Das meestal wel gangbaarquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:32 schreef Pagan het volgende:
[quote]Op zaterdag 19 september 2009 11:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Als er al een andere is gooi deze dan maar dicht
[/quote}
Ik miste je al. Moet de lapo een nieuwe openen ofzo? Ik dus net
In SC moet de LAPO een nieuwe openen, met de asielactie moest het een van de organisaaaasiedames zijn ivm aanpassen FIPO e.d.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das meestal wel gangbaar![]()
Maar soms gaat Greys er al 'eentje klaarzetten'
Tis een beetje onduidelijk meestal
Weer wat geleerd. *cappuccino maken gaat*quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das meestal wel gangbaar![]()
Maar soms gaat Greys er al 'eentje klaarzetten'
Tis een beetje onduidelijk meestal
Ik heb ook liever dat ik door wat anders dan een poes word wakker gelikt, maarja You cant have it allquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In SC moet de LAPO een nieuwe openen, met de asielactie moest het een van de organisaaaasiedames zijn ivm aanpassen FIPO e.d.![]()
Ik wilde eerst " waar Loveless weer es wakker wordt gelikt " doen, maar dat paste niet
Doe maar 2quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. *cappuccino maken gaat*
Gadverquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat ik door wat anders dan een poes word wakker gelikt, maarja You cant have it all![]()
Je zou raar opkijken als die je aan je neus wakker liep te likkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut![]()
Jennifer Hofman ofzo, die mag me best s'ochtends doen ontwaken
Tjah ik heb ook liever gewoon een kus en dan dat likken dat kan ik dan zelluf najaha laat maar weer, we dwalen al weer afquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je zou raar opkijken als die je aan je neus wakker liep te likken
En wie post er weeeeeeer doorhet slotje heen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik wakker was geweest en als ik het had gezien, dan had ik je gered
Hier is het bewolkt. Strange...
Ik word achterna gezeten door een hele enge man op Hyves... Wie wil een PM om hem terug te pakken?
2x toe ook héquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En wie post er weeeeeeer doorhet slotje heen?
Hoiquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
En wie post er weeeeeeer doorhet slotje heen?
Nou ja, het is iig half 12 geweest, dus EliesjePiesje kan niet boos wordenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah ik heb ook liever gewoon een kus en dan dat likken dat kan ik dan zelluf najaha laat maar weer, we dwalen al weer af
Als ik wakker was geweest en als ik het had gezien, dan had ik je geredquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Ik werd het halve forum over achtervolgd door Zhe-devillll en ik wilde dat jij me kwam redden![]()
![]()
Maar, mogguh damesss
PMMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:42 schreef ElisaB het volgende:
Een belangrijk bericht:
[..]
Ik word achterna gezeten door een hele enge man op Hyves... Wie wil een PM om hem terug te pakken?
Doe maar!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:42 schreef ElisaB het volgende:
Een belangrijk bericht:
[..]
Hier is het grijs, bewolkt, mistig.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat had je in gedachten Elies?![]()
Hier overigens strak blauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |