Ook vooral dezelfde doelgroep die dat speelt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das tegelijk met God of War III toch? Zijn ze gek geworden?
Ook gelijk met GT5.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zal niet veel uitmaken Gijs. Wel twee monster releases zeg! Heh verdomme,... dure maand. Maar ja,... het mag duidelijk zijn dat God of War 3 voor mij persoonlijk later zal komen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook al komt die eind april,.... denk dat ik dan nog bezig ben met FF. Alles gaat even opzij. God of War 3 komt van de zomer dan wel ofzoquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
God of War is eind maart pas geloof ik.
Scannen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Speciale FF XIII footage in de Cinema sectie van HOME
Iemand heeft hem al geyoutubedquote:
Tuurlijk hoor je daar niks over, eerst moet Final Fantasy XIII nog uitkomen.quote:Op zondag 15 november 2009 15:48 schreef Ixnay het volgende:
Versus staat gepland voor 2010 in Japan, maar we horen er helemaal niks meer over. Ook heb ik ergens gelezen dat Fabula Nova Crystallis uit 6 spellen in totaal zal bestaan. Waaronder: FFXIII, FF Versus XIII, FF Agito XIII, FF Haeresis XIII.
Over dat laatste spel werd in 2007 al gesproken, nooit meer wat over gehoord.
Agito wordt dus een PSP game, maar FF kennende gaan ze al die andere spellen uitbrengen op verschillende consoles, waaronder de iPhone en WiiWare.
[ afbeelding ]
Emulator + ROM bespaard je veel geld voor de oude delen.quote:Op zondag 15 november 2009 17:15 schreef Ixnay het volgende:
Logisch, maar eerst hoorden we over beide spellen wel eens iets en toen was FFXIII ook nog lang niet uit.
Even iets anders: Als er nog FF verzamelaars zijn die 4 zeldzame delen voor de GB zoeken, bij deze:
Link
Ik zou ze best willen hebben, maar 800 euro gaat wel erg ver.
Had je hem net zo goed nieuw kunnen kopen voor 15 euro.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Net Final Fantasy XII tweede hands gekocht, ben benieuwd of het wat is.
Wat is dit dan precies... al die spellen?quote:Op zondag 15 november 2009 15:48 schreef Ixnay het volgende:
Ook heb ik ergens gelezen dat Fabula Nova Crystallis uit 6 spellen in totaal zal bestaan. Waaronder: FFXIII, FF Versus XIII, FF Agito XIII, FF Haeresis XIII.
Ze spelen zich af in dezelfde wereld, maar er zit geen link tussen het verhaal van XIII en de overige spellen.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is dit dan precies... al die spellen?
Ik bedoel ik kijk uit naar FFXIII als een opzichzelfstaand (prachtig) spel, maar die andere spellen, zijn dat dan add-onsof zoiets of... ook opzichzelfstaande spellen? Kan het me niet voorstellen.
Het zijn volledig op zichzelf staande spellen, maar ze spelen zich allemaal af in hetzelfde universum. Wat je hier in de praktijk van zult merken weet ik niet; volgens mij heeft Square-Enix hier nog niet veel over prijs gegeven. Zo ziet de setting van FF Versus XIII bijvoorbeeld er totaal anders uit dan die van FF XIII, met ook andere karakters, dus waar de link tussen de twee ligt is mij niet duidelijk. Maar goed, dat is ook weer niet zo gek aangezien ze allebei nog niet verkrijgbaar zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:15 schreef Desunoto het volgende:
Ik bedoel ik kijk uit naar FFXIII als een opzichzelfstaand (prachtig) spel, maar die andere spellen, zijn dat dan add-onsof zoiets of... ook opzichzelfstaande spellen? Kan het me niet voorstellen.
Ach ik heb em voor 5 euroquote:Op woensdag 18 november 2009 19:29 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Had je hem net zo goed nieuw kunnen kopen voor 15 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |