Daar kun je nog wel even zoet mee zijn, kan zo'n 3 weken duren.quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:18 schreef Nebo het volgende:
Ik heb gisteren toen ik naar beneden liep mijn kleine teentje echt flink bezeerd zeg. Ik wilde mijn voet een tree lager zetten en toen bleef ik met mijn kleine teen hangen bij de rand van de vorige tree. Gister toen ik naar bed ging, was 'ie al best wel blauw maar nu is hij echt compleet paars. Hopelijk is het alleen een kneuzing
quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar kun je nog wel even zoet mee zijn, kan zo'n 3 weken duren.
Ik heb er hier ook last van.quote:
hij is verdomt handig voor je evenwicht, als je hem kwijt zou raken, zou je waarschijnlijk weer moeten leren lopenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Stom ding ook dat kleine teentje, nergens goed voor!
Je kleine teen is zo goed als rudimetair.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:36 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
hij is verdomt handig voor je evenwicht, als je hem kwijt zou raken, zou je waarschijnlijk weer moeten leren lopen
In dat geval, neem een goed scherp mes Nebo en snij hem er maar van af, het mag van Reintjiquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:39 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je kleine teen is zo goed als rudimetair.
op zulke momenten ben ik blij dat ik een auto hebquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:19 schreef RitseB het volgende:
Wat ik normaal in een uur en een kwartier doe heb ik nu ruim 3 uur over gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |