Met een lekkere jus van de bratwurst ofcoursequote:Op zaterdag 19 september 2009 11:35 schreef moussy het volgende:
in zuurkool!
Heb je al natuulk! Ik had er nog niets over gehoord en gewoon 2 kinderen hier lopen toen ik op play kliktequote:Op zaterdag 19 september 2009 11:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Moussy, mag ik pm, scheelt me weer zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel eerst even braaf antwoorden dat je > 18 bent he?
3!
Lekker Yppy!quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:08 schreef YPPY het volgende:
Lekker weer he, gisteren al de tuinset opgeruimd en dadelijk ga ik de heg snoeien.
Morgen naar de sauna met vriendinnen. Heerlijk..
Nou, ik heb Mobiel Internet van T-Mobile, en die doet ineens heel raar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:59 schreef bixister het volgende:
oxy, gelukkig kun je weer online! of is 't omdat je nu niet in je eigen kamer bent? als ik geen internet heb kom ik ook vaak ineens aan verrassend veel andere dingen toe.
Oxy dat lijkt me juist heel logisch gedacht. Foto's maak je van dingen die fijn zijn en dingen waaraan je terug wilt kunnen denken. Dus veel mooie foto's van jou en je opa en oma hebben om te kunnen bekijken als ze er ooit niet meer zijn vind ik dus helemaal niet raar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:18 schreef Oxymoron het volgende:
Oma en opa en ik gaan binnenkort, met een fotograaf een paar foto's maken, voor het tijdschrift van de instelling, waar ik woon.En nog een interview geven. Ik zou niet weten. hoe het is zonder mijn opa en oma,
maar als het zover komt, dan heb ik de foto's nog.
(of, is dat heel stom gedacht?)
Lieverd ik zoek de goede woorden maar ik kan ze niet vinden.....wat een dappere beslissing van je schoonvader...ik wens jullie alle kracht toe die jullie nodig hebben en ik hoop vooral dat jullie goed afscheid kunnen nemen. Dikke knuffel voor jullie allemaalquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:57 schreef Belana het volgende:
lieve mensen, mijn schoonvader euthanasie is goed gekeurd. dikke kans dat het maandag gaat gebeuren, uiterlijk dinsdag. ik "meld" het omdat ik eigenlijk steeds verteld heb hoe het is en zovelen van jullie er altijd naar vragenhet is verdrietig en een opluchting tegelijkertijd, voor hem. zo zielig is het nu en ik ben blij dat hij zelf de keuze nog heeft kunnen en mogen maken.
Wat ben je toch een bijzonder en liefdevol mens! Ook namens Ward heel veel sterkte.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:26 schreef Belana het volgende:
cattie, ik ben dinsdag jarig ja, ik heb tegen hem gezegd dat als het dinsdag wordt het me een eer zal zijnmaar voor hem hoop ik maandag, want hoe eerder hoe beter.
het zal allemaal wel heel heftig worden, we zijn erbij. op de achtergrond wil hij "my way" van Herman Brood
Ja, ik heb vorige week nog staan zwijmelen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:10 schreef pinquit het volgende:
hey yps, zit er in A. een keukenwinkel? nu t toch over keukens gaat
daar bij de action enzo in de buurt?quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:44 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja, ik heb vorige week nog staan zwijmelen.
Die van ons komen allemaal van de rommelmarkt en zo, we zijn nu nog opzoek naar 3 versies die we nog niet hebbenquote:Op zondag 20 september 2009 08:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Hahaha Stout, wij hebben ook tig versies van Monopoly. Mijn man moet elke keer een andere hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
quote:Op zondag 20 september 2009 10:29 schreef Kleurdoos het volgende:
hihi.. mn vriend wilde zijn stomme sokken niet weggooien dus nu heb ik uit alles de voorkant geknipt
en daar is ie net achter gekomen
omdat ik op de Iphone zatquote:Op zondag 20 september 2009 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat wel een goede, Rocka! Waarom open jij zo'n topic niet?
Ohh klinkt bekend...kon ik gisteren doen....quote:Op zondag 20 september 2009 11:32 schreef Vicky het volgende:
Bah... De vriezer is vannacht niet goed dicht geweest... De ijskristallen vlogen om mijn oren. Nu dus de vriezer aan het ontdooien, wat een kutklus!
maat 50quote:
hij heeft m nu nog steeds aan iddquote:Op zondag 20 september 2009 12:05 schreef moussy het volgende:
Heeft ie ze gewoon aan, want dat zou P. doen, áls ik al zou knippen, maar dat doe ik niet. Ik denk dat er dan ook het 1 en ander van mij verknipt zou worden.
Oh kapotte kleding gooi ik gewoon weg als hij het niet doetquote:Op zondag 20 september 2009 12:04 schreef Kleurdoos het volgende:
het zijn sokken waar al gaten inzitten hoor, de hakken liggen er al af of het elastiek is er uit. als het goede sokken zijn verknip ik ze ook niet hoor
en daarbij zien wij er gelukkig wel de humor van in
quote:Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik beheer ook de kleding van mijn wederhelft hoor! Hij had nog housebroeken in zijn kast liggen pas
M. ookquote:Op zondag 20 september 2009 12:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik beheer ook de kleding van mijn wederhelft hoor! Hij had nog housebroeken in zijn kast liggen pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |