Dat dus, wat een onzinquote:Op zondag 20 september 2009 10:56 schreef Lkw het volgende:
Ja, want moslims kunnen fietsen noch lopen
http://www.at5.nl/artikel(...)zet-voor-suikerfeestquote:Op zondag 20 september 2009 10:56 schreef Zoran1 het volgende:
Dan doe je net of je een moslim bent? Krijg je ook een gratis taxirit!
Verder: enige bron is de Telegraaf. Ik vertrouw die nazikrant niet.
Dat bericht gaat over busjes en niet gratis taxiritten.quote:Op zondag 20 september 2009 11:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)zet-voor-suikerfeest
Een taxi kan ook een busje zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 11:01 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
Dat bericht gaat over busjes en niet gratis taxiritten.
Zoals ik hierboven ook al zei, maakt het wel een lastige hoor..quote:Stadsdeelvoorzitter Jeroen Broeders vindt dat de gemeente een blunder heeft begaan met de planning van de autoloze zondag. Broeders: "Je organiseert ook geen autoloze zondag met kerst".
Oplossing lag voor de hand, maar weigerden om de autoloze zondag te verplaatsen, nee wat doen ze ze laten het staan, hebben honderd politie en verkeersregelaars..quote:Op zondag 20 september 2009 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
WTF is dit voor een discriminatie, zijn ze nou godver helemaal achterlijk geworden daar in Amsterdam?
Het is misschien wel zo netjes dat ze dit doen maar dan moet het voor iedereen zijn. Dus ook de mensen die moeten werken en nu met het ov moeten.quote:Op zondag 20 september 2009 11:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven ook al zei, maakt het wel een lastige hoor..
Waarom open je dan een nieuw topic?quote:Op zondag 20 september 2009 11:02 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Een taxi kan ook een busje zijn.
Je betaalt toch pas belasting als je een baan hebt?quote:Op zondag 20 september 2009 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Oplossing lag voor de hand, maar weigerden om de autoloze zondag te verplaatsen, nee wat doen ze ze laten het staan, hebben honderd politie en verkeersregelaars..
risico van de gemeente
verder goed plan. wij betalen ook belasting
Goed punt.quote:Op zondag 20 september 2009 11:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het is misschien wel zo netjes dat ze dit doen maar dan moet het voor iedereen zijn. Dus ook de mensen die moeten werken en nu met het ov moeten.
Flikker eens even lekker op joh, deze reactie staat dus ook voor wat het moslim zijn inhoudt: totaal ontspoort en te debiel voor woordenquote:Op zondag 20 september 2009 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Oplossing lag voor de hand, maar weigerden om de autoloze zondag te verplaatsen, nee wat doen ze ze laten het staan, hebben honderd politie en verkeersregelaars..
risico van de gemeente
verder goed plan. wij betalen ook belasting
wat slaat dit nou weer op...quote:Op zondag 20 september 2009 11:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je betaalt pas belasting als je een baan hebt
Nee hoor, wat zou jij zeggen als autoloze zondag viel op kerstdagen ? en je je moest je familie bezoeken in de stad.....quote:Op zondag 20 september 2009 11:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Flikker eens even lekker op joh, deze reactie staat dus ook voor wat het moslim zijn inhoudt: totaal ontspoort en te debiel voor woorden
Ow shit, je hebt helemaal gelijk, dat topic was ik al weer vergeten.quote:Op zondag 20 september 2009 11:06 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
Waarom open je dan een nieuw topic?
Autoloos Suikerfeest 2: Waar Amsterdam in z'n vuistje lacht.
dan zou ik zeggen: Lekker!! hoef ik ook niet bij mijn schoonmoeder te zitten die hele "gezellige" kerstdagen!!quote:Op zondag 20 september 2009 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, wat zou jij zeggen als autoloze zondag viel op kerstdagen ? en je je moest je familie bezoeken in de stad.....
Dat ik het OV dan neemquote:Op zondag 20 september 2009 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, wat zou jij zeggen als autoloze zondag viel op kerstdagen ? en je je moest je familie bezoeken in de stad.....
Dat jij slechte banden ondervindt met je familie.. kunnen wij er ook niks aan doenquote:Op zondag 20 september 2009 11:09 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
dan zou ik zeggen: Lekker!! hoef ik ook niet bij mijn schoonmoeder te zitten die hele "gezellige" kerstdagen!!
quote:Op zondag 20 september 2009 11:07 schreef Meki het volgende:
[..]
wat slaat dit nou weer op...
Autoloze zondag op suikerfeest, gekker kan het niet worden
gemeente is schuldige en dient maatregelen te treffen
...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |