfde Nederland als ik?quote:Op zondag 20 september 2009 00:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand kijkt meer op van een hoofddoek nee, maar dat zegt niet dat ze niet bespuugd worden, of uitgescholden worden, of gepest worden of behandeld worden als tuig of domme ganzen. Je leeft niet in utopia.
Omdat discussies evolueren, zoals je ook ziet aan het begin van dit topic. Het gaat overigens nog steeds over Marokkaans straattuig hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 00:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hier gaat het over Marokkaans straattuig. Waarom andere groepen erbij halen?
Ja, het is niet iets wat je zeg maar dagelijks tegen komt.quote:Op zondag 20 september 2009 00:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Al snap ik wel dat je raar kijkt bij een Burqaa. dat begrijp ik wel..
Maar bij een Niqaab of bij een hoofddoek dat is niet te snappen
Dankjewel dat ik dom discussieer. Ja, aan jou valt natuurlijk niet te tippen he?quote:Op zondag 20 september 2009 00:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus jij maakt je voornamelijk druk om moslims, ik heb jou niet begrepenquote:Op zondag 20 september 2009 00:15 schreef Meki het volgende:
[..]
In Nederland bestaat er geen regime, in Nederland is vrijheid voor iedereen en vrijheid voor geloof.
Ze worden voor ergere scheldwoorden gebruikt. en worden met racistische opmerkingen beledigd.
Jij zit zelf met haat, ten eerste noem jij mij een gast en ten tweede erken je je de allochtonen niet als medelanders.. en dan nog klagen dat je ze uitschelden.
Jij hebt nooit anders gedaan, beetje slachtofferrol aannemen e.d.quote:Op zondag 20 september 2009 00:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik neem graag jullie voorbeeld aan, jullie wijzen ook altijd aan anderen, zelfkritiek komt zelden voor, dus die manier van discussie ga ik ook voeren
Nou hou je hart maar goed vast..quote:Op zondag 20 september 2009 00:20 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Dus jij maakt je voornamelijk druk om moslims, ik heb jou niet begrepen
Nee hoor, ik gebruik gewoon tactieken die me goed komen.quote:Op zondag 20 september 2009 00:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt nooit anders gedaan, beetje slachtofferrol aannemen e.d.![]()
Meki is weer terug op het forum!quote:Op zondag 20 september 2009 00:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik neem graag jullie voorbeeld aan, jullie wijzen ook altijd aan anderen, zelfkritiek komt zelden voor, dus die manier van discussie ga ik ook voeren
Een echte gelegenheids terrorist dus?quote:Op zondag 20 september 2009 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gebruik gewoon tactieken die me goed komen.
Absoluut.quote:Op zondag 20 september 2009 00:15 schreef Meki het volgende:
[..]
In Nederland bestaat er geen regime, in Nederland is vrijheid voor iedereen en vrijheid voor geloof.
Definieer racistisch.quote:Ze worden voor ergere scheldwoorden gebruikt. en worden met racistische opmerkingen beledigd.
Want als ik jou een gast noem dan haat ik? Jou logica klopt van geen kanten.quote:Jij zit zelf met haat, ten eerste noem jij mij een gast
Waar zeg ik iets, wat er voor zorgt dat jij deze uitspraak met 100% zekerheid kan doen?quote:en ten tweede erken je je de allochtonen niet als medelanders..
Wat is dit voor een bullshit. Denk na man.quote:en dan nog klagen dat je ze uitschelden.
Ik noem dat dom discussiëren ja. Eerst suggestief lopen posten, maar als je er dan van langs krijgt ga je lopen klagen. Zwak, erg zwak. En jammer. Beetje mij pogen in de hoek te stoppen met tuig, wat denk je wel niet.quote:Op zondag 20 september 2009 00:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel dat ik dom discussieer. Ja, aan jou valt natuurlijk niet te tippen he?
Ik heb mijn buik al weer vol van dit gedoe.
Slaap lekker straks en een fijn Suikerfeest van morgen tot donderdag.
Niet één!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:07 schreef Meki het volgende:
Dus jij maakt je druk om moslims, ik heb je niet begrepenquote:Op zondag 20 september 2009 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gebruik gewoon tactieken die me goed komen.
Meen je dat nou? Dat had ik nu werkelijk nooit gedacht.quote:Op zondag 20 september 2009 00:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou hou je hart maar goed vast..
Ik ben namelijk een moslim.
De " block-user" functie in Fok! werkt perfect. Geen last van Meki hier.quote:
Goed gevoel zeker he? Het waren KLOONTJES.quote:Op zondag 20 september 2009 00:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dat had ik nu werkelijk nooit gedacht.
Een moslim en een troll.
Hoe vind je het dat Slappy 3 maanden ban heeft gekregen en Robbie Rivera helemaal weg is? Goed gevoel zeker he?
Sorry bans worden niet besproken op het forum.quote:Op zondag 20 september 2009 00:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een moslim en een troll.
Hoe vind je het dat Slappy 3 maanden ban heeft gekregen en Robbie Rivera helemaal weg is? Goed gevoel zeker he?
Waar heb ik lopen klagen?quote:Op zondag 20 september 2009 00:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik noem dat dom discussiëren ja. Eerst suggestief lopen posten, maar als je er dan van langs krijgt ga je lopen klagen. Zwak, erg zwak. En jammer. Beetje mij pogen in de hoek te stoppen met tuig, wat denk je wel niet.
Ik begrijp ook niet wat er te zien valt aan een man met lang haar 2009, toch blijft ook dat nog altijd een puntje.quote:Op zondag 20 september 2009 00:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Al snap ik wel dat je raar kijkt bij een Burqaa. dat begrijp ik wel..
Maar bij een Niqaab of bij een hoofddoek dat is niet te snappen
Persoonlijke aanvallen en doodwensen horen niet bij een waardige discussie thuis.quote:Op zondag 20 september 2009 00:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een moslim en een troll.
quote:
Dat noem ik klagen.quote:Op zondag 20 september 2009 00:20 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb mijn buik al weer vol van dit gedoe.
Waarom doe jij het dan? Jij zit mij ook al verkapt van racisme te betichten zonder verdere grond.quote:Op zondag 20 september 2009 00:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen en doodwensen horen niet bij een waardige discussie thuis.
Jij moet in het leven nog veel leren, lees is een bijbel voor de gein en leer andere mensen kennen.Ik bedoel alle mensen in de wereld, die het goed willen hebben voor hun kinderen, die thuis te eten hebben en het fijn vinden om aan deze wereld mee te doen.Mijn Advies Meki leer mensen kennen. Ik vind dat je op een punt leeft.quote:Op zondag 20 september 2009 00:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen en doodwensen horen niet bij een waardige discussie thuis.
K heb je niet doodgewenst,quote:Op zondag 20 september 2009 00:30 schreef McKillem het volgende:
[..]
Waarom doe jij het dan? Jij zit mij ook al verkapt van racisme te betichten zonder verdere grond.
quote:Op zondag 20 september 2009 00:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hallo gast, je zit in NEDERLAND.
Vind je het dan heel gek dat mensen je aankijken als je zo'n zandkostuum aantrekt?
Daarnaast worden ze nogsteeds niet uitgemaakt voor kankerhoer zoals bijvoorbeeld mijn vriendin dus je vergelijking gaat niet eens op.
Ik ben goed tegen iedereen. Ik ken heel veel mensen die anders zijn maar daar heb ik nooit een probleem mee. Ik kan absoluut niet tegen onrecht en racisme dat zijn 2 grote vijanden van me.quote:Op zondag 20 september 2009 00:33 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Jij moet in het leven nog veel leren, lees is een bijbel voor de gein en leer andere mensen kennen.Ik bedoel alle mensen in de wereld, die het goed willen hebben voor hun kinderen, die thuis te eten hebben en het fijn vinden om aan deze wereld mee te doen.Mijn Advies Meki leer mensen kennen. Ik vind dat je op een punt leeft.![]()
Hij die goed doet, goed ontmoet.
quote:Op zondag 20 september 2009 00:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben goed tegen iedereen. Ik ken heel veel mensen die anders zijn maar daar heb ik nooit een probleem mee. Ik kan absoluut niet tegen onrecht en racisme dat zijn 2 grote vijanden van me.
Ik ken veel mensen.. verschillende soorten mensen.
Welke passages van de bijbel moet ik lezen dan.
Begin is bij het begin, zal je goed doen, vrouwen en mannen zijn gelijk, beiden werden ze uit het paradijs verstoten.quote:Welke passages van de bijbel moet ik lezen dan.
Oke nou moet je echt kappen vriend, dat daar noem je vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 20 september 2009 00:33 schreef Meki het volgende:
[..]
K heb je niet doodgewenst,
Waarom ik dat deed, omdat je me een gast noemt en vooral
[..]
oude testament of nieuwe testament ?quote:Op zondag 20 september 2009 00:39 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
[..]
Begin is bij het begin, zal je goed doen, vrouwen en mannen zijn gelijk, beiden werden ze uit het paradijs verstoten.
Het begin is het oude, zie hoe rijker dat word met de jaren.Leuk boek lijkt me wel iets voor je.quote:Op zondag 20 september 2009 00:42 schreef Meki het volgende:
[..]
oude testament of nieuwe testament ?
Nogmaals ik ben goed tegen iedereen, enkel wildersstemmers boycot ik
Een hoofddoek iets zanderigs noemen, lijkt me geen vrijheid van meningsuiting. maar enkel een belediging en provocatie. Dat van racist neem ik terug, excuces ervoor, ik blijf het echter een provocatie noemen.quote:Op zondag 20 september 2009 00:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Oke nou moet je echt kappen vriend, dat daar noem je vrijheid van meningsuiting.
Ja? Ik zeg helemaal niets over haar ras, jou ras of iemands ras hier dus dat is een racist ben valt al helemaal uit te sluiten.
Je kan me hooguit beschuldigen van gebrek aan begrip voor de klederdracht van een ander.
Nou boehoe, vrije samenleving vriend. Zoals je zelf al zegt.
Ik laat ze nog steeds in hun waarde, ik scheld ze nog steeds niet uit.
Iets wat omgekeerd wel het geval is.
Een mening kan beledigend en dus provocerend zijn ja, dat is absoluut waar.quote:Op zondag 20 september 2009 00:45 schreef Meki het volgende:
[..]
Een hoofddoek iets zanderigs noemen, lijkt me geen vrijheid van meningsuiting. maar enkel een belediging en provocatie. Dat van racist neem ik terug, excuces ervoor, ik blijf het echter een provocatie noemen.
Dat doe ik toch? Ik laat ze toch in hun waarde? Ik scheld ze toch niet uit?quote:Het moet wederzijds zijn elkaars in waarde laten, jij moet alles in het werk stellen om het te laten, dan pas kan je zeggen " Kijk, ik heb alles gedaan, de fout ligt niet bij mij maar bij die tuig die op de straten hangen ".
quote:Op zondag 20 september 2009 00:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat doe ik toch? Ik laat ze toch in hun waarde? Ik scheld ze toch niet uit?
Ik heb nog nooit in mijn hele leven iemand benadeeld, bevooroordeeld of anderzijds nadelig behandeld omdat hij een moslim is, marokkaan is, turk is eskimo of wat mij betreft een fucking Transformer is.
Sinds wanneer is Brussel een dorpquote:Op zondag 20 september 2009 01:19 schreef Chadi het volgende:
Was vorige week in Brussel.. en serieus dat dorp is echt vertyft . Was daar in een wijk terecht gekomen en geen Belg te bekennen. Dat kan toch niet! Je moet ze niet op een hoop gooien daar maar smeren over het land.
Sinds wanneer kun je Belgen smeren ?quote:
Eerst zeg je "ik scheld ze nog steeds niet uit" en dan "iets wat omgekeerd wel het geval is".quote:Op zondag 20 september 2009 00:41 schreef McKillem het volgende:
[..]
Je kan me hooguit beschuldigen van gebrek aan begrip voor de klederdracht van een ander.
Nou boehoe, vrije samenleving vriend. Zoals je zelf al zegt.
Ik laat ze nog steeds in hun waarde, ik scheld ze nog steeds niet uit.
Iets wat omgekeerd wel het geval is.
Waarom ga je niet even je makkers helpen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Als het gaat om de gemeente Brussel: Ja, het is een dorp.quote:
En dat zijn dan toevallig alle andere users die je mening niet delen......quote:Op zondag 20 september 2009 00:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Volgens mij zie je iedereen als Wildersstemmer.quote:Op zondag 20 september 2009 00:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja vind ik dus ook. Die Marokkanen móeten wel rellen. Normaal zijn het lieverdjes die graag naar school gaan, maar nu kan het even niet anders.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
doe eens een link dan waain staat dat dat massaal gebeurd ...quote:Op zondag 20 september 2009 00:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 20 september 2009 11:11 schreef sejerman het volgende:
[..]
doe eens een link dan waain staat dat dat massaal gebeurd ...
Wat een onzinquote:Op zondag 20 september 2009 00:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vertel eens; Bedoel je: Meki maakt vrouwen die in minirok lopen niet voor hoer uit, maar andersom wel? Je hebt het nu over een boerka?quote:Op zondag 20 september 2009 02:39 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
Eerst zeg je "ik scheld ze nog steeds niet uit" en dan "iets wat omgekeerd wel het geval is".
Ja zo kan Meki het ook. Hij maakt vrouwen in minirok ook niet voor hoer uit. Iets wat omgekeerd wel het geval is.
Ik denk niet dat de politiek machteloos staat ; ik hoop juist dat de bewonderingswaardige houding van de Belgische politie om niet keihard op te treden op voorgaande ervaringen zijn gebaseerd.quote:Op zondag 20 september 2009 03:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet even je makkers helpen?
De situatie in Brussel toont gelijkenissen met de situatie in Parijs: twee kansenjongeren worden door de politie op de hielen gezeten, denken even niet na en als het kwaad geschied is keren de sympathisanten zich tegen alles en iedereen.
Ondertussen staat de politiek machteloos aan de zijlijn (of beter gezegd: ze willen de problemen niet zien).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |