Zolang je maar niet te hard gaat krabben he!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb mijn tattoo afgelopen vrijdag in laten kleuren. Is het normaal dat dat ding als een gek vervelt?
Heb er verder weinig last van. Maar het ziet er wat hetfiger uit dan toen ik de outlines had gezet. Wat op zich wel logisch is natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:47 schreef KingSizePinda het volgende:
Bij de één vervelt het heftiger als bij de ander. Bij mij vervelt het niet zo erg maar ik blijf wel gewoon 2 a 3 weken smeren. Als je et niet vertrouwd, bel dan ff met diegene die em gezet heeft.
Ik plak hier even aanvast, want ik wil zelf misschien ook een pin-up.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:22 schreef saaw het volgende:
De pleister queste goes on. Ben er bijna uit maar nog druk aan het tekenen. Hoe veel gedoe voor een klein pleistertjemaar ik wil natuurlijk wel de pleister.
Mijn lief is zich aan het orienteren voor een pin-up tattoo en nu begrepen we dat Errol van Inkstitution daar geschikt voor zou zijn. Heb even op de website gekeken en ben zeer onder de indruk maar heeft iemand nog andere mogelijkheden?
Wat stelt dat plaatje eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:43 schreef Kos het volgende:
Dit moet hem gaan worden
[ afbeelding ]
Alleen wil ik het ontwerp wat strakker hebben, want de lijn hobbelt nogal. Kan een tattoo gast dat goed? Of is een van jullie hèndig?
P.S. Ik zoek dan nog een goede tattooeerder in Haarlem voor deze klus... binnenkant rechterpols aub.
is het een oog?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:43 schreef Kos het volgende:
Dit moet hem gaan worden
[ afbeelding ]
Alleen wil ik het ontwerp wat strakker hebben, want de lijn hobbelt nogal. Kan een tattoo gast dat goed? Of is een van jullie hèndig?
P.S. Ik zoek dan nog een goede tattooeerder in Haarlem voor deze klus... binnenkant rechterpols aub.
Het is de letter M in het A Perfect Circle font...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat stelt dat plaatje eigenlijk voor?
Coolquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:56 schreef Kos het volgende:
[..]
Het is de letter M in het A Perfect Circle font...
[ afbeelding ]
En de M... dat is mijn voorletter
Tsja in Illustrator heb je dat zo strak. Ik heb het alleen niet op deze pc staan...Waar gaat die komen en hoe groot?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:43 schreef Kos het volgende:
Dit moet hem gaan worden
[ afbeelding ]
Ik zit nu te denken aan de binnenkant van mijn rechterpols. centimeter of 3 / 4 breed?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tsja in Illustrator heb je dat zo strak. Ik heb het alleen niet op deze pc staan...Waar gaat die komen en hoe groot?
Die tattoo gast kan dat wel hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:43 schreef Kos het volgende:
Dit moet hem gaan worden
[ afbeelding ]
Eigenschappen, link kopieren en plakken in adresbalk internet explorer. Aha daar istie al.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:51 schreef VjenneKloetn het volgende:
Kzie niks ?
En pics natuurlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:21 schreef cheqy het volgende:
Over een paar uurtjes zit ik in de stoel.![]()
Het wordt alweer mijn zevende maar ben weer zo nerveus als de pest.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |