die voucher geld voor deze en voor deze doppen, speciaal voor incidenteel gebruik en geen opmaatgemaakt gehoorbeschermers...quote:Op maandag 28 september 2009 11:57 schreef ElDani het volgende:
Morgen lekker Exinores aan laten meten! Heb een kortingscoupon gevonden wat me over de streep haalde. Ik kan hem om een gare rede niet netjes hotlinken, maar als je op google Exinore korting intikt staat hij bij de gesponsorde links.
Aja, ik dacht even dat die Q-Sounds degene die ik wou nemen, maar dat valt dus tegen.. Nouja, jammer dan!quote:Op maandag 28 september 2009 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die voucher geld voor deze en voor deze doppen, speciaal voor incidenteel gebruik en geen opmaatgemaakt gehoorbeschermers...
de Q-Sound zijn wel op maat gemaakt, maar staan onder het kopje Communiceren ipv muziek. dus je zou zeggen dat als je op maat gemaakt doppen wil voor 'muziek', je toch de Exinore ER moet hebben
kleine kanttekening: die Q-Sound kunnen natuurlijk nog wel prima werken als gehoorbescherming, ik stip alleen even aan dat ze niet speciaal voor 'muziek' zijn
EDIT: rechtstreekse link naar de voucher is: http://www.exinore.nl/pdf/kortingsvoucher.pdf
maar die Q-Sound heb je nu dus voor ¤ 120, terwijl Exinore ER ¤ 160 kosten... dus weet niet wat je budget is e.d., moet je maar eens zienquote:Op maandag 28 september 2009 12:22 schreef ElDani het volgende:
[..]
Aja, ik dacht even dat die Q-Sounds degene die ik wou nemen, maar dat valt dus tegen.. Nouja, jammer dan!
quote:Noisecontrollers - Surge Of Power Part 1
Exclusive At Freaky !!! 8 Smashing Hardstyle Tracks On 2 Vinyls (Fusion 056-5 & Fusion 057-5). Including Signature !!!
A1. Samara
A2. Venom (Wildstylez Remix)
B1. Astral 2009
B2. Surge Of Power
Release datum : donderdag 1 oktober 2009
Label : Fusion Records
Noisecontrollers - Surge Of Power Part 2
Exclusive At Freaky !!! 8 Smashing Hardstyle Tracks On 2 Vinyls (Fusion 056-5 & Fusion 057-5). Including Signature !!!
A1. Addictive Fantasy
A2. Unbroken
B1. Promises
B2. Confucious
Release datum : donderdag 1 oktober 2009
Label : Fusion Records
quote:psykopunkz Psyko punkz and Ran-d working http://pic.gd/8a8278
Je eerste plaatje, zal Alphaverb & Intractable one - Train to nowhere gaan hetenquote:Op zondag 27 september 2009 18:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
ben ik een outcast als ik zeg dat het D&S album overall mij geen kippenvel oplevert? er staan een aantal pareltjes maar ook een aantal platen die me totaal niets doen...
het is een goed album maar niets heel bijzonders voor mij![]()
dit is mijn mening na de eerste keer luisteren, er zijn waarsch ook tracks bij die nog moeten groeien dus ik geef het album de tijd
ow en Hard nature was wel fijn...
Zatox(logisch
)
2-sidez![]()
![]()
(fuck it hard edit
, Grainable System Overdrive
GOD
) HELDEN
![]()
Alphaverb![]()
![]()
![]()
frontliner (was voor mij persoonlijk een meevaller, dat ik na een kwartier zijn nrs nog nie beu was en hij mij zowaar een uur wist te boeien... de beste man had overigens wel weer last van het scantrekje)
En dan nog wat filmpjes met dank aan Stanley..
Nieuwe Alphaverb(waarschijnlijke titel -> train to nowhere )
Zoals ik zelf ook al schreef onder het filmpjequote:Op maandag 28 september 2009 14:03 schreef CrustyClown het volgende:
Alphaverb & Intractable one - Train to nowhere gaan heten
quote:Good guess but not exactly, its "Destination Nowhere"
One of the new tracks we will perform at Xqlusive and Twisted at the 10th of Oktber.
The track is not quite finished yet, this was just a quick version to test the bassdrums.
I opened my set at Hard Nature with another tester, but I guess Stanley wasn't there yet
Beetje jammer om hem daarvoor te bannen, het was niet eens een echte goatse.quote:Op maandag 28 september 2009 17:22 schreef de_huig het volgende:
overigens:
Tha_Bartman, goatse, 48 uur.
Hahahah super. Beetje triest 48 uur, maar goedquote:Op maandag 28 september 2009 17:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Beetje jammer om hem daarvoor te bannen, het was niet eens een echte goatse.
preciesquote:Op maandag 28 september 2009 17:07 schreef T_Killer het volgende:
Die intro van 2 sidez is echt vet (New kids on the block schoppen kont).
x2?quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef LeonH het volgende:
Goatse?
quote:goatse
A disgusting picture of a man stretching his anus extremely wide. One of the oldest jokes on the internet is to link the picture to internet forums and chatrooms, renamed to look like something else like "happybunnies.jpg" . Often causes people to freak out.
-Hey you know what goatse is?
-no, what is it?
-check this website out!
-oh god it's horrible!
-hahaha!
Wederom leuk filmpje van Headhunterz en Wildstylerzquote:Op dinsdag 29 september 2009 07:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Leuke impressie
En die mix op die laptop in de auto
Ja of die nieuwe P1 track. [speculatiemodus] Als die niet gedraaid wordt zal het namelijk wel het Qlimax anthem zijn.. [/speculatiemodus]quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:17 schreef JortK het volgende:
Ze zijn beide zaterdag op XX wellicht dat we die karper remix te horen krijgen
Ook ergens te downloaden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:36 schreef ElDani het volgende:
Waar ik toch net even achter kwam door een interview met Kamui..
http://onaflower.com/podcast/kamui.xml
LEKKAH!!
Een xml bestand opslaan?quote:
Ahhh rukkk. Bedenk me nu ineens dat het flink heen en weer reizen gaat worden voor deze jongen dan. Na ja, vervelend. Gelukkig hebben we de OV nog.quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nog steeds geen outfit voor volgende zaterdag, ben bang dat het nog ff snel moet gaan gebeuren en dus niet meer super de luxe origineel zal worden![]()
Mwa, heb ik toch een hele andere mening:quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:49 schreef NLS04 het volgende:
DBSTF album
1. met afstand: Shiverz ( mn enkel)
2. Let'z Dance
3. Teqnology
4. Supernova
En wat hij zegt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:19 schreef trxq het volgende:
En me favo staat er nog niet eens op: Rock Diz!
Ik heb ook maar even een kaartje gekocht.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:58 schreef Sethje het volgende:
Zaterdag XXLerator checkenben benieuwd!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:58 schreef Sethje het volgende:
Ik kom wel even handen schuddenquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb ook maar even een kaartje gekocht.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:58 schreef Sethje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...
had hij er tot op heden nog een 'echte' baan naast dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 00:03 schreef luckass het volgende:
Geen idee of 't al gemeld was, maar Onne gaat fulltime producen.
Bron
ik misschien ook nog welquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:58 schreef Sethje het volgende:
dat schoot mij ook gelijk te binnen toen ik die samenwerking in de line-up van XQ lasquote:
Ik meen dat ie webdesigner was/is, maar weet ik even niet zeker.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had hij er tot op heden nog een 'echte' baan naast dan?wissiknie
[..]
ik misschien ook nog wel
Ik weet het wel zeker. Hij was webdesigner ergens in amsterdamquote:Op woensdag 30 september 2009 10:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik meen dat ie webdesigner was/is, maar weet ik even niet zeker.
daar stopt hij dus mee, gaat z'n geld verdienen met producerenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Hij was webdesigner ergens in amsterdam
Hij geeft zelf aan more and better hardstyle.. Dan zitten er ovigens wel veel full-time producers bij Scantraxx, maar gelukkig hebben ze de sublabels om dat op te vangenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar stopt hij dus mee, gaat z'n geld verdienen met producerenhopelijk blijft hij wel optreden...
kolere zeg...dan alquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nog steeds geen outfit voor volgende zaterdag, ben bang dat het nog ff snel moet gaan gebeuren en dus niet meer super de luxe origineel zal worden![]()
precies, de tijd is gevlogen sinds Q-Basequote:Op woensdag 30 september 2009 11:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
kolere zeg...dan al![]()
niet dat ik de datum niet wist..maar de parteh's volgen elkaar wel snel op zo![]()
bart wat gaan we aandoen?! --> die kan natuurlijk niet reageren
Whaaat?! linkje?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:50 schreef NLS04 het volgende:
die mash up door de beat providers van summer of hardstyle.![]()
Altijd props als ze boys interface gebruiken
Ik ook maar gedaan. Just in case. Paylogic vind ik beter werken dan ticketonline. Direct je kaarten na het succesvol afronden van je betalingquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb ook maar even een kaartje gekocht.
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit was de plek van de garderobe. Zou de foto iets naar links gezeten hebben, dan zie je de ingang van de zaal en de kassa.
Als 180 graden draait zie je dus dit.
En hier een mooi overzicht hou de zaal nu is. De barren zien er strak uit
En hier de LEDwanden aan het balkon![]()
en hier meer
http://partyflock.nl/gallery/4009.htmlTyp- en spellingsfouten voorbehouden.
ik ga voor The Prophet & Wildstylez - Cold Rockin'quote:Op woensdag 30 september 2009 13:29 schreef mstx het volgende:
Voor de liefhebbers een raad-de-vocals-van-de-hardstyle-remix-plaatje:
Gefeliciteerd je hebt het goedquote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga voor The Prophet & Wildstylez - Cold Rockin'
Korting op een kaartje voor XXlerator, je krijgt hem voor maar ¤10quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Korting op een kaartje voor XXlerator, je krijgt hem voor maar ¤10
ik hoorde het net ookquote:Op woensdag 30 september 2009 14:28 schreef MrDice het volgende:
Even heel wat anders... zometeen op 3FM een half uur Hakkuhmix! Hopelijk neemt iemand het op
Happy Generationquote:Op woensdag 30 september 2009 15:26 schreef MrDice het volgende:
Hoor net dat Critical Mass met een nieuwe track gaat komen (originele zangeres + sound)
YEAHquote:
Toch wel top van die mrdobbelsteenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
prima, graag in de PM als het ergens te downloaden valt
Ik laat het één van jullie wel even weten, die kan het dan wel doorsturen. En misschien zijn ze me vanavond wel voor op de bekende downleenpaginatjes. Zal vast niet de enige zijn die het heeft opgenomen. Maar ja, zit nu nog op m'n werk, dus even geduld.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Toch wel top van die mrdobbelsteenen dat na zo'n lange stilte van 'm
Heeft ie wel de juiste namen, want hij zit al een tijdje niet meer in onze PM'tjes
Hij is er alquote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef MrDice het volgende:
En misschien zijn ze me vanavond wel voor op de bekende downleenpaginatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |