jewelquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh die HK die vind ik echt top ook, ik zou m zelf niet willen maar hijs wel heerlijk mierzoet![]()
Past ie bij je andere ?
Mogen we die nie zien?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jeweleen paarse draak op mn linkerarm tot aan mn elleboog, en een my little pony op mn rug maar die is nog niet klaar
die pony krijg ik er zelf niet goed op... en hij is nog niet af...voor de nieuwschierigen...die moeten maar even wachten als ie klaar is danquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mogen we die nie zien?
De pony ben ik heel benieuwd naar en draken zijn altijd tof
van t voorjaar.... vakantiegeldquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh die is niet heel duidelijk idd...
De foto dan he. Wanneer wordt je pony afgemaakt ( oh dat klinkt fout)?
Ik vind deze draak niet echt bij de HK passen voor zover ik daar nav deze foto over kan oordelen. Zitten ze aan dezelfde kant?
Monsterlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
isgoeiik heb er wel meer, die ook lekker groot zijn maar ik heb nog nooit zo lang nagedacht als over deze. Ik hou niet van die inimini-pili dingetjes..al moet ik zeggen dat een pleister wel weer leuk is
maar ik bedoel van die "winny de pooh achtige"
[ afbeelding ]
Okeej .. waarom groter weet ik ook niequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:49 schreef saaw het volgende:
Thanks!
En hoezo groter trouwens? Een pleister is toch niet groot?
Deze is zelfs nog iets groter dan de pleister die ik normaal gesproken krijg na een punctie.
Natuurlijk wil ik dat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Cheqy, ik hou ook totaal niet van portretten, maar ik vind deze wel mooi uitgevoerd.
Zou je de foto waar hij van nagetekend is er bij willen zetten of liever niet?
Daar ben ik wel benieuwd naar, hoe goed het lijkt.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het grappige is dat hij op de foto een beetje knijpoogjes heeft maar op de tattoo normaal kijkt. Dat is geen opzet maar het lijkt wel op mijn zoontje zoals ie nu is.
Dat ziet er goed uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Even een sneak-peek plaatsen, na bijna een maand verbouwen zit ik nu hier voor het eerst in een frisse 2x zo grote zaak te werkenMoest het even delen, ik ben er zo blij mee!
[ afbeelding ]
Is dat je tattooshop?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:15 schreef ParanoidEv het volgende:
Dankje, en de rest staat er nog niet eens opAlleen mijn beeldscherm staat veelste ver van het toetsenbord
Ik ben er dan ook erg blij mee. Ik heb heel veel portretten van verschillende tattoeëerders gezien om er één te vinden die het echt kan. Maar toch blijft het een gok en was ik blij dat ie er op stond.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij lijkt wel goed op de foto, dus hijs goed gelukt vind ik.
Bij een portret heb je echt de foto nodig om te kunnen oordelen natuurlijk, thnx!
De shop ziet er leuk uit. Waar is de shop?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nouja, mijne niet echt, maar wel waar ik werk (ik tattoeer niet hoor).
Niiiiicee!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Even een sneak-peek plaatsen, na bijna een maand verbouwen zit ik nu hier voor het eerst in een frisse 2x zo grote zaak te werkenMoest het even delen, ik ben er zo blij mee!
[ afbeelding ]
cool, doet heel erg burtonesque aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:09 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
Floormanager (dus koffiezetten en afspraken maken etc.) en binnenkort piercen. Alleen die ruimte is nog niet af.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:43 schreef morgane het volgende:
Ziet er heel mooi uit!! De site is zo ook al mooi eigenlijk. Het blijft fascinerend om cover-ups te zien, deze zien er erg goed uit.
Wat doe je er eigenlijk wel als je niet tatoeëert?
Terneuzen oh dat is nog best in de buurtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Floormanager (dus koffiezetten en afspraken maken etc.) en binnenkort piercen. Alleen die ruimte is nog niet af.
Vet ding man, doet me een beetje denken aan de baroness covers op een of andere manierquote:Op zondag 27 september 2009 12:58 schreef crrrN het volgende:
Net terug uit Londen, gisteren bij de tattoo conventie geweest : D
Heb dit laten zetten door Turk
[ afbeelding ]
Meer info over Turk:
http://www.turkturkturk.com en http://www.lhblk.com/
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:41 schreef Rudieh het volgende:
ik wil een tattoo
en het concept van onderstaand plaatje sprak me wel aan..maar dan ook alleen het 'concept'...namelijk een lachend gezicht die treurig kijkt als je 'm 180 graden omdraait
Misschien wil hij met die tattoo iets uitstralen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:01 schreef onlogisch het volgende:
Waarom hoor ik iedereen altijd zeggen "ja maar JIJ moet de tattoo mooi vinden hij komt immers op jouw lichaam"
Maar vervolgens zie ik bijna altijd wel "onderarm tattoo's" op de volgende manier :
[ afbeelding ]
Dus met de tekst leesbaar voor anderen, en op zn kop voor jou. Waarom maakt men hier wel vaak het onderscheid?
Hoezo op z'n kop voor jou? Als je je armen in normale positie houdt, dus in rust langs je lichaam, is het leesbaar voor iedereen. En als je er nog iets bij wil, heb je een ondersteboven sleeve..quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:01 schreef onlogisch het volgende:
Waarom hoor ik iedereen altijd zeggen "ja maar JIJ moet de tattoo mooi vinden hij komt immers op jouw lichaam"
Maar vervolgens zie ik bijna altijd wel "onderarm tattoo's" op de volgende manier :
[ afbeelding ]
Dus met de tekst leesbaar voor anderen, en op zn kop voor jou. Waarom maakt men hier wel vaak het onderscheid?
Ik las Crops ipv Corpsquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Een roze cavia.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:17 schreef KingSizePinda het volgende:
Kheb ook een onderarm teksttattoo op m'n rechterarm .. Nu wil ik graag nog iets op m'n linkerarm maar jah, wat moet ik erop zetten ?
Met hartjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |