Kristalnacht was voldoendequote:Op zondag 20 september 2009 00:55 schreef lubje25 het volgende:
Dan bedoel ik dus het ingooien van ramen bij Joden?
Met alleen nog Toyota, General Motors, Volkswagen, Ford, Honda, Nissan, PSA, Hyundai, Suzuki, Fiat, Renault, Daimler, Chrysler, BMW, Kia en Mazda voor zich, aldus Wikipediaquote:Op zondag 20 september 2009 00:26 schreef BasOne het volgende:
En nog steeds is Mitsubishi een van de grootste automobiel fabrikanten
gelukkigquote:Op zondag 20 september 2009 01:36 schreef slaveloos het volgende:
allo allo, crabtree gruber en herr flick
Wielrennenquote:Op zondag 20 september 2009 01:51 schreef slaveloos het volgende:
charles urbanus.... welke sport?
Top-serie...quote:Op zondag 20 september 2009 01:53 schreef BasOne het volgende:
FF kijken of ik het nog weet
[ afbeelding ]
Van links naar rechts
Officer Crabtree, Herr Flick, 1 van de Brittisch Airman, Colonel von nogwat, Capt. Bertorelli, It is I LeClerc, General von Klinkerhoven, Yvette, Briitisch airman en flunky van Flick, I shall say this only once
haar naam vergeten, Gruber, Rene,
quote:
tuurlijk!quote:
I spitt at all germans,quote:Op zondag 20 september 2009 02:01 schreef BasOne het volgende:
THE KNOBS ARE FLASHING
Hidden in the sausagequote:
Ti's laat wat aan de trage kant, en ik moest een paar Engelsen in regentonnen door het riool spoelenquote:Op zondag 20 september 2009 02:03 schreef lubje25 het volgende:
[..]
I spitt at all germans,
oppassen lijkt wel een slowchat te worden hier![]()
![]()
![]()
Ik vond het al raar dat niemand het wist. Gelukkig zijn er nog enkele allo allo adepten hier
quote:Op zondag 20 september 2009 02:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Thin Lizard?
Thin Lizzy is een Ierse hardrockband uit Dublin. De kern van de band vormden zanger en bassist Phil Lynott (1949-1986) en drummer Brian Downeyquote:Op zondag 20 september 2009 02:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Thin Lizzy?
Sorry...was ff wandelen...quote:
ach wie nietquote:Op zondag 20 september 2009 04:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Overigens wel een ambigue vraag, voordat de vraag gesteld werd klikte ik op de link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |