Jij hebt een biertje verdiend!quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:21 schreef w00h00 het volgende:
Vermaelen !
volgens mij doe je daar vvv echt mee te kort. die hebben meer leuke spelers dan Honda.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:20 schreef thewishmaster het volgende:
Morgen moet er inderdaad gewoon gewonnen worden, schakel Honda uit en er blijft niet veel meer over heb ik het idee.
Die ga ik vanavond zeker nemen, laterrrrrrrrquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jij hebt een biertje verdiend!
Precies, geen mannetje op Honda zetten. Laat hem maar achter onze spelers aanlopen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
volgens mij doe je daar vvv echt mee te kort. die hebben meer leuke spelers dan Honda.
Denk dat jegewoon aanvallend moet spelen zodat ze niet naar voren komen en Honda moet verdedigen
Ik had er ook niet tegenin gegaan als hij het tegen mij zei hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Aanvoerder betaalt, ja dat laat ik me geen tweede keer zeggen.
Dat was Sparta ook niet...quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:53 schreef MaxC het volgende:
Verdedigend is VVV niet veel hoor
Maargoed, zaak is gewoon dat ze scherp zijn in de afronding. Dan vliegen ze er hopelijk een voor een inquote:
Binnen tien minuten die 0-1 maken, dan komt het wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:58 schreef Silaz het volgende:
[..]
Maargoed, zaak is gewoon dat ze scherp zijn in de afronding. Dan vliegen ze er hopelijk een voor een in
Het zou mooi zijn als ze er allemaal tegelijk in zouden vliegenquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:58 schreef Silaz het volgende:
[..]
Maargoed, zaak is gewoon dat ze scherp zijn in de afronding. Dan vliegen ze er hopelijk een voor een in
Dat dus. Gewoon fel starten, VVV opjagen zodat ze fouten maken en 0-1 maken. En dan doorgaan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:02 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Binnen tien minuten die 0-1 maken, dan komt het wel goed denk ik.
Tja Ajax begint altijd fel. Het is alleen kut als er dan niks invliegt, want dan gaat het de rest van de wedstrijd ook niet goed.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:03 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon fel starten, VVV opjagen zodat ze fouten maken en 0-1 maken. En dan doorgaan.
Klopt ja, daar moeten ze gewoon extra op gaan trainen. Echt, als ze al maar een klein beetje effectiever zijn dan maak je gewoon 20 goals meer in een seizoen. De kansen zijn er elke wedstrijd weer genoeg.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:06 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Tja Ajax begint altijd fel. Het is alleen kut als er dan niks invliegt, want dan gaat het de rest van de wedstrijd ook niet goed.
Op kansen benutten kan je niet echt trainen...quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:08 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Klopt ja, daar moeten ze gewoon extra op gaan trainen. Echt, als ze al maar een klein beetje effectiever zijn dan maak je gewoon 20 goals meer in een seizoen. De kansen zijn er elke wedstrijd weer genoeg.
Nee natuurlijk niet, maar je kan altijd extra oefenen op afronding, toch?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:13 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Op kansen benutten kan je niet echt trainen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |