abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72919710
Marokkanen rellen opnieuw in Brussel

Laatste post

Buschetta
quote:
Oude westen of richting delfshaven, noord. noem maar op. Als een blonde meid word nagefloten en ze reageert niet krijgt ze iets naar dr hoofd geslingert.
pi_72919765
Hoeveel moslimvrouwen met een hoofddoek worden beledigd en voor alles en uit gemaakt
Hoeveel moslimmannen met een baard worden voor een terrorist uitgemaakt
Hoeveel moslimvrouwen met een Niqaab worden vies aangekeken ??
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_72919805
–edit: commentaar op forumbeleid kan in de daarvoor bestemde fora & topics–

[ Bericht 90% gewijzigd door Iblis op 19-09-2009 23:14:03 (ad hominem, weg.) ]
pi_72919837
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:07 schreef Meki het volgende:
Hoeveel moslimvrouwen met een hoofddoek worden beledigd en voor alles en uit gemaakt
Nou zeg het is Meki.
pi_72919878
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:10 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nou zeg het is Meki.
Nou ik zal het je zeggen veel en veel..
Maar daar hoor ik jou niet over .. dat is voor jou niet erg..

de spanningen in Belgie is o.a. door hoofddoekenverbod en schandalige optreden van de politie. de kern van het probleem moet worden opgelost
pi_72919948
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:11 schreef Meki het volgende:

[..]

de spanningen in Belgie is o.a. door hoofddoekenverbod en schandalige optreden van de politie. de kern van het probleem moet worden opgelost
Valt volgens mij in de Randstad echt wel mee. Laatst zag ik een vrouw in de supermarkt met een burka aan, ik keek haar kant op en ze begon gelijk te roepen of er iets was en of ik iets van haar aan had. Ik stond echt te kijken wtf waar heb je het over. Daarmee bedoel ik dus te zeggen dat zij het misschien zo opvatten.
pi_72919996
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Valt volgens mij in de Randstad echt wel mee. Laatst zag ik een vrouw in de supermarkt met een burka aan, ik keek haar kant op en ze begon gelijk te roepen of er iets was en of ik iets van haar aan had. Ik stond echt te kijken wtf waar heb je het over. Daarmee bedoel ik dus te zeggen dat zij het misschien zo opvatten.
Het aankijken en op de manier hoe je iemand aankijkt, kan zoveel betekenen.
Plus het valt niet mee hoor in de randstand.. het wordt niet op het nieuws gebracht en dan ga jij vanuit dat het meevalt

Ik heb het over moslima's met een Niqaab of een hoofddoek
pi_72920066
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:16 schreef Meki het volgende:

[..]

De manier van kijken maakt niet zoveel uit bij bepaalde groepen
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_72920128
quote:

[..]

Plus het valt niet mee hoor in de randstand.. het wordt niet op het nieuws gebracht en dan ga jij vanuit dat het meevalt

Ik denk dat niemand in Nederland meer opkijkt van een hoofddoek.
Een niqaab zal nog wel wat verbaasde blikken opleveren, zeker van kinderen, maar niemand zal het toch in zijn hoofd halen om de vrouw (of man) die daarin zit te beledigen of hoer te noemen?
pi_72920494
quote:

[..]

Maak jij je druk om moslims ofzo, ik heb het niet begrepen.
pi_72920524
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

Laatste post

Buschetta
[..]

Een dubbelpasoort wordt u niet ontnomen, maar ga toch terug naar de zandbak van je voorvaderen
pi_72920979
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:14 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Gezien je achterlijke posts op FOK! zou je hoogstwaarschijnlijk haar fucking dom hebben aangekeken.
pi_72921026
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk dat niemand in Nederland meer opkijkt van een hoofddoek.
Een niqaab zal nog wel wat verbaasde blikken opleveren, zeker van kinderen, maar niemand zal het toch in zijn hoofd halen om de vrouw (of man) die daarin zit te beledigen of hoer te noemen?
Niemand kijkt meer op van een hoofddoek nee, maar dat zegt niet dat ze niet bespuugd worden, of uitgescholden worden, of gepest worden of behandeld worden als tuig of domme ganzen. Je leeft niet in utopia.
Allah Al Watan Al Malik
pi_72921061
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:57 schreef GoodGovernance het volgende:

[..]

Gezien je achterlijke posts op FOK! zou je hoogstwaarschijnlijk haar fucking dom hebben aangekeken.
Achterlijke posts van Mevr. Hopjes? Die ben ik nog nooit tegengekomen.
Wel inhoudelijke posts.
pi_72921080
quote:

[..]

Hallo gast, je zit in NEDERLAND.
Vind je het dan heel gek dat mensen je aankijken als je zo'n zandkostuum aantrekt?
Daarnaast worden ze nogsteeds niet uitgemaakt voor kankerhoer zoals bijvoorbeeld mijn vriendin dus je vergelijking gaat niet eens op.
pi_72921103
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niemand kijkt meer op van een hoofddoek nee, maar dat zegt niet dat ze niet bespuugd worden, of uitgescholden worden, of gepest worden of behandeld worden als tuig of domme ganzen. Je leeft niet in utopia.
Klopt, ik leef niet in Utopia, ik leef in een dorp waar ik dageljks bij het boodschappen doen voor hoer uitgescholden wordt. En waarom? Omdat ik een vrouw ben, blond.
Mar dat zal je wel weer goedpraten.
pi_72921135
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt, ik leef niet in Utopia, ik leef in een dorp waar ik dageljks bij het boodschappen doen voor hoer uitgescholden wordt. En waarom? Omdat ik een vrouw ben, blond.
Mar dat zal je wel weer goedpraten.
Net zoals jij weer "zal goedpraten" dat moslima's met hoofddoeken als tuig behandelt worden toch? Omdat ze een hoofddoek dragen, dan mag het. Je hebt een wazig beeld van de samenleving, waarin je vooral jezelf en de rasechte Nederlanders als slachtoffers ziet van "de invasie van moslims".
Allah Al Watan Al Malik
pi_72921165
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Net zoals jij weer "zal goedpraten" dat moslima's met hoofddoeken als tuig behandelt worden toch? Omdat ze een hoofddoek dragen, dan mag het.
Heb jij een reden om aan te nemen dat ze dat zou doen? Het goedkeuren dat ze als tuig behandeld worden?
pi_72921175
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:08 schreef McKillem het volgende:

[..]

Heb jij een reden om aan te nemen dat ze dat zou doen? Het goedkeuren dat ze als tuig behandeld worden?
Heeft zij een reden om aan te nemen dat ik dat zou doen? Waarom hoor ik jou daar niet over? Selectiefje.
Allah Al Watan Al Malik
pi_72921207
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Net zoals jij weer "zal goedpraten" dat moslima's met hoofddoeken als tuig behandelt worden toch? Omdat ze een hoofddoek dragen, dan mag het.
Nee, dat praat ik helemaal niet goed. Heb zelf nog nooit een vrouw in klederdracht uitgescholden, waarom zou ik? Het is háár keuze, dus ik heb er niets mee te maken toch?
Net zoals die jochies die mij uitschelden helemaal niets te maken hebben met hoe ik mij kleed.
pi_72921217
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heeft zij een reden om aan te nemen dat ik dat zou doen? Waarom hoor ik jou daar niet over? Selectiefje.
Ik zag jou reactie als laatst dus daar reageer ik dan op.
Heeft weinig met selectief reageren te maken hoor. Het was ook een oprechte vraag eigenlijk...
pi_72921235
quote:
quote:

[..]

Meki, de nieuwe minister president
pi_72921254
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat praat ik helemaal niet goed. Heb zelf nog nooit een vrouw in klederdracht uitgescholden, waarom zou ik? Het is háár keuze, dus ik heb er niets mee te maken toch?
Net zoals die jochies die mij uitschelden helemaal niets te maken hebben met hoe ik mij kleed.
Dan moet je niet zo dom discussiëren en doen alsof ik tuig loop te verdedigen die constant kuthoer roepen. Iedereen heeft last van tuig, niet alleen jij. Ook moslims hebben last van tuig, worden soms vervelend behandeld. Je kan er voor kiezen gezamenlijk wat aan te doen, of je kan er voor kiezen een kant van het verhaal te belichten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_72921266
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:11 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik zag jou reactie als laatst dus daar reageer ik dan op.
Heeft weinig met selectief reageren te maken hoor. Het was ook een oprechte vraag eigenlijk...
Je zou toch denken dat je op chronologische volgorde de posts leest, mijn reactie is namelijk een reactie op haar reactie. Men leest doorgaans niet van beneden naar boven.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 20 september 2009 @ 00:14:27 #26
262650 kitao
prikplaatje
pi_72921274
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:31 schreef Lavenderr het volgende:

Dat soort dingen dus. En blijkbaar moeten we dat maar accepteren? Waar is het verstand van onze regering? Of durven ze niets aan te pakken? Gezien de situatie in Gouda lijkt het daar wel op.
Treurig is het.
Het is inderdaad een armoedig zooitje en ik denk dat buiten de echt rottige asocialen , die je in iedere bevolkingsgroep kunt vinden , hier een aantal problemen aan ten gronslag liggen.
Ik ben geen sociaal werker en ook geen marokkaan , maar de mensen van marokkaanse achtergrond die ik wel ken zijn allemaal prima kerels.
Misschien omdat ik die tegen kom op het werk en dat zij daardoor wel een bron van inkomsten en perspectief hebben.
Verder heb ik een jaar of 6 in het oude westen in Rotterdam rondgelopen met een negroïde vriendin en ik heb nog nooit meegemaakt dat zij voor hoer werd uitgescholden door andere bewoners in die buurt , noch heb ik zelf enige rottigheid met moslims daar meegemaakt.

Een grote oorzaak is naar mijn mening de sociale en economische achterstand in de Brusselse wijken en natuurlijk zal drugsoverlast ook een rol spelen.
Nu spreek ik geen Frans , maar op dit 8 minuten filmpje zie je toch gewoon dat die hele wijk een verouderd krot is met 0,0 recreatie mogelijkheden.
Vergelijk dat nu met een moderne Vinexwijk waar die kefferpoedeltjes per exemplaar een compleet voetbalveld hebben om vol te schijten , dan zie je het verschil.

Ook begin ik me steeds meer af te vragen , ook gezien de opkomst van de PVV , of het niet bewust in het belang is van de regering om volksgroepen tegen uit elkaar te spelen , zodat de burgers geen aandacht meer hebben voor de vele miljarden die in de zakken van de ceo's van het bedrijfsleven en commissarissen verdwijnen.

En die onderbetaalde politie is te blind om in te zien dat ze ieder keer weer voor het wagentje worden gespannen om de rotzooi van deze regeringspraktijken op te ruimen.

Echt triest , inderdaad.
megalomaniac
pi_72921284
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:03 schreef McKillem het volgende:

[..]

Hallo gast, je zit in NEDERLAND.
Vind je het dan heel gek dat mensen je aankijken als je zo'n zandkostuum aantrekt?
Daarnaast worden ze nogsteeds niet uitgemaakt voor kankerhoer zoals bijvoorbeeld mijn vriendin dus je vergelijking gaat niet eens op.
In Nederland bestaat er geen regime, in Nederland is vrijheid voor iedereen en vrijheid voor geloof.

Ze worden voor ergere scheldwoorden gebruikt. en worden met racistische opmerkingen beledigd.

Jij zit zelf met haat, ten eerste noem jij mij een gast en ten tweede erken je je de allochtonen niet als medelanders.. en dan nog klagen dat je ze uitschelden.
pi_72921286
quote:

[..]

Ah je bent er zo die altijd ergens anders naar wijst.
Het is ook zeker de schuld van dat tering tuig in de schilderswijk hier niet dat ze alles uitschelden wat langsloopt. Dat ligt aan Wilders zeker. Wilders en zijn haatzaaierij.
pi_72921300
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan moet je niet zo dom discussiëren en doen alsof ik tuig loop te verdedigen die constant kuthoer roepen. Iedereen heeft last van tuig, niet alleen jij. Ook moslims hebben last van tuig, worden soms vervelend behandeld. Je kan er voor kiezen gezamenlijk wat aan te doen, of je kan er voor kiezen een kant van het verhaal te belichten.
Aid el Mubarrek
pi_72921301
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 23:57 schreef GoodGovernance het volgende:

[..]

Tuurlijk Maar nee. Ik keek wel, ik had het nog nooit eerder gezien maar fucking dom kan ik niet zeggen. Ik denk dat ze heel vaak wordt aangekeken en het een beetje zat was, ze voelde zich waarschijnlijk nogal snel aangevallen. Misschien heeft ze voordat ik haar zag wel opmerking naar haar hoofd gehad, weet ik veel.... Er was in ieder geval geen reden om zo dom te reageren.
pi_72921306
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:15 schreef McKillem het volgende:

[..]

Het is ook zeker de schuld van dat tering tuig in de schilderswijk hier niet dat ze alles uitschelden wat langsloopt. Dat ligt aan Wilders zeker. Wilders en zijn haatzaaierij.
Wilders is slechts de persoon die het rad harder laat draaien. Of je daar nou trots op moet zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_72921318
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:15 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik neem graag jullie voorbeeld aan, jullie wijzen ook altijd aan anderen, zelfkritiek komt zelden voor, dus die manier van discussie ga ik ook voeren
pi_72921340
quote:

[..]

Hier gaat het over Marokkaans straattuig. Waarom andere groepen erbij halen?
pi_72921346
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:16 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Tuurlijk Maar nee. Ik keek wel, ik had het nog nooit eerder gezien maar fucking dom kan ik niet zeggen. Ik denk dat ze heel vaak wordt aangekeken en het een beetje zat was, ze voelde zich waarschijnlijk nogal snel aangevallen. Misschien heeft ze voordat ik haar zag wel opmerking naar haar hoofd gehad, weet ik veel.... Er was in ieder geval geen reden om zo dom te reageren.
Al snap ik wel dat je raar kijkt bij een Burqaa. dat begrijp ik wel..
Maar bij een Niqaab of bij een hoofddoek dat is niet te snappen
pi_72921364
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Leef jij in hetzelfde Nederland als ik?
pi_72921366
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:17 schreef 16meter het volgende:

[..]

Hier gaat het over Marokkaans straattuig. Waarom andere groepen erbij halen?
Omdat discussies evolueren, zoals je ook ziet aan het begin van dit topic. Het gaat overigens nog steeds over Marokkaans straattuig hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_72921376
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Al snap ik wel dat je raar kijkt bij een Burqaa. dat begrijp ik wel..
Maar bij een Niqaab of bij een hoofddoek dat is niet te snappen
Ja, het is niet iets wat je zeg maar dagelijks tegen komt.
pi_72921388
quote:

[..]

Dankjewel dat ik dom discussieer. Ja, aan jou valt natuurlijk niet te tippen he?

Ik heb mijn buik al weer vol van dit gedoe.
Slaap lekker straks en een fijn Suikerfeest van morgen tot donderdag.
pi_72921389
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:15 schreef Meki het volgende:

[..]

In Nederland bestaat er geen regime, in Nederland is vrijheid voor iedereen en vrijheid voor geloof.

Ze worden voor ergere scheldwoorden gebruikt. en worden met racistische opmerkingen beledigd.

Jij zit zelf met haat, ten eerste noem jij mij een gast en ten tweede erken je je de allochtonen niet als medelanders.. en dan nog klagen dat je ze uitschelden.
Dus jij maakt je voornamelijk druk om moslims, ik heb jou niet begrepen
pi_72921397
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik neem graag jullie voorbeeld aan, jullie wijzen ook altijd aan anderen, zelfkritiek komt zelden voor, dus die manier van discussie ga ik ook voeren
Jij hebt nooit anders gedaan, beetje slachtofferrol aannemen e.d.
pi_72921414
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:20 schreef Comedylocal het volgende:

[..]

Dus jij maakt je voornamelijk druk om moslims, ik heb jou niet begrepen
Nou hou je hart maar goed vast..
Ik ben namelijk een moslim.
pi_72921426
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:21 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij hebt nooit anders gedaan, beetje slachtofferrol aannemen e.d.
Nee hoor, ik gebruik gewoon tactieken die me goed komen.
pi_72921437
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Meki is weer terug op het forum!

Altijd het pot en de ketel verhaal bij jou. Kom eens met wat anders.
pi_72921438
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Een echte gelegenheids terrorist dus?
pi_72921440
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Absoluut.
quote:
Definieer racistisch.
quote:
Jij zit zelf met haat, ten eerste noem jij mij een gast
Want als ik jou een gast noem dan haat ik? Jou logica klopt van geen kanten.
quote:
en ten tweede erken je je de allochtonen niet als medelanders..
Waar zeg ik iets, wat er voor zorgt dat jij deze uitspraak met 100% zekerheid kan doen?
De enige die hier nu haat zit te zaaien ben jij.
quote:
en dan nog klagen dat je ze uitschelden.
Wat is dit voor een bullshit. Denk na man.
Die kneuzen die mij uitschelden kennen me niet. Hoe kan het dan door mijn eventuele standpunten komen dat ze me uitschelden?
Dat kan toch niet man. Wat is dat voor achterwaartse logica die je uitspuwt.
pi_72921451
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dankjewel dat ik dom discussieer. Ja, aan jou valt natuurlijk niet te tippen he?

Ik heb mijn buik al weer vol van dit gedoe.
Slaap lekker straks en een fijn Suikerfeest van morgen tot donderdag.
Ik noem dat dom discussiëren ja. Eerst suggestief lopen posten, maar als je er dan van langs krijgt ga je lopen klagen. Zwak, erg zwak. En jammer. Beetje mij pogen in de hoek te stoppen met tuig, wat denk je wel niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_72921464
quote:
Niet één!!!!!!!!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_72921476
quote:

[..]

Dus jij maakt je druk om moslims, ik heb je niet begrepen
pi_72921517
quote:

[..]

Nou hou je hart maar goed vast..
Ik ben namelijk een moslim.
Meen je dat nou? Dat had ik nu werkelijk nooit gedacht.
Een moslim en een troll.
Hoe vind je het dat Slappy 3 maanden ban heeft gekregen en Robbie Rivera helemaal weg is? Goed gevoel zeker he?
pi_72921526
quote:
Op zondag 20 september 2009 00:12 schreef Juup© het volgende:

Meki, de nieuwe minister president
De " block-user" functie in Fok! werkt perfect. Geen last van Meki hier.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')