Uiteraard.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:51 schreef zarGon het volgende:
Blijf vooral die plaatjes direct linken vanaf Hyves,.
Check Armanii gespot worden dan!quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:25 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook gewoon pas 14 he..
Op die leeftijd ze al namen gevenquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Check Armanii gespot worden dan!
[ afbeelding ]
Ze heeft wel lekkere vriendinnen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Op die leeftijd ze al namen geven
quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze heeft wel lekkere vriendinnen.
[ afbeelding ]
NEXT!quote:Religie: Proud Moslim
godverdomme zeg. Ik ben maar even snel op mijn rug gaan liggen ter bescherming van mijn matras.quote:Op zaterdag 19 september 2009 04:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je plafond dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
godverdomme zeg. Ik ben maar even snel op mijn rug gaan liggen ter bescherming van mijn matras.
Ik zie het ja, het is al na 9 uur....idd niet echt plafond-tijd!quote:
boh..quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zie het ja, het is al na 9 uur....idd niet echt plafond-tijd!
En op een plafond slaap je niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja moest een keuze maken. Dan maar mijn plafond met een gat
Waarom kijk jij altijd zo gay op foto's??quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik krijg ook al inhammen...ouder worden sucks balls!
[ afbeelding ]
Omdat, Lamon.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:11 schreef Otis. het volgende:
[..]
Waarom kijk jij altijd zo gay op foto's??
Godverdomme zeg wat een lekker wijfquote:Op zaterdag 19 september 2009 04:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi zo.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:15 schreef kurk_droog het volgende:
ik vroeg me nest uit om precies om 10 uur bij de ticketbox te zijn. Zegt die hoer godverdomme dat ze geen kaartjes kan printen voor ado.. Daar vroeg ik toch niet om kutwijf![]()
![]()
In recordtempo naar huis gefietst en kon via internet nog halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |