Met een lekkere jus van de bratwurst ofcoursequote:Op zaterdag 19 september 2009 11:35 schreef moussy het volgende:
in zuurkool!
Heb je al natuulk! Ik had er nog niets over gehoord en gewoon 2 kinderen hier lopen toen ik op play kliktequote:Op zaterdag 19 september 2009 11:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Moussy, mag ik pm, scheelt me weer zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel eerst even braaf antwoorden dat je > 18 bent he?
3!
Lekker Yppy!quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:08 schreef YPPY het volgende:
Lekker weer he, gisteren al de tuinset opgeruimd en dadelijk ga ik de heg snoeien.
Morgen naar de sauna met vriendinnen. Heerlijk..
Nou, ik heb Mobiel Internet van T-Mobile, en die doet ineens heel raar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:59 schreef bixister het volgende:
oxy, gelukkig kun je weer online! of is 't omdat je nu niet in je eigen kamer bent? als ik geen internet heb kom ik ook vaak ineens aan verrassend veel andere dingen toe.
Oxy dat lijkt me juist heel logisch gedacht. Foto's maak je van dingen die fijn zijn en dingen waaraan je terug wilt kunnen denken. Dus veel mooie foto's van jou en je opa en oma hebben om te kunnen bekijken als ze er ooit niet meer zijn vind ik dus helemaal niet raar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:18 schreef Oxymoron het volgende:
Oma en opa en ik gaan binnenkort, met een fotograaf een paar foto's maken, voor het tijdschrift van de instelling, waar ik woon.En nog een interview geven. Ik zou niet weten. hoe het is zonder mijn opa en oma,
maar als het zover komt, dan heb ik de foto's nog.
(of, is dat heel stom gedacht?)
Lieverd ik zoek de goede woorden maar ik kan ze niet vinden.....wat een dappere beslissing van je schoonvader...ik wens jullie alle kracht toe die jullie nodig hebben en ik hoop vooral dat jullie goed afscheid kunnen nemen. Dikke knuffel voor jullie allemaalquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:57 schreef Belana het volgende:
lieve mensen, mijn schoonvader euthanasie is goed gekeurd. dikke kans dat het maandag gaat gebeuren, uiterlijk dinsdag. ik "meld" het omdat ik eigenlijk steeds verteld heb hoe het is en zovelen van jullie er altijd naar vragenhet is verdrietig en een opluchting tegelijkertijd, voor hem. zo zielig is het nu en ik ben blij dat hij zelf de keuze nog heeft kunnen en mogen maken.
Wat ben je toch een bijzonder en liefdevol mens! Ook namens Ward heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:26 schreef Belana het volgende:
cattie, ik ben dinsdag jarig ja, ik heb tegen hem gezegd dat als het dinsdag wordt het me een eer zal zijnmaar voor hem hoop ik maandag, want hoe eerder hoe beter.
het zal allemaal wel heel heftig worden, we zijn erbij. op de achtergrond wil hij "my way" van Herman Brood
Ja, ik heb vorige week nog staan zwijmelen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:10 schreef pinquit het volgende:
hey yps, zit er in A. een keukenwinkel? nu t toch over keukens gaat
daar bij de action enzo in de buurt?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:44 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja, ik heb vorige week nog staan zwijmelen.
Die van ons komen allemaal van de rommelmarkt en zo, we zijn nu nog opzoek naar 3 versies die we nog niet hebbenquote:Op zondag 20 september 2009 08:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hahaha Stout, wij hebben ook tig versies van Monopoly. Mijn man moet elke keer een andere hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
quote:Op zondag 20 september 2009 10:29 schreef Kleurdoos het volgende:
hihi.. mn vriend wilde zijn stomme sokken niet weggooien dus nu heb ik uit alles de voorkant geknipt
en daar is ie net achter gekomen
omdat ik op de Iphone zatquote:Op zondag 20 september 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat wel een goede, Rocka! Waarom open jij zo'n topic niet?
Ohh klinkt bekend...kon ik gisteren doen....quote:Op zondag 20 september 2009 11:32 schreef Vicky het volgende:
Bah... De vriezer is vannacht niet goed dicht geweest... De ijskristallen vlogen om mijn oren. Nu dus de vriezer aan het ontdooien, wat een kutklus!
maat 50quote:
hij heeft m nu nog steeds aan iddquote:Op zondag 20 september 2009 12:05 schreef moussy het volgende:
Heeft ie ze gewoon aan, want dat zou P. doen, áls ik al zou knippen, maar dat doe ik niet. Ik denk dat er dan ook het 1 en ander van mij verknipt zou worden.
Oh kapotte kleding gooi ik gewoon weg als hij het niet doetquote:Op zondag 20 september 2009 12:04 schreef Kleurdoos het volgende:
het zijn sokken waar al gaten inzitten hoor, de hakken liggen er al af of het elastiek is er uit. als het goede sokken zijn verknip ik ze ook niet hoor
en daarbij zien wij er gelukkig wel de humor van in
quote:Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik beheer ook de kleding van mijn wederhelft hoor! Hij had nog housebroeken in zijn kast liggen pas
M. ookquote:Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik beheer ook de kleding van mijn wederhelft hoor! Hij had nog housebroeken in zijn kast liggen pas
ondanks zijn kleding? zo heb ik m ontmoet, dus eh jaquote:Op zondag 20 september 2009 13:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar verder dan dat hou je wel van hem KD?
Dat komt uit een discussie, vanaf hier is die terug te lezen. Ik bedoel het trouwens niet negatief of boos hoor.quote:Op zondag 20 september 2009 10:54 schreef Belana het volgende:
cattie, waarom ben jij een moeilijke moeder?
rocka, wat lief van B, klinkt alsof ie het wel een beetje snapt
Ik heb niet hierboven teruggelezen, maar wel jouw link, en ik behoor ook tot die categoriequote:Op zondag 20 september 2009 13:29 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat komt uit een discussie, vanaf hier is die terug te lezen. Ik bedoel het trouwens niet negatief of boos hoor.
bwuuh ik ookquote:Op zondag 20 september 2009 13:45 schreef cattie het volgende:
Heel herkenbaar Guuz!
(Behalve dat ik nog een paar honderd foto's moet inplakken!![]()
)
even een stukje gelezen en ik ben dan ook een moeilijke moederquote:Op zondag 20 september 2009 13:29 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat komt uit een discussie, vanaf hier is die terug te lezen. Ik bedoel het trouwens niet negatief of boos hoor.
totdat je dan weer bedenkt dat je waarschijnlijk de volgende dag weer aan t klikken slaat ..en weet dat je die ook allemaal ooit in zou moeten plakkenquote:Op zondag 20 september 2009 14:03 schreef Guuzewuus het volgende:
Het inplakken is echt niet leuk, en het er tegen aan hikken om het te gaan doen nog minder
, maar als ze er dan eenmaal inzitten en idd die mooie herinnering vertegenwoordigen dan kan ik er zo van genieten
![]()
![]()
.
Als ik nu terugblader naar het allereerste begin bijvoorbeeld, dan voel ik zoveel trots en liefde en rillingen van mooie herinnering. Ik ga me dan ook nog meer verheugen op de komst van mijn knul straks
.
ehm, ja... nou ja...quote:Op zondag 20 september 2009 14:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
totdat je dan weer bedenkt dat je waarschijnlijk de volgende dag weer aan t klikken slaat ..en weet dat je die ook allemaal ooit in zou moeten plakken
idemquote:Op zondag 20 september 2009 14:11 schreef miss_sly het volgende:
ik moet haar straks ook achterlaten als ik ga werken in november en dat vind ik vroeg genoeg. Tot die tijd denk ik niet dat ik zonder haar wegga, of het moet zijn dat ik een paar uurtjes weg ben en ze bij schaap is. maar een oppas
Ik heb in het begin regelmatig de tranen in mijn keel gevoeld als ik haar wegbracht naar het kdv. En nu vind ze het echt heerlijk daar. Ik zou haar wat aandoen als ze niet mocht zeg maarquote:Op zondag 20 september 2009 14:11 schreef miss_sly het volgende:
ik moet haar straks ook achterlaten als ik ga werken in november en dat vind ik vroeg genoeg. Tot die tijd denk ik niet dat ik zonder haar wegga, of het moet zijn dat ik een paar uurtjes weg ben en ze bij schaap is. maar een oppas
Dat is ook vroeg joh!quote:Op zondag 20 september 2009 14:16 schreef miss_sly het volgende:
mijn schoonmoeder vindt het vreselijk jammer, die zou haar het lefst al te logeren hebben
ze is dadelijk 3,5 maand, en dat vind ik eigenlijk te vroeg, maar ik moet toch echrt gaan werken dan. heb al 3 weken extra verlof in de vorm van vakantie gehad.
weblog!quote:Op zondag 20 september 2009 14:29 schreef Guuzewuus het volgende:
Hey Kleurdoos,
ik zag bij het lezen van cattie haar linkje je oude ... hoe heet dat?... en toen kon ik weer eens op je site kijken. Mooi geworden zeg! Potverdikkie. En die foto's waar ze niet aan je slippers mocht.
Oh, en ik ben er vandoor, madammeke is wakker. Laterrrrr.....
ik vind het sowieso de laatste tijd een stuk rustiger op de bankjes..quote:Op zondag 20 september 2009 15:51 schreef Maggie het volgende:
m@x, jij topickiler
Mocht je foto's maken? En if so, héb je foto's gemaakt?
quote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef Memmel het volgende:
Hooi! Ben ook weer terug.![]()
Morris ziek, hond 1 uitgescheurd oor, hond 2 ontstoken tandvlees, kat 1 operatie gehad.
Dus ik heb nog niet echt bijgelezen.
Maar vakantie was za-lig
!
Goedquote:
welkom terug!quote:Op zondag 20 september 2009 16:03 schreef Memmel het volgende:
Hooi! Ben ook weer terug.![]()
Morris ziek, hond 1 uitgescheurd oor, hond 2 ontstoken tandvlees, kat 1 operatie gehad.
Dus ik heb nog niet echt bijgelezen.
Maar vakantie was za-lig
!
gezellig!!quote:Op zondag 20 september 2009 16:07 schreef Maggie het volgende:
[..]
GoedMaarrrr over minder dan 2 weken ben ik lekker in Nederland voor 10 dagen
Kan niet wachten!
Oei Memmel- watskeburt?! tegelijk
Jullie hebben elkaar ontmoet op de nudistencamping?quote:Op zondag 20 september 2009 13:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ondanks zijn kleding? zo heb ik m ontmoet, dus eh ja
Je komt 4 oktober samen met de dames maar op verjaarsvisite bij Kaiquote:Op zondag 20 september 2009 16:13 schreef Vicky het volgende:
Gezellie!!
Ik zal zwaaien als ik langs m@x rij
of ik kom ff buurtenALS jullie dat gezellig vindeb natuurlijk
Ja mocht wel foto's maken, maar niet flitsen en het was hartstikke donker dus dat heb ik maar niet gedaan.quote:Op zondag 20 september 2009 15:51 schreef Maggie het volgende:
m@x, jij topickiler
Mocht je foto's maken? En if so, héb je foto's gemaakt?
Jaaa Vicky, doen!quote:Op zondag 20 september 2009 16:32 schreef m@x het volgende:
Je komt 4 oktober samen met de dames maar op verjaarsvisite bij Kai
Ah ja, ik begrijp het. Is natuurlijk ook niet fijn voor die dinoos, al dat geflits.quote:Op zondag 20 september 2009 16:35 schreef m@x het volgende:
Ja mocht wel foto's maken, maar niet flitsen en het was hartstikke donker dus dat heb ik maar niet gedaan.
Ooooooooooooo....... jaloerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrs!quote:Op zondag 20 september 2009 14:51 schreef m@x het volgende:
Ik ben denk ik een 'makkelijke moeder'. Zal wel moeten gezien onze woonsituatie zeg maar
We zijn net naar Walking with Dinosaurs geweest. Zo leuk om een heel Ahoy vol kleine jongetjes te zien die zich allemaal zitten vergapen aan de dinosaurussen die in de ring een partij tekeer gaan. Het was echt geweldig
Ah, vandaar dat je zo vroeg weg moest vanmorgen.quote:Op zondag 20 september 2009 16:46 schreef m@x het volgende:
Nee volgens de omroeper zouden ze daar zeer agressief op kunnen reageren. En mobiele telefoons moesten ook uit. Als je 65 miljoen jaar terug in de tijd reist heb je toch geen bereik meer.
ik zet het op de kalender!quote:Op zondag 20 september 2009 16:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Je komt 4 oktober samen met de dames maar op verjaarsvisite bij Kai
nou weet ik eigenlijk nog niet waar het nou over gaat, het is een enorme dicussie met niet heel veel reactie van jouquote:Op zondag 20 september 2009 13:29 schreef cattie het volgende:
[..]
Ach, moeilijk, makkelijk, als je maar een lieve moeder bent. Volgens mij zit dat bij Cattie wel goed.quote:Op zondag 20 september 2009 17:08 schreef Belana het volgende:
[..]
nou weet ik eigenlijk nog niet waar het nou over gaat, het is een enorme dicussie met niet heel veel reactie van joumaar ik denk dat ik de strekking snap
edit, gezien de reacties hierboven snap ik het pas echt goed, ik ben dan een hele makkelijke moeder denk ik
ik bedoel er ook niks mee, dat weet cattie welquote:Op zondag 20 september 2009 17:48 schreef m@x het volgende:
[..]
Ach, moeilijk, makkelijk, als je maar een lieve moeder bent. Volgens mij zit dat bij Cattie wel goed.
Belaan, ik heb over je verhaal heen gelezen. Hopelijk wordt het een fijn afscheid
I knowquote:Op zondag 20 september 2009 17:51 schreef Belana het volgende:
[..]
ik bedoel er ook niks mee, dat weet cattie welmoeilijk, makkelijk, allemaal lulkoek, ieder op zijn eigen manier
ow ongetwijfeld!quote:Op zondag 20 september 2009 18:02 schreef m@x het volgende:
[..]
I know![]()
Er zullen ook zat mensen die de manier waarop ex en ik het doen raar vinden of vinden dat het mij tot een vreemde moeder maakt. Ze durven het alleen niet meer te zeggen.
quote:Op zondag 20 september 2009 18:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben ff in m`n vent geklommen Pinq..nu is het wel ff weg geloof ik. Zal vast nog wel een keer terugkomen..ik heb het altijd meteen 2 dagen ofzo
Doet me denken aan vroeger, ik mocht met mijn vader mee naar de tacktortrackquote:Op zondag 20 september 2009 19:03 schreef moussy het volgende:
Het was ook leuk hoor en Cas en P genoten gewoon van die brullende dingen, en ik stond keurig met mn vingers in mn oren
We stonden zo dichtbij in de rookpluimen dat ik de diesel en andere zooi gewoon kon proevenquote:Op zondag 20 september 2009 19:19 schreef Stout het volgende:
[..]
Doet me denken aan vroeger, ik mocht met mijn vader mee naar de tacktortrackMaar ik kreeg wel oordoppen op
Maar die geur...onmiskenbaar !
Laat je het even weten als je het ontdekt hebt? Mij is het niet gelukt, namelijk.quote:Op zondag 20 september 2009 19:05 schreef Lois het volgende:
*gaat eens even teruglezen waar dit op slaat*
pssst, denk dat het over de hik gaat....quote:Op zondag 20 september 2009 18:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
TractorpullingZo leuk vind ik dat
Oh ik heb al een half uur de hik en niks werkt..doet zo`n pijn :-/
ik denk dat de monsterjam ook wel zo'n herrie gaat worden, ik denk dat ik oordopjes voor Liam en Nick koopquote:Op zondag 20 september 2009 19:35 schreef phluphy het volgende:
Tractor pulling ben ik nog nooit geweest, wel al een paar keer naar drag-races. Ook zo'n kabaal!
aha... Ik zat ook al van uhhhhhquote:Op zondag 20 september 2009 19:37 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
pssst, denk dat het over de hik gaat....
Ja dat weet ik ook niet, was er niet bij toen ze dat deedquote:Op zondag 20 september 2009 19:43 schreef phluphy het volgende:
Ja maar, ja maar, hoezo helpt "in een vent klimmen" tegen de hik?
Net als: "ken het zijn dat ik jou kun?"quote:Op zondag 20 september 2009 19:54 schreef Vicky het volgende:
misschien isset wel een westlandse uitdrukking....
Dat was dus precies wat ik ook dacht!quote:Op zondag 20 september 2009 19:52 schreef phluphy het volgende:
Ik durf niet zo goed te vragen wat er eigenlijk bedoeld wordt met "in een vent klimmen".![]()
Je weet het hier maar nooit!
zoietsquote:Op zondag 20 september 2009 20:05 schreef m@x het volgende:
[..]
Net als: "ken het zijn dat ik jou kun?"
Ik was echt onder de indruk, wat speelde dat jongetje goed! En Bastiaan Ragas ook. Ik had veel moeite om het droog te houden, en dat lukte dan ook niet altijd. Een aanrader dus.quote:Op zondag 20 september 2009 16:38 schreef bixister het volgende:
spuuglokje, de indiaan! die lijkt me ook zo mooi!
dan klim je toch nog ergens in... je bedjequote:Op zondag 20 september 2009 20:11 schreef snoopy het volgende:
Nou, ik klim even nergens meer in vandaag. Na een dagje varen is het nu over en uit met me.
Dat wordt vroeg naar bed vanavond
quote:Op zondag 20 september 2009 20:19 schreef Vicky het volgende:
oh ja dat kan natuurlijk ook
Ik ga straks eerst nog ff een half uurtje lachen met Jan Smit & vrienden.
nee echt lachenquote:Op zondag 20 september 2009 20:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Vicky, ik hoop dat je bedoelt uitlachen
welke ?quote:Op zondag 20 september 2009 20:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ik kijk so you think you can dance
en ik moest ne alweer bijna huilen om een emo auditie
wtf is wrong with me
oja ongesteld
ik gruwel van janquote:Op zondag 20 september 2009 20:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee echt lachen
Ik vind dat echt een leuk programma
die jongen en dat meisje op celine dionquote:
t-shirt voor jouquote:Op zondag 20 september 2009 20:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ik kijk so you think you can dance
en ik moest ne alweer bijna huilen om een emo auditie
wtf is wrong with me
oja ongesteld
weekquote:Op zondag 20 september 2009 20:56 schreef Belana het volgende:
ik heb wel interesse ET, maar welke versie is het precies? de week of de dag?
sorry, dan is ie te kleinquote:Op zondag 20 september 2009 21:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
week![]()
Links de weekdagen, rechts voor aantekeningen![]()
Zit nog in cellofaan
Ja, mijn pols inderdaad (pees losmaken van peesschede). Lopen gaat ook nog niet denderend maar omdat ik eind van de week sowieso niet meer met krukken kan lopen (door die polsquote:Op zondag 20 september 2009 20:54 schreef snoopy het volgende:
Dat is voor je pols toch Rewimo? En loop je ook nog steeds op krukken eigenlijk?
Dank je welquote:Op zondag 20 september 2009 22:35 schreef Saffier het volgende:
Spannend nu dat zo dichtbij komt Rewimo! Succes ermee alvast!
Komt wel goed hier hoorquote:Op zondag 20 september 2009 22:34 schreef Saffier het volgende:
Bar ik heb net een topic in K&W geopend;
Wat hebben we nou toch gekocht? Van ravage tot droom...
het is de start, we zijn inmiddels veel verder, maar die foto's moet ik nog resizen en uploaden enzo, dat komt nog.
Hoe is het met jou?
quote:Op maandag 21 september 2009 06:33 schreef Stout het volgende:
MOgge....half 7, tijd om op te staan !!!
Kan iemand al vast een leuke titel voor een volgend bankje bedenken ? t is nog maar 10 posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |