He, ben jij niet zo'n Pool die op t land staat te werken?quote:
HAHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:34 schreef afcajos het volgende:
JOrdeeh wat doe jij hier nog, ga eens patat bakken
Jij bent patatboer?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA.
Ik ben vrij, kankerlul!
Stondquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
He, ben jij niet zo'n Pool die op t land staat te werken?
Ja.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik stop.
Heeft één van jullie Snow Leopard al?
Oh, is Anouk wel aan het werk?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA.
Ik ben vrij, kankerlul!
Schroef hem open, haal de staalborstel erover, doorboor dat ding met een priem en vouw hierna de schijf dubbelquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:34 schreef jordeeeh het volgende:
Nouja, voor de zekerheid draai ik Eraser toch maar even over die HD.
Ja man.quote:
Oh my goshquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Stond
Trouwens, ik ga vanavond weinig doen. Gewoon hoekje, geen zin in uitgaan en sociaal doen
Dat is ie jaquote:
Ik heb dat dubbelvouwen eens geprobeerd. Nog knap lastig, die dingen zijn stevig.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Schroef hem open, haal de staalborstel erover, doorboor dat ding met een priem en vouw hierna de schijf dubbel
Knappe jongen als jij een schijf dubbel kan vouwenquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
Schroef hem open, haal de staalborstel erover, doorboor dat ding met een priem en vouw hierna de schijf dubbel
quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja man.
Je denkt toch niet dat ik ieder weekend zoveel patat ga kopen?!!!!!
[..]
Oh my gosh![]()
Jij faalt zo hard heHele week grote bek "Joah van t weekend weer flink zuipen en loesoe gaan in Tjez!" en dan nu toch maar liever FOK!en
* oude schijf zoektquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Knappe jongen als jij een schijf dubbel kan vouwen
gelul. Je gaat gewoon FOKen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wie heeft het over fokkenIk wil gewoon kansloos lam in t hoekje. Ik heb trouwens eerst verjaardag van mijn moeder. Ik heb het wel ff gehad met chez.
Gelul.quote:
quote:
All, wat is er? Om wie gaat het?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet even iets aan hem vragen wat jullie niet weten.
Jij leest echt alles terug hequote:Op zaterdag 19 september 2009 15:39 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
All, wat is er? Om wie gaat het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |