Meer nodig voor de installatie van sommige spellen en opslaan van eventuele DLC.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga voor FFXIII maar 's een PS3 kopen denk ik...
Wat ik alleen nog niet helemaal begrijp is waar die hoeveelheden GB goed voor zijn
Kan iemand me uitleggen waar ik dat voor nodig heb en of 80GB volstaat voor een
vrij normale gamert?![]()
Niet dat ik hier FFXIII niet volwaardig kan spelen, straks
Thxquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Meer nodig voor de installatie van sommige spellen en opslaan van eventuele DLC.
FF XIII hoeft niet vooraf geïnstalleerd te worden dus dat is ook al een pluspunt.
Als jij in maart een PS3 gaat kopen dan zijn de meeste modellen voorzien van een 250 GB schijf.
Dus je hoeft je nooit zorgen te maken over opslagruimte.
Ik doe dat eigenlijk nooit... Alle games op een rijtje leggenquote:Op woensdag 2 december 2009 02:16 schreef Ixnay het volgende:
Ik hoop toch wel dat ik gewoon een Europese FFXIII kan krijgen met witte boxart zoals altijd.
Ziet beter uit als ik alle FF delen op een rijtje leg.
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Meer nodig voor de installatie van sommige spellen en opslaan van eventuele DLC.
FF XIII hoeft niet vooraf geïnstalleerd te worden dus dat is ook al een pluspunt.
Als jij in maart een PS3 gaat kopen dan zijn de meeste modellen voorzien van een 250 GB schijf.
Dus je hoeft je nooit zorgen te maken over opslagruimte.
Ik ben nog maar lauwtjes gehyped. Geen idee hoe dat komtquote:Op woensdag 2 december 2009 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben zo hyped voor deze game! Ik kan niet wachten!
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nog maar lauwtjes gehyped. Geen idee hoe dat komt
Ik vertrek 17 december naar Tokyo. Helaas kom ik 18 december aan.. Dus ik mis net de launch van XIII. Ik zal proberen wat toffe foto's voor jullie te maken!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
OMG! Volgend jaar zomer ga ik naar Tokyo. En ik kom erachter dat flagship store van Square-Enix vlakbij mijn hotel is!
http://www.square-enix.co.jp/showcase/
*extra koffer meeneemt*
het junction systeem was awesome , al maakt het het spel wel te makkelijk . na de eerste 10 min 200 fires te hebben gedrawed en je de limit break's spammed kom je het spel met 2 vingers in je neus doorquote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef Thornado het volgende:
FF8 vond ik echt heel slecht. Erg langdradig en bizar slechte plotwendingen...en het draw system vond ik ook niet te pruimen.
Nee, FF4 en FF6 blijven mijn favoriet, gevolgd door 9 en 7
Dat vraag ik me wel vaker af "hoe zouden ze in 1997 regeageren op games uit 2007" bijvoorbeeld. Of "als ik nu met de PS3 terug ga in de tijd, zouden we in 2009 dan NOG mooiere graphics krijgen"quote:Op donderdag 3 december 2009 12:00 schreef Ixnay het volgende:
Ik vraag me wel eens af hoe dat productie team van FFI voor de NES gereageerd had als je ze destijds beelden van FFXIII had kunnen laten zien.
Ze zouden niet schrikken. FF7 kwam toen uit!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel vaker af "hoe zouden ze in 1997 regeageren op games uit 2007" bijvoorbeeld.
Cactuar !!!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier nog meer FFXIII screens trouwens:
http://www.gfdata.de/archiv11-2009-gamefront/4613.html
http://www.gfdata.de/archiv11-2009-gamefront/4614.html
Een heel nieuw battlesysteem dat voort borduurt op hun bekende ATB systeem.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:21 schreef Kingboekie het volgende:
Jongens lijkt final fantasy 13 meer op 10 kwa gevechtsysteem of meer op dat van 12 want ik vond 10 zo'n relaxt systeem hebben en 12 vond ik zo kut dat ik het na een uur spelen spuugzat was.
Bedankt voor de uitleg. Ik heb wel nog wat vragen. Kijk bij final fantasy 10 kwam je zeg maar in een battle scherm terecht en kon je door middel van keuzes je gevecht winnen. Bij 12 was dat doormiddel van te voren al gambits voornamelelijk in te stellen en kwam je niet in een battlescherm maar gewoon real life op het screen zeg maar. Ik vraag me meer af of ze meer de feeling van 10 maken of verder boorduren op het in mijn ogen gefllopte 12 concept.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Een heel nieuw battlesysteem dat voort borduurt op hun bekende ATB systeem.
Het is niet te vergelijken met 10 of 12.
Vooral het systeem van 12 is in het begin erg wennen, omdat het met geen een enkel ander battlesysteem uit de FF serie te vergelijken is.
Bij dit spel is het gewoon de bedoeling om gebruik te maken van de gambits anders zit je om de paar seconden in de menu's te kloten om je party orders te geven.
Bij FF 12 werkte dit ook gewoon perfect en voor mij was het tof om te zien hoe makkelijk mijn party afrekende met alle monsters met goed ingestelde gambits.
Het verhaal in FF 12 is te verwaarlozen, maar ik heb mij uitstekend vermaakt met het battlesysteem en de Hunters Board Quests. Het hele offline MMO gevoel sprak mij zelf toch al wel aan.
Geef het spel gewoon nog een kans, want na 1 uur kun je echt nog niet zeggen of het spel slecht is of niet.
Je ziet net als in FF 12 de monsters op je scherm en als je bij ze in de buurt komt dan gaat het scherm naadloos over naar de battle.quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:48 schreef Kingboekie het volgende:
Bedankt voor de uitleg. Ik heb wel nog wat vragen. Kijk bij final fantasy 10 kwam je zeg maar in een battle scherm terecht en kon je door middel van keuzes je gevecht winnen. Bij 12 was dat doormiddel van te voren al gambits voornamelelijk in te stellen en kwam je niet in een battlescherm maar gewoon real life op het screen zeg maar. Ik vraag me meer af of ze meer de feeling van 10 maken of verder boorduren op het in mijn ogen gefllopte 12 concept.
Lijkt net alsof ze elk deel makkelijker makenquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ook kent FF 13 geen escape optie meer. Bij een game over start je gewoon weer bij de battle die je had verloren.
Of ik hier zo blij mee moet zijn weet ik niet. Wordt het alleen maar makkelijker van.
Daar lijkt het wel op, maar ik weet dus niet precies hoe zit dit in het spel gaan verwerken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Lijkt net alsof ze elk deel makkelijker maken
De meesten doen al aan auto-savequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:42 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, maar ik weet dus niet precies hoe zit dit in het spel gaan verwerken.
Elke rpg wordt ook al te makkelijk door een overvloed aan savepoints.
Eens,... misschien een wat minder verhaal, maar zeer zeker een heerlijke game. Vond de setting erg cool,... kwam KOTOR-achtig over bij me. Muziek was ook geweldig. Maar om eerlijk te zijn vond ik elke FF leuk,.... althans,... op FFX-2 na dan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:22 schreef Ixnay het volgende:
Ik vond gambits een goed systeem. Je doet hetzelfde als bij een turn based battle bij een oude Final Fantasy, alleen nu gaat het wat sneller en je hoeft niet steeds op dezelfde knopjes te drukken.
Ik vond FFXII helemaal niet zo slecht qua spel. Alleen zijn de characters en het verhaal wat minder goed uitgewerkt, dat klopt. En dat laatste is wat veel mensen erg belangrijk vinden in FF.
Maar heb je wel dat je eerst een soort "battle arena" ingaat en een battle tune hoort, met turned based attacks? Dat vind ik typisch FF, erg jammer dat ze dat in XII zomaar eruit gesloopt hebben. Hoe zit dat in XIII?quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Een heel nieuw battlesysteem dat voort borduurt op hun bekende ATB systeem.
Het is niet te vergelijken met 10 of 12.
Vooral het systeem van 12 is in het begin erg wennen, omdat het met geen een enkel ander battlesysteem uit de FF serie te vergelijken is.
Bij dit spel is het gewoon de bedoeling om gebruik te maken van de gambits anders zit je om de paar seconden in de menu's te kloten om je party orders te geven.
Bij FF 12 werkte dit ook gewoon perfect en voor mij was het tof om te zien hoe makkelijk mijn party afrekende met alle monsters met goed ingestelde gambits.
Het verhaal in FF 12 is te verwaarlozen, maar ik heb mij uitstekend vermaakt met het battlesysteem en de Hunters Board Quests. Het hele offline MMO gevoel sprak mij zelf toch al wel aan.
Geef het spel gewoon nog een kans, want na 1 uur kun je echt nog niet zeggen of het spel slecht is of niet.
Kijk gewoon even wat video's op Youtube. Het heeft weer genoeg weg van een traditionele FF en natuurlijk weer een battle theme.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Maar heb je wel dat je eerst een soort "battle arena" ingaat en een battle tune hoort, met turned based attacks? Dat vind ik typisch FF, erg jammer dat ze dat in XII zomaar eruit gesloopt hebben. Hoe zit dat in XIII?
ffX-2 vond ik wel grappig , heb de game ook 100%quote:Op zaterdag 5 december 2009 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... misschien een wat minder verhaal, maar zeer zeker een heerlijke game. Vond de setting erg cool,... kwam KOTOR-achtig over bij me. Muziek was ook geweldig. Maar om eerlijk te zijn vond ik elke FF leuk,.... althans,... op FFX-2 na dan.
Muziek werkt,... kippenvel hier!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:17 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Kijk gewoon even wat video's op Youtube. Het heeft weer genoeg weg van een traditionele FF en natuurlijk weer een battle theme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |