quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:39 schreef Godtje het volgende:
Heel rationeel gedacht (ik ben een man) zie ik een paar mogelijkheden:
- Ik zet het andere meisje uit mijn hoofd en ga voor mijn vriendin...
- Ik spreek af met het andere meisje om te kijken of het ook klikt met alle gevolgen van dien..
- Vriendin dumpen en gewoon lekker in je eentje verder kloten.
- Ik spreek af met het andere meisje om te kijken of het ook klikt met alle gevolgen van dien..
Herkenbaar?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:44 schreef LasTeR het volgende:
Trouwens, gewoon vreemdgaan. Ik weet volledig hoe jij je leven leeft en hoe je vriendin over alles denkt. Ik kan ook nog eens in de toekomst kijken en ik kan je vertellen dat alles goedkomt.
Ja. Het komt niet goed. Als je rond wilt kloten verlaat je je huidige vriendin maar.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ja. Het komt niet goed. Als je rond wilt kloten verlaat je je huidige vriendin maar.
Ik vind dat nogal " hard" om te zeggen na 1 slippertje. Als ik nu verder zou gaan dan heb je wellicht gelijk.quote:
Ik zie je punt, maar weet jij direct of jij je mobieltje goed genoeg vind? Je mag toch wel kritisch zijn (zonder naar anderen te kijken)? Stel je bent compleet op iemand verliefd dan is het gemakkelijk om netjes te zijn. Maar dat is lang niet altijd zo...quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:53 schreef Lastpost het volgende:
Overduidelijk dat je je vriendin behandeld als je nieuwe mobieltje, het is allemaal leuk en geweldig mooi en je wilt het aan iedereen showen tot je in het boekje een beter model ziet, mooier en handige functies.
Ondertussen natuurlijk wel gewoon verder kijken naar een nieuwe, die weer beter is zodat je die kunt halen en ondertussen een schuldgevoel omdat je die andere nog niet zolang had, maar ach dat ding was toch niet zo geweldig.
Ik flirt sowieso, maar dat is bekend bij mijn wederhelft dus zodoende ook geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:59 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Ik zie je punt, maar weet jij direct of jij je mobieltje goed genoeg vind? Je mag toch wel kritisch zijn (zonder naar anderen te kijken)? Stel je bent compleet op iemand verliefd dan is het gemakkelijk om netjes te zijn. Maar dat is lang niet altijd zo...
plus Compleet monogaam is niemand... als jij in een kroeg staat dan flirt je ook met andere mensen... wat is de grens. Zoenen is er voor bij... dat snap ik ook...
Neem een Finse, mijn Nokia heeft nooit kuren vertoond.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:59 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Ik zie je punt, maar weet jij direct of jij je mobieltje goed genoeg vind? Je mag toch wel kritisch zijn (zonder naar anderen te kijken)? Stel je bent compleet op iemand verliefd dan is het gemakkelijk om netjes te zijn. Maar dat is lang niet altijd zo...
plus Compleet monogaam is niemand... als jij in een kroeg staat dan flirt je ook met andere mensen... wat is de grens. Zoenen is er voor bij... dat snap ik ook...
Eerlijk zeggen vind ik eigenlijk erg gemeen. Als mijn vriendin vreemd zou gaan zou ik het ook niet willen weten. Ik zou haar alleen maar opzadelen met een kut gevoel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
nou ik zou het zowiezo eerlijk tegen je vriendin zeggen hoor..
want tis toch een slecht teken?
Als ik gewend ben om makkelijk met een meisje te zoenen.. (ik ben een tijd lang vrijgezel geweest), zeker als ik drank op heb... dan betekent dat niet direct iets. **Nu ik dit terug lees, klinkt het erg foutquote:je gaat nite voor niks vreemd..
Iets afspreken om te kijken of het klikt is niet per se vreemd gaan....quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:10 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Dat je vreemd wil gaan om te kijken wat beter is is echt niet vet.
Ja je geeft haar wel een kut gevoel , oke!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:17 schreef Defouteman het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen vind ik eigenlijk erg gemeen. Als mijn vriendin vreemd zou gaan zou ik het ook niet willen weten. Ik zou haar alleen maar opzadelen met een kut gevoel.
[..]
Als ik gewend ben om makkelijk met een meisje te zoenen.. (ik ben een tijd lang vrijgezel geweest), zeker als ik drank op heb... dan betekent dat niet direct iets. **Nu ik dit terug lees, klinkt het erg fout**
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |