Natuurlijk. Alhoewel het zich geëvolueerd heeft de laatste decennia.quote:Op zondag 20 september 2009 11:15 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
is Kersfeest een algemeen Nederlands feest dan?
Inderdaad. Maar vandaag moet elke Amsterdammer gewoon beweren dat hij een moslim is die zich vol gaat proppen bij z'n tante in Zaandam. Als ze je vervolgens niet naar het CS brengen, meld je het aan als discriminatie.quote:Op zondag 20 september 2009 11:33 schreef longinus het volgende:
dan discrimineren ze toch, of alles gratis of niks gratis, niet voor bepaalde groepen.
quote:Op zondag 20 september 2009 11:36 schreef Lkw het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar vandaag moet elke Amsterdammer gewoon beweren dat hij een moslim is die zich vol gaat proppen bij z'n tante in Zaandam. Als ze je vervolgens niet naar het CS brengen, meld je het aan als discriminatie.
Brunei, ik denk het rijkste land op aarde.quote:Op zondag 20 september 2009 11:15 schreef bassnl777 het volgende:
[..]
Noem mij een islamitisch land dat welvaarend is?!
Maleisie, ook vrij welvarendquote:Op zondag 20 september 2009 11:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Brunei, ik denk het rijkste land op aarde.
Het Suikerfeest afschaffen?quote:Op zondag 20 september 2009 11:07 schreef Meki het volgende:
[..]
wat slaat dit nou weer op...
Autoloze zondag op suikerfeest, gekker kan het niet worden
gemeente is schuldige en dient maatregelen te treffen
De snelste manier om Nederland te islamiseren is door alles gratis voor moslims te maken.quote:Op zondag 20 september 2009 12:00 schreef katerwater het volgende:
Vandaag is iedereen dus moslim in Amsterdam
Had het niet beter kunnen verwoorden, uit angst voor relmarokkanen moest er maar weer eens een appeasement regeling komen van welwillend Nederland.quote:Op zondag 20 september 2009 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
WTF is dit voor een discriminatie, zijn ze nou godver helemaal achterlijk geworden daar in Amsterdam?
http://www.beleven.org/feest/id-al-fitr_suikerfeestquote:1 Sjawwaal. In 2009 begint het Suikerfeest op de avond van zondag 20 september.
Op de 1ste dag van de tiende maand, viert men het Suikerfeest, Id-al-Fitr, het feest van het breken van de vasten. Het einde van de Ramadan. Het exacte begin is afhankelijk van het verschijnen van de sikkel van de nieuwe maan. De hier gegeven datum is de datum van de volle dag. Het Suikerfeest begint op de dag ervoor bij zonsondergang.
http://www.buienradar.nl/zonsopkomst-zonsondergang.aspxquote:Datum Zonsopkomst Zonsondergang
zondag 20 september 2009 7:23 19:43
http://www.ivv.amsterdam.nl/thema's/autovrije_dag/wat_houdt_dequote:De Autovrije dag is een feestelijke dag voor en door Amsterdammers met ruim vijftig evenementen op straat. Amsterdam is van 10.00 tot 17.00 uur afgesloten voor inkomend verkeer vanaf de ring A10. Het is een dag die in het teken staat van gezond bewegen in een schone stad.
Wat heeft dit nu weer met Wilders te maken. Je hoeft echt geen Wildersstemmer te zijn om dit belachelijk te vinden.quote:Op zondag 20 september 2009 12:17 schreef Lkw het volgende:
Wist je dat het vandaag joods nieuwjaar is? Waarom horen we daar niks over? Omdat joden een minder grote bek hebben? En waarom krijgen joden niks aangeboden van overheidswege? Alleen joden op de watertaxi bijvoorbeeld, alle anderen worden geweerd. Ideetje?
Okee, je hebt gelijk, dat riekt naar apartheid.
Maar als het om moslims gaat, is het natuurlijk wél heel normaal allemaal. Vanzelfsprekend. Geen twijfel mogelijk. Want moslims dienen gepamperd te worden. Zoveel mogelijk. Net als verwende kinderen. Anders gaan ze weer huilen en dat is vervelend.
Niet mee eens? Vuile Wildersstemmer!
Het sarcasme in mijn berichtje ontgaat je?quote:Op zondag 20 september 2009 12:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat heeft dit nu weer met Wilders te maken. Je hoeft echt geen Wildersstemmer te zijn om dit belachelijk te vinden.
Juist wel, want de oude partijen stimuleren juist de islamisering.quote:Op zondag 20 september 2009 12:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat heeft dit nu weer met Wilders te maken. Je hoeft echt geen Wildersstemmer te zijn om dit belachelijk te vinden.
De joden konden gisteren op bezoek gaan! Mystery solved.quote:Op zondag 20 september 2009 12:17 schreef Lkw het volgende:
Wist je dat het vandaag joods nieuwjaar is? Echt waar. Waarom horen we daar niks over? Omdat joden een minder grote bek hebben? En waarom krijgen joden niks aangeboden van overheidswege? Alleen joden op de watertaxi bijvoorbeeld, alle anderen worden geweerd. Ideetje?
Okee, je hebt gelijk, dat riekt naar apartheid.
Maar als het om moslims gaat, is het natuurlijk wél heel normaal allemaal. Vanzelfsprekend. Geen twijfel mogelijk. Want moslims dienen gepamperd te worden. Zoveel mogelijk. Net als verwende kinderen. Anders gaan ze huilen en dat is vervelend. Daarbij zijn ze zielig.
Niet mee eens? Vuile Wildersstemmer!
Er zijn ook een stuk minder Moslims in Nederland dan autochtone atheïsten of christenen, maar zie je ooit speciale regels voor alleen christenen of blanken in deze vorm?quote:Op zondag 20 september 2009 12:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En Joden zijn er natuurlijk wel een stuk minder in dit landje. En volgens mij was het gisteren Joods nieuwjaar.
Met het falende taxi standplaats "veiligheids" beleid van Cohen zou ik dat inderdaad ook maar uit m'n hoofd laten, je kan beter zeggen dat je moslim bent, dan krijg je nog voordelen toe ook nog.quote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Ringo het volgende:
Die taxichauffeurs in A'dam, dat zijn toch allemaal Achmeds? Niet zo moeilijk om die dit soort streken te laten uithalen. Ik zou ze niet eens durven vertellen dat ik joods ben.
Nou en, de moslims hadden toch ook een dag eerder kunnen gaan, dan blijven ze maar slapen.quote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
De joden konden gisteren op bezoek gaan! Mystery solved.
Nee, stel je voor zeg, dat kán toch niet? Dat zou discriminatie zijn én voortrekkerij én racismequote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Er zijn ook een stuk minder Moslims in Nederland dan autochtone atheïsten of christenen, maar zie je ooit speciale regels voor alleen christenen of blanken in deze vorm?
Nee hoor, ik vind dit belachelijk maar zou never nooit Wilders stemmen.quote:Op zondag 20 september 2009 12:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Juist wel, want de oude partijen stimuleren juist de islamisering.
Ik zou toch maar overwegen om een keertje Wilders te stemmen, want als je op die oude partijen stemt weet je tenminste zeker dat Nederland een zooitje blijft.quote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind dit belachelijk maar zou never nooit Wilders stemmen.
En als kers op de taart krijg je rellen en geweldpleging van de Islamitische gemeenschap op de koop toe, om nom nom.quote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, stel je voor zeg, dat kán toch niet? Dat zou discriminatie zijn én voortrekkerij én racisme
Ja, want alle partijen behalve die van Wilders staan achter deze actie.quote:Op zondag 20 september 2009 12:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zou toch maar overwegen om een keertje Wilders te stemmen, want als je op die oude partijen stemt weet je tenminste zeker dat Nederland een zooitje blijft.
Nee, dat kan niet. Moslims werken op zaterdag terwijl zaterdag de joodse rustdag is. En het was geen feestdag gisteren, maar vastdag.quote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nou en, de moslims hadden toch ook een dag eerder kunnen gaan, dan blijven ze maar slapen.
Ik ook niet. Maar als je dit soort dingen niet apprecieert, word je al snel in die hoek geplaatst. Terecht of onterecht. Vandaar dat ik 'm noemde.quote:Op zondag 20 september 2009 12:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind dit belachelijk maar zou never nooit Wilders stemmen.
Alle andere partijen vinden deze actie wel best.quote:Op zondag 20 september 2009 12:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, want alle partijen behalve die van Wilders staan achter deze actie.![]()
Zwart-Wit, he Johndope. Zo is jouw gedachtengang wel een beetje.
Ja dat zie ik.quote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
maar zie je ooit speciale regels voor alleen christenen of blanken in deze vorm?
Als er geen suikerfeest was geweest waren er uiteraard geen busjes geweest.quote:Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef Zith het volgende:
Zucht, telegraaf berichtEr worden gewoon busjes ingezet om mensen te vervoeren, moslim of niet moslim. Telegraaf pikt alleen de moslim groep eruit, dat het voor de anderen ook geldt halen ze er maar uit.
Waarom?quote:Op zondag 20 september 2009 12:21 schreef Dagonet het volgende:
Te bizar voor woorden, had die autoloze zondag dan een week verplaatst ofzo, dit is toch debiel?
http://www.ivv.amsterdam.(...)/waarom_op_zondag_20quote:Waarom op zondag 20 september?
17 september 2009
Landelijk is de Autovrije dag op zondag 20 september. Al jaren is het rond deze tijd van het jaar, maar waarom is dat? In heel Europa is er de European Mobility Week van 16 tot 22 september met op 22 september de Autovrije dag als afsluiting. In Nederland heet de European Mobility Week de Week van de Vooruitgang.
De Week van de Vooruitgang en de Autovrije Dag worden georganiseerd en gecoördineerd door Milieudefensie, die worden aangestuurd door het Landelijk Orgaan Autovrije Zondag (LOAZ). De Autovrije dag in Nederland vindt – in tegenstelling tot andere Europese landen – niet plaats op 22 september, maar standaard op de zondag ervoor. Dat is dit jaar dus op zondag 20 september. Jaren geleden is besloten om het in Nederland op deze manier te doen, omdat steden op een doordeweekse dag afsluiten meer ophef met zich meebrengt.
Dit jaar valt de datum van de Autovrije dag ongelukkig, omdat ook het Suikerfeest gevierd wordt door de Turkse gemeenschap en mogelijk ook door de Marokkaanse gemeenschap.
Heb je een link van de bron?quote:Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef Zith het volgende:
Zucht, telegraaf berichtEr worden gewoon busjes ingezet om mensen te vervoeren, moslim of niet moslim. Telegraaf pikt alleen de moslim groep eruit, dat het voor de anderen ook geldt halen ze er maar uit.
Jouw geloofwaardigheid is bij deze al afgeschaft.quote:Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
Ja dat zie ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De blanken hebben een precedent geschapen!
http://www.nos.nl/nosjour(...)usjes_amsterdam.htmlquote:Op zondag 20 september 2009 12:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb je een link van de bron?
Maar als het klopt wat je zegt, is het dus weer gezeur om niks.
Maar ook jouw insteek klopt niet helemaal.quote:Op zondag 20 september 2009 12:31 schreef Zith het volgende:
Ach god, en het k-woord moet weer gebruikt worden om het standpunt duidelijk te maken.quote:Op zondag 20 september 2009 12:39 schreef cerror het volgende:
Weer zo'n kutkanker knuffel actie om te zorgen dat die zandnegers niet gaan rellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |