die voucher geld voor deze en voor deze doppen, speciaal voor incidenteel gebruik en geen opmaatgemaakt gehoorbeschermers...quote:Op maandag 28 september 2009 11:57 schreef ElDani het volgende:
Morgen lekker Exinores aan laten meten! Heb een kortingscoupon gevonden wat me over de streep haalde. Ik kan hem om een gare rede niet netjes hotlinken, maar als je op google Exinore korting intikt staat hij bij de gesponsorde links.
Aja, ik dacht even dat die Q-Sounds degene die ik wou nemen, maar dat valt dus tegen.. Nouja, jammer dan!quote:Op maandag 28 september 2009 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die voucher geld voor deze en voor deze doppen, speciaal voor incidenteel gebruik en geen opmaatgemaakt gehoorbeschermers...
de Q-Sound zijn wel op maat gemaakt, maar staan onder het kopje Communiceren ipv muziek. dus je zou zeggen dat als je op maat gemaakt doppen wil voor 'muziek', je toch de Exinore ER moet hebben
kleine kanttekening: die Q-Sound kunnen natuurlijk nog wel prima werken als gehoorbescherming, ik stip alleen even aan dat ze niet speciaal voor 'muziek' zijn
EDIT: rechtstreekse link naar de voucher is: http://www.exinore.nl/pdf/kortingsvoucher.pdf
maar die Q-Sound heb je nu dus voor ¤ 120, terwijl Exinore ER ¤ 160 kosten... dus weet niet wat je budget is e.d., moet je maar eens zienquote:Op maandag 28 september 2009 12:22 schreef ElDani het volgende:
[..]
Aja, ik dacht even dat die Q-Sounds degene die ik wou nemen, maar dat valt dus tegen.. Nouja, jammer dan!
quote:Noisecontrollers - Surge Of Power Part 1
Exclusive At Freaky !!! 8 Smashing Hardstyle Tracks On 2 Vinyls (Fusion 056-5 & Fusion 057-5). Including Signature !!!
A1. Samara
A2. Venom (Wildstylez Remix)
B1. Astral 2009
B2. Surge Of Power
Release datum : donderdag 1 oktober 2009
Label : Fusion Records
Noisecontrollers - Surge Of Power Part 2
Exclusive At Freaky !!! 8 Smashing Hardstyle Tracks On 2 Vinyls (Fusion 056-5 & Fusion 057-5). Including Signature !!!
A1. Addictive Fantasy
A2. Unbroken
B1. Promises
B2. Confucious
Release datum : donderdag 1 oktober 2009
Label : Fusion Records
quote:psykopunkz Psyko punkz and Ran-d working http://pic.gd/8a8278
Je eerste plaatje, zal Alphaverb & Intractable one - Train to nowhere gaan hetenquote:Op zondag 27 september 2009 18:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
ben ik een outcast als ik zeg dat het D&S album overall mij geen kippenvel oplevert? er staan een aantal pareltjes maar ook een aantal platen die me totaal niets doen...
het is een goed album maar niets heel bijzonders voor mij![]()
dit is mijn mening na de eerste keer luisteren, er zijn waarsch ook tracks bij die nog moeten groeien dus ik geef het album de tijd
ow en Hard nature was wel fijn...
Zatox(logisch
)
2-sidez![]()
![]()
(fuck it hard edit
, Grainable System Overdrive
GOD
) HELDEN
![]()
Alphaverb![]()
![]()
![]()
frontliner (was voor mij persoonlijk een meevaller, dat ik na een kwartier zijn nrs nog nie beu was en hij mij zowaar een uur wist te boeien... de beste man had overigens wel weer last van het scantrekje)
En dan nog wat filmpjes met dank aan Stanley..
Nieuwe Alphaverb(waarschijnlijke titel -> train to nowhere )
Zoals ik zelf ook al schreef onder het filmpjequote:Op maandag 28 september 2009 14:03 schreef CrustyClown het volgende:
Alphaverb & Intractable one - Train to nowhere gaan heten
quote:Good guess but not exactly, its "Destination Nowhere"
One of the new tracks we will perform at Xqlusive and Twisted at the 10th of Oktber.
The track is not quite finished yet, this was just a quick version to test the bassdrums.
I opened my set at Hard Nature with another tester, but I guess Stanley wasn't there yet
Beetje jammer om hem daarvoor te bannen, het was niet eens een echte goatse.quote:Op maandag 28 september 2009 17:22 schreef de_huig het volgende:
overigens:
Tha_Bartman, goatse, 48 uur.
Hahahah super. Beetje triest 48 uur, maar goedquote:Op maandag 28 september 2009 17:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Beetje jammer om hem daarvoor te bannen, het was niet eens een echte goatse.
preciesquote:Op maandag 28 september 2009 17:07 schreef T_Killer het volgende:
Die intro van 2 sidez is echt vet (New kids on the block schoppen kont).
x2?quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef LeonH het volgende:
Goatse?
quote:goatse
A disgusting picture of a man stretching his anus extremely wide. One of the oldest jokes on the internet is to link the picture to internet forums and chatrooms, renamed to look like something else like "happybunnies.jpg" . Often causes people to freak out.
-Hey you know what goatse is?
-no, what is it?
-check this website out!
-oh god it's horrible!
-hahaha!
Wederom leuk filmpje van Headhunterz en Wildstylerzquote:Op dinsdag 29 september 2009 07:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Leuke impressie
En die mix op die laptop in de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |