Heerlijke postquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:41 schreef Ixnay het volgende:
Alle characters tot nu in FFXIII:
Lightning:
[ afbeelding ]
Snow Villiers:
[ afbeelding ]
Oerba Dia Vanille:
[ afbeelding ]
Sazh Katzroy:
[ afbeelding ]
Hope Estheim:
[ afbeelding ]
Oerba Yun Fang ??? :
[ afbeelding ]
Serah Farron:
[ afbeelding ]
Jihl Nabaat:
[ afbeelding ]
Yaag Rosch:
[ afbeelding ]
Gadot:
[ afbeelding ]
Lebreau:
[ afbeelding ]
Maqui:
[ afbeelding ]
Dajh Katzroy:
[ afbeelding ]
En FF versus XIII:
Noctis Lucis Caelum:
[ afbeelding ]
Stella Nox Fleuret:
[ afbeelding ]
Logisch op zich, alle ogen zijn op XIII gericht om een bestseller te worden, dan gaan ze hun marketing daar natuurlijk op afstemmenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef Rejected het volgende:
Ben benieuwd naar Versus, nog zo weinig over bekend.
Voordeel is wel dat alle items, summons and magic als het goed is nog hetzelfde hetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
Fantastische namen weer...daar ga ik er dus geen een van onthouden als ik over mijn belevenissen op Fok! wil posten.Maar dat is traditie bij mij bij FF games.
ja, en Versus.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:31 schreef Agiath het volgende:
Wacht even, ze zijn tegelijkertijd bezig met 13 en 14?
Versus staat er los van natuurlijk aangezien er wel meer FF games ontwikkeld worden.quote:
Is Agito nog in ontwikkeling?quote:
Denk dat ze de verkopen van XIII op de 360 afwachten.quote:
Versus is PS3 exclusive hebben ze gezegd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Is Agito nog in ontwikkeling?
[..]
Denk dat ze de verkopen van XIII op de 360 afwachten.
Je kan er vrij weinig mee he... Japanse versies. Bovendien zijn de Japanse versies niet zo zeldzaam eigenlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:41 schreef Ixnay het volgende:
Is 80 euro een reeël bod op dit pakket? Erg zeldzaam spul.
http://computer-software.marktplaats.nl/games-nintendo-super-nes/287452994-final-fantasy-v-en-vi-super-famicom-nieuwstaat-rare.html?return=eJwtjFsKgzAQRfcimE812tImIYjdSdAUg3kMTgKlpXvvSP07Z%2B69YySXHyc7hZJf7rJCa%2FZ5VWvOINt2S2BjE8y%2BZfDGZGyib%2F%2BVBlYYX15ztqDOqR4mXg%2BP4gjEVfS3QZD6TPp2QIjPBc8SHNeOIFAwxRLs7mbShMe6ZwBFd6w4fT6q1PcHfp8zSQ%3D%3D&df=1&fta=eNotz1GOgyAQBuC78OAzgwIyxCv0CoYidEm0kqJds03vvgi%2BfWEy%2FPMblPhJ2CPZX%2FP4NnMiOqEUSI55gGZKw7Yi6D2g4orJVul5w78QdfJTyoO4IdVLxOe%2BuFewek0BWRPjPtBmD8O1dP7ZIYnm4YgOeS1hiyRMJQwEIAFgjPmOHQDgwShfQB2TFeauKoTqTzjvbYHkFkSFcV2FcLyC39uKTlwvLb0AHAo615dQ7q3PEdRNghlawK00GbaXYF25NB%2B9rdFMaZzd87H9nGVoHigkiznGs1%2BuNJWCDIn5Jfp28U20QYqf7%2Fcff65rCg%3D%3D&fta_ind=1&fs=1
Je hebt toch ook van die opzet dingen voor je PAL SNES waarmee je Jap spellen kunt spelen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan er vrij weinig mee he... Japanse versies. Bovendien zijn de Japanse versies niet zo zeldzaam eigenlijkIk zou het niet doen. Terwijl ik 80 euro voor een boxed FFIV SNES US wel zou overwegen...
Ja, US games moet je ook met een converter spelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:45 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die opzet dingen voor je PAL SNES waarmee je Jap spellen kunt spelen?
Ik ben een FF collector dus het is meer voor de verzameling dan om te gamen.
Die kom je ook nog regelmatig tegen. Maar de kans dat hij dan nog in nieuwstaat is, lijkt me klein.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan er vrij weinig mee he... Japanse versies. Bovendien zijn de Japanse versies niet zo zeldzaam eigenlijkIk zou het niet doen. Terwijl ik 80 euro voor een boxed FFIV SNES US wel zou overwegen...
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, waarom ook niet:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]