tingelingeling wake-up call Het is al afgelopen hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is het niet waar, tis allemaal in opdracht van het hokje, gewoon script meer niet,,,,, En dat kuthokje doet dat gewoon om Huub en Claire in diskrediet te brengen zodat Brian de volgende popipoll kan winnen![]()
Kom op medesoppers, laat je niet gek maken, gewoon op Huub blijven stemmen
Krijgen we straks natuurlijk, net als bij die geboorte, een live verslag op twitter van die begrafenisquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:57 schreef sering het volgende:
Huub twitter net dat zijn opa een uur geleden is overleden.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
tingelingeling wake-up call Het is al afgelopen hoor.
'Tingelingeling' is denk ik niet genoeg, als ik het hier zo lees.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zeker nog niet tot jou door gedrongen dat Huub al lang geen publiek bezit meer isquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijgen we straks natuurlijk, net als bij die geboorte, een live verslag op twitter van die begrafenis
quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
quote:zo 20 sep 2009, 19:41 Gouden Kooi-Huub blij met steun van onze redactie
AMSTERDAM - Ex-Gouden Kooi-bewoner Huub bedankt iedereen voor de lieve berichtjes die hij kreeg nadat zijn opa overleed.
Foto: BLAUW, AB Het nieuws van het overlijden kwam kort nadat op internet werd beweerd dat Huub en zijn Gouden Kooi-vrouw Claire uit elkaar zouden zijn. Dat bleek niet waar.
Huub schreef gisteren op zijn Twitter-pagina: "Iets meer dan een uur is de man naar wie ik vernoemd ben overleden. Lieve opa, je bent er niet meer en beter af waar je nu bent. I love you."
Hij laat weten: "Thnx iedereen voor alle lieve berichtjes ivm met mijn opa."
Een goedmakertje voor wat? Nog meer non-news?quote:Op zondag 20 september 2009 20:52 schreef sunny16947 het volgende:
Moet dit een goedmakertje zijn of zo.
Lulliger vind ik het om de dood van zijn opa als goedmakertje te beschouwen. Maar het is inderdaad non-news, goed voor twitter en dus zijn 'followers'. Maar misschien had Nanninga wat ruimte over.quote:Op zondag 20 september 2009 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een goedmakertje voor wat? Nog meer non-news?
Lullig voor Huub's opa maar dat dit het nieuws haalt.........![]()
voor mensen met veel vrienden op hyves kan je ook niet alle inbox berichten bekijken per dag krijg je zoon 5000 berichtenquote:Op zondag 20 september 2009 19:34 schreef Guillaume85 het volgende:
Heeft amanda geen manager meer?
Het zou mij niet verbazen. Ze heeft geen promotie voor haar single gedaan en deze is totaal geflopt.
Sinds november 2008 stond op haar hyves de naam van het boekingenbedrijf worldofbookings.
Nu staat dit op haar hyves:
Management/Boekingen : Lieve vrienden,
Omdat ik zoveel inbox berichten krijg kom ik er nooit aan toe om ze te lezen. Het beste kan je gewoon een krabbel sturen.
Voor boekingen en aanvragen kan je me een e-mail sturen.
lifeofamanda@live.nl
Volgens mij denkt Amada nog steeds dat alles vanzelf gaat. Zij neemt een plaatje op en dan wordt het vanzelf een hit, hoeft ze zelf helemaal niets voor te doen.............was in DGK toch ook? Zij wilde iets en als ze maar lang genoeg dramde kwam het er. Jammer voor Amanda dat het buiten die poort er iets anders aan toe gaat!quote:Op zondag 20 september 2009 23:23 schreef peeet1 het volgende:
[..]
voor mensen met veel vrienden op hyves kan je ook niet alle inbox berichten bekijken per dag krijg je zoon 5000 berichten
Vrienden????quote:Op zondag 20 september 2009 23:23 schreef peeet1 het volgende:
[..]
voor mensen met veel vrienden op hyves kan je ook niet alle inbox berichten bekijken per dag krijg je zoon 5000 berichten
Ik weet niet..., maar ik voel gewoon dat hier een Ervaringsdeskundige spreekt ! Kom, vertel es Peet, hoe zit dat nou precies ?quote:Op zondag 20 september 2009 23:23 schreef peeet1 het volgende:
[..]
oke daar gaat die danquote:Op zondag 20 september 2009 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet..., maar ik voel gewoon dat hier een Ervaringsdeskundige spreekt ! Kom, vertel es Peet, hoe zit dat nou precies ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |