Ik denk dat je vrouwen die het niet gebruiken ook niet erg zal waarderen. Maar hey, wat maakt dat uit als je naakte vrouwen alleen van je 24" 16:9-monitor kent.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:59 schreef TNA het volgende:
Misleidende TT. Ze ging in discussie over de prijs, niet over het product.
Dit dus. En anders was het toch ook geen probleemquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:59 schreef TNA het volgende:
Misleidende TT. Ze ging in discussie over de prijs, niet over het product.
Je posticon.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:03 schreef Biogarde het volgende:
Van de andere kant, je weet nu wel zeker dat ze een fris kutje heeft
Maar het is toch veelal 16:10quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik denk dat je vrouwen die het niet gebruiken ook niet erg zal waarderen. Maar hey, wat maakt dat uit als je naakte vrouwen alleen van je 24" 16:9-monitor kent.
Even voor het gros van de FOK!kers: Een kutje is zo'n dingetje in een vrouw. Hier stop je je pielemans in. Dat ding om te plassen idd. En die heeft meerdere functies! Ja, God was dronkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:03 schreef Biogarde het volgende:
Van de andere kant, je weet nu wel zeker dat ze een fris kutje heeft
Ja...dus?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Even voor het gros van de FOK!kers: Een kutje is zo'n dingetje in een vrouw. Hier stop je je pielemans in. Dat ding om te plassen idd. En die heeft meerdere functies! Ja, God was dronkenAnyway, mochten ze het ooit over een kutje hebben, dan is het dat ding in een vrouw.
Educatie.quote:
Nee, maar er zijn grenzen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit dus. En anders was het toch ook geen probleemAls iemand een vraag heeft over een product wat verkocht wordt in een winkel is het toch niet raar dat daar over gesproken wordt
Topicwaardig.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat ding om te plassen idd. En die heeft meerdere functies! Ja, God was dronken
Inderdaad. Het is hier alleen maar jolijt, mensen. Dan ga je maar naar een café. Fok! is een combinatie van plezier maken en leren.quote:
quote:
Waarom niet? Moet je je er voor schamen dat je je kut wast ofzo?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:07 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn grenzen.Je gaat toch niet in het openbaar praten over Lactacyd.
Die kunnen prostituees natuurlijk als een soort van keurmerk voor hun raam plakken! Uitgewoond, maar wel kunstmatig fris.quote:
Lul nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Even voor het gros van de FOK!kers: Een kutje is zo'n dingetje in een vrouw. Hier stop je je pielemans in. Dat ding om te plassen idd. En die heeft meerdere functies! Ja, God was dronkenAnyway, mochten ze het ooit over een kutje hebben, dan is het dat ding in een vrouw.
Mijn vriendin gebruikt het niet en dat kan ik best waarderen. En ik heb heul geen 24" scherm.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik denk dat je vrouwen die het niet gebruiken ook niet erg zal waarderen. Maar hey, wat maakt dat uit als je naakte vrouwen alleen van je 24" 16:9-monitor kent.
Een beetje gęne siert de mens wel, vind ik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarom niet? Moet je je er voor schamen dat je je kut wast ofzo?
Het is echt! Je kan er meer mee dan alleen plassen deepart.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:09 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Die kunnen prostituees natuurlijk als een soort van keurmerk voor hun raam plakken! Uitgewoond, maar wel kunstmatig fris.
De meningen zijn nogal verdeeld over of het wel zo'n goed product is hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat soort dingen interesseren me echt vrij weinig... Er zijn ook mensen die zich kapot schamen als ze condooms moeten kopen, dat snap ik ook nooit zo goed...quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:12 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Een beetje gęne siert de mens wel, vind ik.
Zou jij uitgebreid met het Kruidvatkassameisje overleggen welke aambeienzalf je het beste kan gebruiken, terwijl er een hele rij achter je staat te wachten?
Ik dacht altijd dat de definitie van kutje zich beperkte tot het deel waar de penis in gestopt wordt. Kutje is tenslotte een geileneukterm. De volksmond wil dan helemaal niet aan urinerende vrouwen denken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beetje vreemd als je lactacyd nodig hebt om fris te ruiken daarbeneden vind ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:01 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik kijk graag HD-series op mijn pc en dan is 16:9 ideaal. Zit je anders met je big-ass monitor en zwarte balkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
Wie heeft er nou een 16:9 monitor. 16:10 ouwe.
Je bent in de war met poepende vrouwen. Die bestaan niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:16 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de definitie van kutje zich beperkte tot het deel waar de penis in gestopt wordt. Kutje is tenslotte een geileneukterm. De volksmond wil dan helemaal niet aan urinerende vrouwen denken.
Alsof we allemaal een stinkkut hadden voordat Lactacyd op de markt kwamquote:
Niet iedereen, maar er zijn wel vrouwen die daar last van hebben.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:21 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Alsof we allemaal een stinkkut hadden voordat Lactacyd op de markt kwam
Zeg maar geen ja
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:19 schreef Dr.Death het volgende:
[..]
LOL!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En idd, hoe krijg je het je toetsenbord uit?!![]()
Lactacyd is ook een smerige naam..waarom noemen ze het niet gewoon Kuttefris?
Ik start alvast de reclame campagne:
"Loes kijkt tevreden
Nu daar beneden
Alles hygyenisch is
Met nieuwe Kuttefris"
Wat seksistisch, alsof mannen daar geen last van hebben!quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Niet iedereen, maar er zijn wel vrouwen die daar last van hebben.
Wat is de relevantie?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:25 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Wat seksistisch, alsof mannen daar geen last van hebben!
Een eikel is PH-neutraalquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:25 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Wat seksistisch, alsof mannen daar geen last van hebben!
Ik ken niet veel vrouwen die daar in het openbaar over praten, dus ik vermoed dat ze daar niet graag over praten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarom niet? Moet je je er voor schamen dat je je kut wast ofzo?
We hebben het over kutjes, niet over eikelsquote:
gewoon de video output resizen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:17 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik kijk graag HD-series op mijn pc en dan is 16:9 ideaal. Zit je anders met je big-ass monitor en zwarte balken
Dat vind ik van een hele andere orde van grootte. Zoals net werd gevraagd, je gaat toch ook niet staan praten over aardbeienzalf?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat soort dingen interesseren me echt vrij weinig... Er zijn ook mensen die zich kapot schamen als ze condooms moeten kopen, dat snap ik ook nooit zo goed...
Zijn aardbeien ook al taboe?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:30 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Dat vind ik van een hele andere orde van grootte. Zoals net werd gevraagd, je gaat toch ook niet staan praten over aardbeienzalf?
Aardbeienzalfquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:30 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Dat vind ik van een hele andere orde van grootte. Zoals net werd gevraagd, je gaat toch ook niet staan praten over aardbeienzalf?
Wat is een vaginaal ongemak vraag ik me dan af? Dat er een vent bovenop valt?quote:
Voor de vrouwen die het gebruiken wel denk ik. Di hebben zo iets van 'Is hij eindelijk weer fris, komt zo'n man hem weer verzuren.'quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat is een vaginaal ongemak vraag ik me dan af? Dat er een vent bovenop valt?
quote:
quote:Tip: Ga je naar je huisarts of gynaecoloog?
Voel je niet onzeker, maar neem een intiem tissue mee, zodat je je net voor je bezoek nog even kunt verfrissen.
Ook daar is de intieme tissue een oplossing voor, heb ik net gelezen:quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:41 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Voor de vrouwen die het gebruiken wel denk ik. Di hebben zo iets van 'Is hij eindelijk weer fris, komt zo'n man hem weer verzuren.'
quote:INVLOED VAN SPERMA
Ook sperma kan invloed hebben op de pH-waarde van je vagina. Je vagina heeft namelijk een pH-waarde van 5,2. Die van sperma ligt wat hoger, gemiddeld 7,2! Geen probleem, je lichaam kan dat prima aan.
Heb je echter een gevoelige vagina? Ga dan na je vrijpartij even naar het toilet om goed uit te plassen en het achtergebleven sperma met toiletpapier af te vegen.
Met een Lactacyd Tissue ondersteun je de natuurlijke balans van je vagina. En heb je meteen weer een lekker fris gevoel.
żżż Huh? Hoezo....quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:01 schreef TNA het volgende:
[..]
JIj hebt nog nooit geneukt en dat zal niet gebeuren ook, nog erger..ik voorspel je dat je homo bent..quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:43 schreef Mozy het volgende:
Het is me opgevallen, dat dit latacyd spul gewoon voor uitwendig gebruik is.
Dus het is nog steeds een stinkgrot die van buiten lekker ruikt.
Op die site staan wel meer rare dingen. Zoals dat je je kutje kunt verfrissen in je tas! Poehé!quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Goed uit te plassen? Naar mijn weten komt sperma in een ander gaatje terecht dan waar de plas uit komt.
Alle andere producten van Lactacyd kunnen onder de douche of aan de wastafel gebruikt wordenquote:Lactacyd Intiem Tissues 10 stuks, individueel verpakt
handig voor momenten dat je je even snel wilt verfrissen
individueel verpakt: handig voor onderweg of in je tas
Voor jou maakt het inderdaad geen verschil.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:01 schreef TNA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:01 schreef TNA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:42 schreef Electrocute het volgende:
[..]
[..]
Ik moet dit even laten bezinken, denk ik.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
JIj hebt nog nooit geneukt en dat zal niet gebeuren ook, nog erger..ik voorspel je dat je homo bent..
dit ivm met die stinkgrot waar je over lult...eh in lult..
hehehe
Ja, goed, idee.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:48 schreef Drinky het volgende:
Ondanks dat ik geen vagina heb ga ik het toch proberen
http://www.lactacyd.nl/actie.aspx
toch for nop
Alsof je het zou zeggen als het wel zo was.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft tenminste geen "vaginale ongemakken".
Je hebt een punt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:01 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Alsof je het zou zeggen als het wel zo was.
Daarom probeer ik altijd in d'r gezicht klaar te komen. Maar da's dan ook weer niet goedquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:03 schreef Sachertorte het volgende:
En wéér wordt het probleem op het bordje van de vrouw gedeponeerd: de mannen kunnen vrijelijk hun vloeistof met pH 7,2 inbrengen, en de vrouw moet maar maatregelen nemen om haar interne pH op 5,2 te houden. Ik vind dat de mannen hierin ook eens verantwoordelijkheid moeten nemen.
Ja, vrouwen.....quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Daarom probeer ik altijd in d'r gezicht klaar te komen. Maar da's dan ook weer niet goed
Ik denk dat onthouding toch de enige acceptabele oplossing is.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Daarom probeer ik altijd in d'r gezicht klaar te komen. Maar da's dan ook weer niet goed
Ze zijn er met behulp van wat gyneacologische onderzoeken achter gekomen dat Lactacyd nog steeds effectief is als je het op je gezicht smeert. Je kut wordt dan net zo schoon!quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:13 schreef Sachertorte het volgende:
Ik zie trouwens dat de vaginale douche uit het assortiment is. Ik ben meteen een lobby begonnen om dat product weer terug te krijgen, was altijd een topper in de Lactacydlijn.
serieus , wat nu als je de verkeerde baan pakt in een kutje ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Goed uit te plassen? Naar mijn weten komt sperma in een ander gaatje terecht dan waar de plas uit komt.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:20 schreef postmortum het volgende:
serieus , wat nu als je de verkeerde baan pakt in een kutje ?
kan mij iemand vertellen wat dan gebeurt ?
Wonderbaarlijk!quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:17 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ze zijn er met behulp van wat gyneacologische onderzoeken achter gekomen dat Lactacyd nog steeds effectief is als je het op je gezicht smeert. Je kut wordt dan net zo schoon!
Dan krijg je iemand zoals jij. Maar dan in babyvorm.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
biogarde is toch van de eductie , dat die mij dat ff uitlegtquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan krijg je iemand zoals jij. Maar dan in babyvorm.
Check.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
biogarde is toch van de eductie , dat die mij dat ff uitlegt
Ja want natuurlijk kun je je penis in elk gaatje op aarde duwen..quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja want natuurlijk kun je je penis in elk gaatje op aarde duwen..
Iets met geweld en een ezel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
iets zegt mij dat bio ervaring heeft met the wrong lanequote:
Je kunt het allicht proberen!quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. moet ik wel heel dronken zijn
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Whehehe. Dan zou iemand met een kleine, dunne penis zijn lul in iemands anders lul kunnen stoppen!quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
het zou me niets verbazen als daar een internetsite voor bestaatquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Whehehe. Dan zou iemand met een kleine, dunne penis zijn lul in iemands anders lul kunnen stoppen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ook niet echt mijn hobby maar je zal er nog verbaasd over zijn wat men allemaal in plasgaatjes vrot. Wat ook nog lijkt te passen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:38 schreef Breathtaking het volgende:
Wel dildo's iig.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
het zou me niets verbazen als daar een internetsite voor bestaat
linkjes mogen via pmquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook niet echt mijn hobby maar je zal er nog verbaasd over zijn wat men allemaal in plasgaatjes vrot. Wat ook nog lijkt te passen..
Dan ben je bij Mo inderdaad aan het juiste adresquote:
Ik heb liever een vrouw die lactacyd gebruikt dan eentje met een stinkende zure slootquote:
Ik heb ook liever een man die z'n rughaar eraf harst dan een man met bakkenbaarden tot aan z'n bilnaad, maar dat maakt het nog niet tof dat mannen hun rug harsen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:59 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik heb liever een vrouw die lactacyd gebruikt dan eentje met een stinkende zure sloot
Bij dagelijks gebruik van lactacyd gaat de vagina de zuurgraad niet meer zelf herstellen, dus dan is het veel eerder een zure sloot.quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:59 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik heb liever een vrouw die lactacyd gebruikt dan eentje met een stinkende zure sloot
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook niet echt mijn hobby maar je zal er nog verbaasd over zijn wat men allemaal in plasgaatjes vrot. Wat ook nog lijkt te passen..
YOGHURT kruidnoten? Tss.... cultuurbarbaar. Jij gaat in de zak naar Spanje dit jaarquote:Op zaterdag 19 september 2009 20:55 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik heb vandaag nog Axe gekocht bij Kruidvat, uiteraard voor een actie prijs. Oh en ook nog yoghurt kruidnoten.![]()
wil jij een soa dan??quote:
Ok dus jij denkt nu echt dat je dankzij lactacyd geen soa krijgt?quote:
Daar hoopte ik dus ook al opquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:16 schreef Extraneus het volgende:
"Topicgallery™ : 0 afbeeldingen gevonden..."
Jammer, ik had me nog zo verheugd op die Lactacydposter.![]()
Waarom is er trouwens geen-PI? Die zou ik dan kunnen gebruiken voor vrijwel al mijn posts.
het zal allicht beter ruiken dan een kutje die alleen met water wordt gewassenquote:Op zondag 20 september 2009 01:06 schreef fries1984 het volgende:
Achtelijke bende die lactacyd...hahah![]()
Ooit eens zat zo'n zakje in de Veronica gids, moest toevallig douchen en ik denk : "ah shampoo!"
Weet ik veel (als man) van het bestaan af van die vrouwen rommel, .... achteraf erg om gelachen.
Het rook opzich wel aardig...
Zo ff een anekdote tussen het officieuze gezeur.
Het is "een kutje dat" hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 01:25 schreef FB14 het volgende:
[..]
het zal allicht beter ruiken dan een kutje die alleen met water wordt gewassen
quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
het zou me niets verbazen als daar een internetsite voor bestaat
Waar is die wc-bril voor?quote:Op zondag 20 september 2009 18:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon goed zoeken dus en je komt 't vast tegen
Waarom denk je dat? De vagina kan zelf net zo goed als lactacyd de zuurgraad weer herstellen, sterker nog bij dagelijks gebruik van lactacyd hersteld ze niet zelf meer.quote:Op zondag 20 september 2009 01:25 schreef FB14 het volgende:
[..]
het zal allicht beter ruiken dan een kutje die alleen met water wordt gewassen
quote:Op zondag 20 september 2009 19:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe, dat vroeg ik me ook al af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |