Ik zal dan uit protest gewoon geen bier drinken tot 6 uur. Gewoon symbolisch en sympathie tegenover jou.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:33 schreef Afwazig het volgende:
Ik om half 3 pas, dat is ook kut. Dan is iedereen allang aan het bier tegen de tijd dat je in de kantine komt.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:42 schreef kurk_droog het volgende:
Zeiksnor, ik moest vorige week voor de beker om half 5 spelen. Dat is pas kut!
Ik dacht dat ik in een bierteam speelde, maar als je om half 5 pas moet dan voetbal je echt bij het 11e van FC Bier ofzoquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:42 schreef kurk_droog het volgende:
Zeiksnor, ik moest vorige week voor de beker om half 5 spelen. Dat is pas kut!
Ik vind altijd van wel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:44 schreef ehqo. het volgende:
Hoort de frisse waterkou van dauw en de geur van een grasmat niet bij de romantiek van voetbal?
Homo.quote:
Nee hoor, met het 2e heb ik ook wel eens rond die tijd gevoetbald.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in een bierteam speelde, maar als je om half 5 pas moet dan voetbal je echt bij het 11e van FC Bier ofzo
Nee, zit in het 2e elftal op zaterdagquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in een bierteam speelde, maar als je om half 5 pas moet dan voetbal je echt bij het 11e van FC Bier ofzo
Veel bier is meestal toch wel zoquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, zit in het 2e elftal op zaterdagVandaag weer gewoon competitie om een betere tijd
Wel veel bier.. dat wel
jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:06 schreef Silaz het volgende:
[..]
Veel bier is meestal toch wel zoOngeacht welk team
Althans, hier.
Dat valt nog wel vies tegen denk ikquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja
Voordat ik voetbalde zat ik op andere sport bij vereniging die een topsport klimaat had. In alles jeugdselectie teams zat ik. Bij de B zelfs 2x om 6 uur in de ochtend trainen maar altijd bier drinken
Misschien waren wij daarom niet heel populair daar.. of toch door de arrogantie omdat we alles wonnen? Nja, bier is bij elke sport lijkt me
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:44 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dat valt nog wel vies tegen denk ikTafeltennis en bier.. nah
![]()
![]()
Daarom heb ik er nu voor gekozen om alleen nog maar aan het bier te gaan. Geen matches, alleen trainen.En supporten. Veel bier drinken, is ook een sport
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |