abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74838527
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ze spelen zich af in dezelfde wereld, maar er zit geen link tussen het verhaal van XIII en de overige spellen.
Andere personages, andere lokaties en mogelijk zelfs een hele andere tijd.
Damn
Dat klinkt wel heel erg gaaf.
pi_74838569
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef chibibo het volgende:

[..]

Het zijn volledig op zichzelf staande spellen, maar ze spelen zich allemaal af in hetzelfde universum. Wat je hier in de praktijk van zult merken weet ik niet; volgens mij heeft Square-Enix hier nog niet veel over prijs gegeven. Zo ziet de setting van FF Versus XIII bijvoorbeeld er totaal anders uit dan die van FF XIII, met ook andere karakters, dus waar de link tussen de twee ligt is mij niet duidelijk. Maar goed, dat is ook weer niet zo gek aangezien ze allebei nog niet verkrijgbaar zijn.
Square is 5 jaar of langer met de grafische engine en het bedenken van een universum bezig geweest, dit is de manier om er snel wat meer spellen uit te persen.
  donderdag 19 november 2009 @ 00:47:33 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74839007
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ach ik heb em voor 5 euro Scheelt weer een tientje
Ik heb FFXI zelfs gekocht van de week omdat 'ie maar 5 eu was en ik nu de collectie compleet heb
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 19 november 2009 @ 04:58:22 #229
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_74840371
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb FFXI zelfs gekocht van de week omdat 'ie maar 5 eu was en ik nu de collectie compleet heb
Welke versie heb je? Met alle uitbreidingen of de starterpack? En voor de console of de pc?
  Manager PR/Moderator donderdag 19 november 2009 @ 05:09:14 #230
269689 crew  Viv
pi_74840376
Oh het gaat eindelijk over FFXI hier * ViviRAWRS meldt zich

Ik speel al sinds de NA release, en heb er nog altijd veel plezier aan. Wel is mijn speelstijl over de jaren veranderd. De eerste paar jaar deed ik rustig aan, iedereen werd zo snel mogelijk level 75 en ik had genoeg andere dingen te doen in game. Daarna heb ik een paar jaar meegedraaid in de "endgame scene", wat eigenlijk te veel tijd van je vraagt waardoor iedereen vroeg of laat moet afhaken. Nu zit ik dus weer op mijn oude speelstijl: ik probeer wat jobs en een craft te levelen, wat aan missions/quests te doen, maar niks heeft haast.
  donderdag 19 november 2009 @ 05:20:39 #231
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_74840385
Hoeveel tijd gaat er eigenlijk in dat spel zittten? Als je gewoon de hoofdlijn van het verhaal wil volgen?
  donderdag 19 november 2009 @ 10:50:00 #232
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74843925
quote:
Op donderdag 19 november 2009 04:58 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Welke versie heb je? Met alle uitbreidingen of de starterpack? En voor de console of de pc?
Deze:
http://www.zavvi.com/game(...)tasy-xi/8543530.html
Die is elke maandag nog eens een pond goedkoper in de Zavvi Mega Monday

En kijk eens wie terugkeert in FFXIII:

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_74843971
Die kleine cactusjes. Wat een %_$&#($dingen.
pi_74845729
Neeeee die zijn echt cool! Krijg je extra veel AP van in FF8.
pi_74846427
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
800 euro, en dan zeggen 'ik ken de waarde' Wat een doofus Ik heb een nieuwe gesealde FF Legend II pas nog gekocht voor 70 ofzo en dat is het beste deel (daarom komt daar ook een remake van voor de DS )

Mystic Quest is daarnaast helemaal niet zeldzaam
Ik heb dat koningenspel laatst nog een keer uitgespeeld, 3 humans 1 mutant.
Blijft mooi spelleke, vroeger vond ik hem nog best pittig ook.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  Manager PR/Moderator donderdag 19 november 2009 @ 12:31:56 #236
269689 crew  Viv
pi_74846981
quote:
Op donderdag 19 november 2009 05:20 schreef Ixnay het volgende:
Hoeveel tijd gaat er eigenlijk in dat spel zittten? Als je gewoon de hoofdlijn van het verhaal wil volgen?
De verhaallijn zit vooral in de missions, dit zijn opdrachten en boss fights met mooie cutscenes (filmpjes) tussendoor. Misschien dat het, als je elke dag tijd hebt, binnen een paar maanden te doen zou zijn, maar:

• Je moet eerst een job levelen, want hoe verder je komt in de missions, hoe hoger de vereisten zijn. Als nieuwe speler ben je daar wel een paar maanden zoet mee.

• Je hebt voor de boss fights meestal een groep van 6 spelers nodig. Veel tijd gaat zitten in het vinden van de juiste mensen (die even ver zijn als jij, of die al verder zijn maar jou willen helpen). Als je mensen hebt gevonden is er nog het probleem dat ze in verschillende tijdzones wonen. Ik ben zelf wel eens belachelijk laat opgebleven omdat ik eindelijk een goede groep had gevonden, het was voor mij 9 uur later dan voor de rest.

Het kost dus wel meer tijd dan de reguliere Final Fantasy games, maar je hoeft het niet per se achter elkaar te doen. Als je het druk hebt met andere dingen dan log je gewoon niet in, en als je weer tijd hebt, kun je gewoon verder waar je gebleven was.
  • pi_74847791
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Deze:
    http://www.zavvi.com/game(...)tasy-xi/8543530.html
    Die is elke maandag nog eens een pond goedkoper in de Zavvi Mega Monday

En kijk eens wie terugkeert in FFXIII:

[ link | afbeelding ]
    Cactuar! Tofjes!

Die hangt ook aan mijn werktelefoon!
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_74878908
    OMG! Volgend jaar zomer ga ik naar Tokyo. En ik kom erachter dat flagship store van Square-Enix vlakbij mijn hotel is!

http://www.square-enix.co.jp/showcase/

*extra koffer meeneemt*
      vrijdag 20 november 2009 @ 15:44:18 #239
    44745 Ixnay
    On The Hombre
    pi_74887799
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 12:31 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

De verhaallijn zit vooral in de missions, dit zijn opdrachten en boss fights met mooie cutscenes (filmpjes) tussendoor. Misschien dat het, als je elke dag tijd hebt, binnen een paar maanden te doen zou zijn, maar:

• Je moet eerst een job levelen, want hoe verder je komt in de missions, hoe hoger de vereisten zijn. Als nieuwe speler ben je daar wel een paar maanden zoet mee.

• Je hebt voor de boss fights meestal een groep van 6 spelers nodig. Veel tijd gaat zitten in het vinden van de juiste mensen (die even ver zijn als jij, of die al verder zijn maar jou willen helpen). Als je mensen hebt gevonden is er nog het probleem dat ze in verschillende tijdzones wonen. Ik ben zelf wel eens belachelijk laat opgebleven omdat ik eindelijk een goede groep had gevonden, het was voor mij 9 uur later dan voor de rest.

Het kost dus wel meer tijd dan de reguliere Final Fantasy games, maar je hoeft het niet per se achter elkaar te doen. Als je het druk hebt met andere dingen dan log je gewoon niet in, en als je weer tijd hebt, kun je gewoon verder waar je gebleven was.
  • Ik heb alle offline Final Fantasy's uitgespeeld. Daarnaast een groot aantal spinoff's/prequels/sequels.

FFXI heb ik ooit een maand gratis proef gespeeld. De PC versie van het spel heb ik hier liggen om ooit nog eens voor de echt mee te gaan beginnen. Maar het kost gewoon meer tijd dan dat ik er voor heb.
    pi_74910824
    When the student is ready, the teacher will appear.
    When the student is truly ready, the teacher will disappear.
      zondag 22 november 2009 @ 18:46:33 #241
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_74913829
    FF XIII preorder uitstaan
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
    pi_75000984
    Ik neem aan dat alle speelbare characters nu wel bekend zijn, alleen heb ik stille hoop dat er toch nog 1 character in zit waar we nog niets van weten.

De summon van Vanille is Hecatonchires, dit was de enige summon die nog niet bekend was.
    Ik ben trouwens benieuwd of we Carbuncle, Siren en Ifrit uit de eerste trailer nog terug gaan zien.

Nog wat extra informatie over FFXIII. Klik

[ Bericht 13% gewijzigd door torn_Machina op 25-11-2009 21:19:35 ]
    pi_75009234
    Moest eerst wel even wennen aan Final Fantasy XII, maar zit er nu 2 uur in en begin het toch wel een leuke game te vinden

Al vind ik het jammer dat er geen aparte Battle stukjes zijn met Battle theme enzo. Dat vind ik echt typisch FF.
      zaterdag 28 november 2009 @ 09:02:00 #245
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_75078909
    Final Fantasy XIII parfum

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_75082762
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 09:02 schreef Chocobo het volgende:
    Final Fantasy XIII parfum

[ afbeelding ]

De mini chocobo in de nieuwste trailer is trouwens wel heel erg lief.
    pi_75139944
    quote:
    Save Your Favorite Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers Moments On A SD Card
    This sounds like an awesome way to promote word of mouth for your game. Inside Games report that you can take screenshots of Crystal Bearers anywhere in the game (including cutscenes) and save them to SD card. The screenshots automatically get watermarked with a Square Enix copyright notice.
    When the student is ready, the teacher will appear.
    When the student is truly ready, the teacher will disappear.
      maandag 30 november 2009 @ 13:03:20 #248
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_75140055
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 12:58 schreef Aether het volgende:

[..]
    Cool Fotomode in Forza vind ik ook erg leuk gedaan bijvoorbeeld.
    pi_75153947

maandag 30 november 2009 @ 19:11:34 #250
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_75154557
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Strolie75 het volgende:
    [ afbeelding ]

GEEN idee waar ik naar kijk, maar het lijkt me geweldig

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')