Meer nodig voor de installatie van sommige spellen en opslaan van eventuele DLC.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga voor FFXIII maar 's een PS3 kopen denk ik...
Wat ik alleen nog niet helemaal begrijp is waar die hoeveelheden GB goed voor zijn
Kan iemand me uitleggen waar ik dat voor nodig heb en of 80GB volstaat voor een
vrij normale gamert?![]()
Niet dat ik hier FFXIII niet volwaardig kan spelen, straks
Thxquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Meer nodig voor de installatie van sommige spellen en opslaan van eventuele DLC.
FF XIII hoeft niet vooraf geïnstalleerd te worden dus dat is ook al een pluspunt.
Als jij in maart een PS3 gaat kopen dan zijn de meeste modellen voorzien van een 250 GB schijf.
Dus je hoeft je nooit zorgen te maken over opslagruimte.
Ik doe dat eigenlijk nooit... Alle games op een rijtje leggenquote:Op woensdag 2 december 2009 02:16 schreef Ixnay het volgende:
Ik hoop toch wel dat ik gewoon een Europese FFXIII kan krijgen met witte boxart zoals altijd.
Ziet beter uit als ik alle FF delen op een rijtje leg.
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Meer nodig voor de installatie van sommige spellen en opslaan van eventuele DLC.
FF XIII hoeft niet vooraf geïnstalleerd te worden dus dat is ook al een pluspunt.
Als jij in maart een PS3 gaat kopen dan zijn de meeste modellen voorzien van een 250 GB schijf.
Dus je hoeft je nooit zorgen te maken over opslagruimte.
Ik ben nog maar lauwtjes gehyped. Geen idee hoe dat komtquote:Op woensdag 2 december 2009 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben zo hyped voor deze game! Ik kan niet wachten!
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nog maar lauwtjes gehyped. Geen idee hoe dat komt
Ik vertrek 17 december naar Tokyo. Helaas kom ik 18 december aan.. Dus ik mis net de launch van XIII. Ik zal proberen wat toffe foto's voor jullie te maken!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
OMG! Volgend jaar zomer ga ik naar Tokyo. En ik kom erachter dat flagship store van Square-Enix vlakbij mijn hotel is!
http://www.square-enix.co.jp/showcase/
*extra koffer meeneemt*
het junction systeem was awesome , al maakt het het spel wel te makkelijk . na de eerste 10 min 200 fires te hebben gedrawed en je de limit break's spammed kom je het spel met 2 vingers in je neus doorquote:Op woensdag 2 december 2009 22:32 schreef Thornado het volgende:
FF8 vond ik echt heel slecht. Erg langdradig en bizar slechte plotwendingen...en het draw system vond ik ook niet te pruimen.
Nee, FF4 en FF6 blijven mijn favoriet, gevolgd door 9 en 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |