hallusinazi's??? Je zag geen Hitlers lopen met konijne oren en een winterpeen in z'n reet?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:52 schreef vla-bakje het volgende:
nee zag geen kabouters.. had uberhaupt geen last van hallusinazi's
wel last van gekke kleuren
Gekke kleuren is niet hallucineren neequote:Op zaterdag 19 september 2009 19:52 schreef vla-bakje het volgende:
Volgens mij werken ze nog steeds of niet?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:52 schreef vla-bakje het volgende:
Vertel me er alles over, aan je lippen is waar ik nu hangquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:57 schreef vla-bakje het volgende:
het apartste wat ik mee heb gemaakt is dat ik in een hal stond met vier deuren samen met een kameraad die plots de deur open trok en ik dacht dat ik naar beneden zou vallen en maakte een vallende beweging die kamer in.. zo iets is onmogelijk om te doen als je nuchter bent
jij mag aan mijn sn!kkel gan hangenquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vertel me er alles over, aan je lippen is waar ik nu hang
Wtf!!! zou je me keer willen uitleggen hoe dan moetquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:57 schreef vla-bakje het volgende:
het apartste wat ik mee heb gemaakt is dat ik in een hal stond met vier deuren samen met een kameraad die plots de deur open trok en ik dacht dat ik naar beneden zou vallen en maakte een vallende beweging die kamer in.. zo iets is onmogelijk om te doen als je nuchter bent
Wat is een 'sn!kkel'?quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:59 schreef vla-bakje het volgende:
[..]
jij mag aan mijn sn!kkel gan hangen
penis penisbaard hihiquote:
Ik heb het een keer gegeten met een whopper, toen ging ik gigantisch over me nek+quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgende keer met vla eten
Met vla is het inderdaad goed te doenquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Of zo'n chocolade-paddoreepquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 09:39 schreef jagga het volgende:
Zelf nooit geprobeerd, maar..
We kwamen een keer uit de discotheek, en toen kwam er een gast voorbij rennen (in doodsnood) moord en bradn schreeuwend, om vervolgens plat op het gras te gaan liggen en proberend zich te verbergen achter een denkbeeldige steen![]()
Wij vroegen: wat hen jij joh? wat is er?
Hij: ZIE JE ZE DAN NIET! DAAR!
wij: wat dan?
hij:DAAR!!?!?! kabouters man ik zweer het!
wij:![]()
![]()
(1 gast bij ons uit het groepje): ACHTER JE MAN, DAAR LOOPT 1 MET EEN MES!
Gillend als een wijf, rende hij weg (ik moet zeggen, ik heb niemand ooit zo hard zien lopen_! )
Klassieke delerium tremens.quote:Op zondag 20 september 2009 09:39 schreef jagga het volgende:
We kwamen een keer uit de discotheek, en toen kwam er een gast voorbij rennen (in doodsnood) moord en bradn schreeuwend, om vervolgens plat op het gras te gaan liggen en proberend zich te verbergen achter een denkbeeldige steen![]()
![]()
Gillend als een wijf, rende hij weg (ik moet zeggen, ik heb niemand ooit zo hard zien lopen_! )
Hallucineerde mensen pestenquote:Op zondag 20 september 2009 09:39 schreef jagga het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |