quote:
Nah, vooruit dan maar....quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:31 schreef Debsterr het volgende:
Er was nog geen nieuwe, dus ben ik zo vrij geweest 'm zelf te maken.
Even mijn nageltjes doen (ook een verslavingquote:
Volgende komt in d'r oksel!quote:Op zondag 20 september 2009 23:14 schreef Enfermera het volgende:
En mn moeder, toen de tattooboer net bezig was: nou zeg, dit doet helemaal geen pijn!![]()
LOL.
quote:
Hij loopt mooi mee met je lichaam zoquote:Op zondag 20 september 2009 16:54 schreef Puckzzz het volgende:
Foto
OK, OK de krullen e.d. zijn heel anders dan het originele ontwerp. maar hij heeft wel de bloemen erin gehouden en de belletjes. De sterren staan toch al voor mijn zoons en trouwens ik heb al verschillende tattoos die hun symboliseren
[ afbeelding ]
Tattoo Wim is erg goedquote:Op maandag 21 september 2009 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooie hoor, Puckzzz!
Een vriendin van me wil ook een tattoeage laten zetten, en heeft d'r oog op Tattoo Wim laten vallen in Groningen. Ze wilde eigenlijk alleen nog wel wat meer ervaringen weten, naast kijken in de winkel/website.
Iemand die ervaring met die zaak heeft? Of zijn er wellicht andere zaken in Groningen die net íets beter zijn?
Heeft ze al wel gekeken,quote:Op maandag 21 september 2009 22:12 schreef ParanoidEv het volgende:
Websaait?
Kijk, een mooie quote uit de OP!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:30 schreef Debsterr het volgende:
Vorige topic
Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop een tattoo winkel binnen.
Ik zag dat staan in de OP. Ik kan er alleen niks mee, hè?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:55 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Kijk, een mooie quote uit de OP!
En; tussen de 10 en de 100000000 euro.
Wild Things Tattoo in Venlo doet veel zwart/wit werk. Bij hem zou ik eens een keer naar binnen huppelen.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:19 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Goeiemiddag,
Aankomende zomer wil ik mijn rechterschouder laten tatoeëren.
Het is vrij zeker dat ik volgend jaar een erg lange tijd van huis ben en ik wil iets wat me toch nog bindt met thuis. Ik zag laatst zo een tattoo bij iemand:
[ afbeelding ]
Hoeveel zou het kosten om iets soortgelijks op mijn rechterschouder te laten zetten?
En waar (regio Nijmegen/Venlo) kan ik dit het beste laten doen?
Dankje.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:15 schreef crrrN het volgende:
[..]
Wild Things Tattoo in Venlo doet veel zwart/wit werk. Bij hem zou ik eens een keer naar binnen huppelen.
Dat is echt teveel gevraagd ja, aangezien iedere artiest een ander tarief aanhoudt. Dat kon je zelf ook wel bedenken, lijkt me.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:11 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik zag dat staan in de OP. Ik kan er alleen niks mee, hè?
Is het echt teveel gevraagd om in te schatten hoeveel zoiets ongeveer zou kunnen gaan kosten?
Je kan er niks mee? Ik vind het redelijk duidelijk advies. De ene shop vraagt dit, de ene shop zal er weer iets anders voor rekenen. Plus, als je in een shop bent kun je gelijk kijken naar of je je er thuis voelt, of er netjs gewerkt wordt en kijken wat voor werk ze wegzetten. Ook kun je je ontwerp bespreken, en de mogelijkheden. Dat beinvloed de prijs natuurlijk ook. En daarom staat het in de OP.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:11 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik zag dat staan in de OP. Ik kan er alleen niks mee, hè?
Is het echt teveel gevraagd om in te schatten hoeveel zoiets ongeveer zou kunnen gaan kosten?
quote:Op zondag 20 september 2009 11:56 schreef J-V het volgende:
Tattoo in mijn planning... Even in de gaten houden hier
Ja zeker, vinden ze juist leuk.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:54 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Ik heb eens op hun site gekeken, ziet er op het eerste gezicht goed uit.
Maar je kan daar dus ook me een eigen afbeelding aankomen?
Foto?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:52 schreef Love Mae King het volgende:
net weer geweest. lijnen opgedikt, en schaduwen begonnen. Heerrrrrlijk met die naalden 10x over dezelfde plek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |