Die hebben niets bereikt in hun leven?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:55 schreef icecubex het volgende:
like : tupac,b.i.g snoop dogg,dr.dre,eminem,cypresshill,eazy y,ll cool j,kanye west,n.e.r.d,nelly,lil wayne en zo kan ik nog wel even doorgaan,sommige mensen noemen hun negers die geen leven hebben,en maar zijn gaan rappen,en hun zielepoten zijn ,terwijl de meeste (met uitzonderingingen op 2pac,b,i,g, & eazy e) meer bereikt hebben in het leven dan degene die hun afkraken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van die types die kempi &ali b goede rappers vinden
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:57 schreef Bomil het volgende:
RAP MUZIEK !!!!
MN RESPECT VOOR TS DAALT MET 1209512
eazy equote:Op zaterdag 19 september 2009 20:57 schreef J.Herrer het volgende:
Kanye whack
Nelly
N.e.r.d.
En wie is eazy y?
NL muziekquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:58 schreef icecubex het volgende:
[..]
iniedergeval 10 x beter dan die muziek waar jij naar luistert ;waarschijnlijk jan smith ,nick & simon
![]()
![]()
![]()
![]()
jawel maar ze waren meer bezig met hun fightsquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:57 schreef Gkhn het volgende:
Met uitzondering op 2pac, B.I.G. en Eazy-E?
Wil je nou zeggen dat die niks hebben bereikt in hun leven ?
Je hebt gangsta-rap en je hebt hiphopquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:57 schreef druppelkut het volgende:
wat zijn rappers?
oh ja, nu weet ik het weer.
Pratende negers die op tv komen met allemaal halfnaakte vrouwen en veel goud om de nek![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:02 schreef LasTeR het volgende:
Bitches als jij met zulke beperkte smaak in rap zouden ze op moeten sluiten.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:03 schreef icecubex het volgende:
(Chorus)
Vato you won't believe what they saw,
I saw these pack a guys and they act real hard... (And what they do?)
They twisted fingers say you know who we are...
He said: I dont give a fuck i'm Snoop Doggy Dogg ... (Ah huh)
They kept fucking and it went too far,
So Snoopy he went straight to the trunk of his car (And what he get?), he got his gun and they start running hard, he started firing and then he just charged...
PLOW!!!
Oeh, ook zo eentje ja!quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:10 schreef icecubex het volgende:
[..]
jij bent zo'n type die thug life verkeert uitspreekt,
motherfucker
Gerda.quote:
Ik vind haar eerder een meeloper dan een hoer. Gerrit dusquote:
Ze heeft ook wel mannelijke trekjes. En het is een bitch, geen hoer.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik vind haar eerder een meeloper dan een hoer. Gerrit dus
Opgezwolle is een goede rapper, jammer dat de formatie niet langer bestaat en dat het een formatie was, geen rapper.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:21 schreef Jahr00n het volgende:
Jiggy Djé en Opgezwolle, dat zijn goede rappers.
Waar staan de goede rappers dan in je verhaalquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:55 schreef icecubex het volgende:
like : tupac,b.i.g snoop dogg,dr.dre,eminem,cypresshill,eazy y,ll cool j,kanye west,n.e.r.d,nelly,lil wayne en zo kan ik nog wel even doorgaan,sommige mensen noemen hun negers die geen leven hebben,en maar zijn gaan rappen,en hun zielepoten zijn ,terwijl de meeste (met uitzonderingingen op 2pac,b,i,g, & eazy e) meer bereikt hebben in het leven dan degene die hun afkraken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van die types die kempi &ali b goede rappers vinden
ga jij maar lekker naar duvel duvel luisterenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:21 schreef Jahr00n het volgende:
Jiggy Djé en Opgezwolle, dat zijn goede rappers.
Zeg, Google meester, denk jij dat je een Run DMC-lid kan vinden met een mop stront onder z'n schoenen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waar staan de goede rappers dan in je verhaal
Ik zie nergens De La Soul, Run DMC, Grandmaster Flash, Charizma & Peanut Butter Wolf, Quasimoto,Lootpack, Kazi, 7a3, Sage Francis en Anticon
kanye west ,n.e.r.d lil wayne,t.i noem ik niet echt verleden tijdquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:26 schreef LasTeR het volgende:
Mensen die overigens alleen maar in het verleden zijn blijven steken qua rap.
Heb ik het over jou dan? Nee, jouw kop mag ik zien tussen 6 planken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:27 schreef icecubex het volgende:
[..]
kanye west ,n.e.r.d lil wayne,t.i noem ik niet echt verleden tijd
Mag ik? Ik ben hodver 47 jaar, de rest van mijn leeftijdgenoten zitten al achter de geraniums onder de drugs!quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:26 schreef LasTeR het volgende:
you suckquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:29 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Mag ik? Ik ben hodver 47 jaar, de rest van mijn leeftijdgenoten zitten al achter de geraniums onder de drugs!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:37 schreef J.Herrer het volgende:
Deze mag nooit ontbreken in een hiphop topic
Ben geen rap-expert. Maar volgens mij was in het verleden wat nu underground was, main stream. Rap met een boodschap, of in ieder geval met een tekst die niet alleen over geld, bitches enz. ging. Wat je nu vooral ziet zijn rappers die bekend worden met een trucje, en dat trucje oneindig uit proberen te melken. Rappers die er aan begonnen zijn met de gedachte veel geld te verdienen. Ik zie de old-school rappers er ook geen nee tegen zeggen, maar die zijn in mijn ogen niet zo verpest door platenbazen die dollartekens zagen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:26 schreef LasTeR het volgende:
Hier heb je helemaal gelijk in. De huidige rappers zijn gelijk aan de britney's en christina's. Commerciele poppen die centjes schrapen voor een groot platenlabel, zonder ziel en zonder inhoud.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:41 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ben geen rap-expert. Maar volgens mij was in het verleden wat nu underground was, main stream. Rap met een boodschap, of in ieder geval met een tekst die niet alleen over geld, bitches enz. ging. Wat je nu vooral ziet zijn rappers die bekend worden met een trucje, en dat trucje oneindig uit proberen te melken. Rappers die er aan begonnen zijn met de gedachte veel geld te verdienen. Ik zie de old-school rappers er ook geen nee tegen zeggen, maar die zijn in mijn ogen niet zo verpest door platenbazen die dollartekens zagen.
Geld trouwens niet alleen voor rap maar ook voor de rest van de muziekindustrie, en daarbij ook de filmindustrie overigens.
Maar wel een hele kudde aanhangers uit de breezer-generatiequote:Op zaterdag 19 september 2009 21:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hier heb je helemaal gelijk in. De huidige rappers zijn gelijk aan de britney's en christina's. Commerciele poppen die centjes schrapen voor een groot platenlabel, zonder ziel en zonder inhoud.
Ach ja dat zijn lui zoals icecubex die geen benul hebben welk label achter welke artiest zit en waarom. Die lyrics meerappen maar geen idee hebben wat er nou precies gezegd wordt. Die jointjes draaien, rapmuziek aandoen in de auto en zich net zo stoer voelen als een tupacquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:46 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Maar wel een hele kudde aanhangers uit de breezer-generatie![]()
Nee die mensen hebben het licht al gezien.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:47 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Misschien ben je hier beter op z'n plaats
HOUD JE BEK OVER 2PAC .JIJ WEET NIET WAAR JE OVER PRAAT en tupac zingt over de reality. ik wou dat ik een auto had waarin ik mee kon zingen en een joint kon roken.maar die heb ik niet. duss,ik weet precies wat hij zegtquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:49 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ach ja dat zijn lui zoals icecubex die geen benul hebben welk label achter welke artiest zit en waarom. Die lyrics meerappen maar geen idee hebben wat er nou precies gezegd wordt. Die jointjes draaien, rapmuziek aandoen in de auto en zich net zo stoer voelen als een tupac
Tupac op gehemelde moordenaar en straat tuig.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:52 schreef icecubex het volgende:
[..]
HOUD JE BEK OVER 2PAC .JIJ WEET NIET WAAR JE OVER PRAAT en tupac zingt over de reality. ik wou dat ik een auto had waarin ik mee kon zingen en een joint kon roken.maar die heb ik niet. duss,ik weet precies wat hij zegt
Ja hij is een zangerquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:52 schreef icecubex het volgende:
[..]
HOUD JE BEK OVER 2PAC .JIJ WEET NIET WAAR JE OVER PRAAT en tupac zingt over de reality. ik wou dat ik een auto had waarin ik mee kon zingen en een joint kon roken.maar die heb ik niet. duss,ik weet precies wat hij zegt
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:55 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Tupac op gehemelde moordenaar en straat tuig.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:52 schreef icecubex het volgende:
[..]
HOUD JE BEK OVER 2PAC .JIJ WEET NIET WAAR JE OVER PRAAT en tupac zingt over de reality.
Er is nogal een groot verschil tussen rappers. Vroeger ging het over het versieren van een vrouw:quote:
Psies en anders 6-pack wel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:05 schreef J.Herrer het volgende:
Technique of KRS One rappen pas over reality, daar kan zelfs 2 pakjes nog van leren
Toch ook een aantal topnummers uitgebracht. Met m'n beperkte kennis van rap vond ik dit de mooiste:quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]Tupac was een super brave scholier die zich interesseerde in jazz, poezie en ballet. Als hij niet ontdekt was via Digital Underground zou het nu een ontzettend goede acteur of poëet geweest zijn.
Het is typerend dat Death Row Records hem juist als gangster moest marketen aangezien hij anders niet zou voldoen aan het imago dat DRR bezat.
Het is jammer om te zien hoe iemand die zo getalenteerd is uiteindelijk zo ver van z'n eigen realiteit heeft gestaan. Met z'n dood tot gevolg. Dan ben je toch echt wel verneukt door de commercie en ganstardom.
Ik luister niet zoveel JMT, maar deze vind ik wel dopequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:20 schreef Mirel het volgende:
JMT is best gaaf met de beats van Stoupe. Maar op een gegeven moment ben je de DIE CATHOLICS WE'RE RIP OFF YOUR LIMBS PRAISE TO ALLAH lyrics wel zat. Vinnie's introspectieve raps daarentegen zijn goed.
Ik zou zoeken naar muziek van artiesten van de volgende labels:quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:21 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Toch ook een aantal topnummers uitgebracht. Met m'n beperkte kennis van rap vond ik dit de mooiste:
Zou je me trouwens eens een lijstje willen doen met rappers die jij goed vindt? Heb ik weer wat na te kijken. Op het moment veel Immortal Technique en Jedi Mind Tricks op m'n mp3 speler staan. Maar mag ondertussen wel een keer weer wat aangevuld worden.
Dank je, zal eens wat rond gaan zoeken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zou zoeken naar muziek van artiesten van de volgende labels:
Stones Throw Records
Def Jux
Strange Famous Records
Uit je hyves profiel:quote:
Dat is toch ook meer RnB?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Uit je hyves profiel:
Muziek Acda & De Munnik, Akon, Alicia Keys, Andre Hazes, Beyonce, Blof, Bobby Valentino, Brian McKnight, Cassie, Ciara, Craig David, De Dijk, Dries Roelvink, Guus Meeuwis, Jan Smit, Koos Alberts, Marco Borsato, Nick & Simon, Rob de Nijs, Sean Paul, The Isley Brothers, Usher, Wolter Kroes
Boh, dat zijn R&B-negers, wat trouwens het meest kansloze muziekgenre op aarde is (ja I know, er zijn uitzonderingen)quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Uit je hyves profiel:
Muziek Acda & De Munnik, Akon, Alicia Keys, Andre Hazes, Beyonce, Blof, Bobby Valentino, Brian McKnight, Cassie, Ciara, Craig David, De Dijk, Dries Roelvink, Guus Meeuwis, Jan Smit, Koos Alberts, Marco Borsato, Nick & Simon, Rob de Nijs, Sean Paul, The Isley Brothers, Usher, Wolter Kroes
Helden Ali G
Techniquequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:54 schreef J.Herrer het volgende:
Wel grappig trouwens, ik zit nu Scarface te kijken en daar is het nummer Peruvian Cocaine van Technique toch een beetje van geinspireerd?
Die hele dialoog die je in het begin hoort komt sowieso uit Scarface en dat deuntje ook
Ik heb geen hyves meerquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Uit je hyves profiel:
Helden Ali G
Fools don't respect nothing but the gang bangquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:03 schreef icecubex het volgende:
(Chorus)
Vato you won't believe what they saw,
I saw these pack a guys and they act real hard... (And what they do?)
They twisted fingers say you know who we are...
He said: I dont give a fuck i'm Snoop Doggy Dogg ... (Ah huh)
They kept fucking and it went too far,
So Snoopy he went straight to the trunk of his car (And what he get?), he got his gun and they start running hard, he started firing and then he just charged...
PLOW!!!
Alles snel verwijderd, slim hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:01 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Ik heb geen hyves meer![]()
sybrennn.hyves.nl komt uit op niks.
Als je stoer doet, doe het dan ook goed.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:03 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Fools don't respect nothing but to gang bang![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Alles snel verwijderd, slim hoor.
Falende individuen respecteren niets anders dan een seksuele participatie met meerdere partners.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:03 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Fools don't respect nothing but the gang bang![]()
qftquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:00 schreef H1F5 het volgende:
Krakende kutten zeg, je zal hier toch steeds moeten modereren.
Wat typisch weer dat mensen afgaan op de 'hit' nummers.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik luister niet zoveel JMT, maar deze vind ik wel dope
Eminem en tupac zijn idd shitquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:38 schreef Gamesua het volgende:
ik vind het echt, ECHT zielig voor TS dat hij het verschil niet kan zien tussen lil wayne, kanye en dat soort talentloos poepzooi en de echte shit als eminem en tupac.
En dan nog, daar ben je toch niet trots op, als je een raplegende bentquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:41 schreef Seam het volgende:
Eminem was wel redelijk, maar een raplegende zou ik hem absoluut niet noemen.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:51 schreef Arn0 het volgende:
[..]
En dan nog, daar ben je toch niet trots op, als je een raplegende bent
Omdat ik het kut vindquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:53 schreef Seam het volgende:
[..]Leg mij eens uit waarom je rap een inferieure muzieksoort vind dan?
Ik ben het hiermee helemaal eens.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:38 schreef Gamesua het volgende:
ik vind het echt, ECHT zielig voor TS dat hij het verschil niet kan zien tussen lil wayne, kanye en dat soort talentloos poepzooi en de echte shit als eminem en tupac.
De term kan ik nog wel begrijpen, maar rap kent wel geweldige artiesten bedoelde ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 23:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Omdat ik het kut vindIk bedoel gewoon de term 'raplegende'.
Ik ben een echte raplegende, jeweet![]()
Zeg nu zelf
Ja, maar ik had het over de term dusquote:Op zondag 20 september 2009 00:19 schreef Seam het volgende:
[..]
De term kan ik nog wel begrijpen, maar rap kent wel geweldige artiesten bedoelde ik
Omdat 1 iemand zich kleedt als een wannabe gangsta rapper is het hele hiphopgenre meteen kansloos? Kortzichtige kneusquote:Op zondag 20 september 2009 10:42 schreef solyaris het volgende:
Hip Hop/Rap![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rot op met je laagcultuur.quote:Op zondag 20 september 2009 11:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omdat 1 iemand zich kleedt als een wannabe gangsta rapper is het hele hiphopgenre meteen kansloos? Kortzichtige kneus
Kijk eens 2 posts boven je
lol dat is geen Hip Hop/Rap, dat is die nieuwe 'hip hop' generatie.quote:Op zondag 20 september 2009 10:42 schreef solyaris het volgende:
Hip Hop/Rap![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
West kan niet rappen. Daarentegen maakt hij heul toffe samples.quote:Op zondag 20 september 2009 12:32 schreef classpc het volgende:
Waarom vergelijk jij Kanye West met Snoop Dogg en Dr. Dre
Kanye West kan misschien goed rappen maar hij gedraagt zich als een mongool in het openbaar.
QFTquote:
quote:Op zondag 20 september 2009 11:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
doe je ding
Daar doe ik geen uitspraken over omdat ik zijn muziek niet goed genoeg ken.quote:
Er is nog wel goeie rap, maar dit heet underground en is dus niet bekend bij die paupers.quote:Op zondag 20 september 2009 20:27 schreef erikdewaal het volgende:
Er zijn geen goeie rappers, het is tegenwoordig allemaal fake, commercie, maar de meeste paupers zijn te dom om dit te begrijpen en kopen ze dus die troep.
dat komt omdat het helemaal geen goeie rap is.quote:Op zondag 20 september 2009 20:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er is nog wel goeie rap, maar dit heet underground en is dus niet bekend bij die paupers.
quote:Op zondag 20 september 2009 20:39 schreef icecubex het volgende:
[..]
dat komt omdat het helemaal geen goeie rap is.
Wat versta jij onder goeie rap?quote:Op zondag 20 september 2009 20:39 schreef icecubex het volgende:
[..]
Om maar even mee te doenquote:Op zondag 20 september 2009 20:46 schreef Steve-O het volgende:
Ow leuk dit is zo'n kijk mijn favo rapper eens/ jij heb geen kennis van rap topic.
Underground; Waar de mensen buiten het geld verdienen en voor de liefde van muziek produceren/optreden.quote:Op zondag 20 september 2009 20:39 schreef icecubex het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |