Nee, de Arabieren hebben zich aangesloten bij de Turken.quote:Op zondag 20 september 2009 09:14 schreef Iblis het volgende:
Ik sluit me daarbij aan! Iedereen goed en gezegend Suikerfeest. Zelfs als je morgen pas begint zijn die er nou trouwens?.
Ik zag ook een heleboel Marokkanen naar de moskee gaan. Het zullen e niet veel zijn die morgen Suikerfeest vieren denk ik...quote:Op zondag 20 september 2009 09:14 schreef Iblis het volgende:
Ik sluit me daarbij aan! Iedereen goed en gezegend Suikerfeest. Zelfs als je morgen pas begint zijn die er nou trouwens?.
Een wat?quote:Op zondag 20 september 2009 09:20 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
ja en? ik ben een Sallander!
Wat zegt het over mij dan?quote:Op zondag 20 september 2009 09:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Deze reactie zegt meer over jou dan over hem hoor..
dat iig. de manier waarop je het zegt, dus met die smiley erbij, behoorlijk kansloos isquote:
Deze reactie zegt over jou vooral dat je geen PI's kan lezen.quote:Op zondag 20 september 2009 09:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Deze reactie zegt meer over jou dan over hem hoor..
Wanneer je um niet begrijpt ja.quote:Op zondag 20 september 2009 09:28 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat iig. de manier waarop je het zegt, dus met die smiley erbij, behoorlijk kansloos is
Jij ookquote:Op zondag 20 september 2009 09:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens jongens. Ik heb Trigger kennen elkaar al langer dan vandaag. Ramazan Mubarak trig
wat moet da brabbeltaaltje op FOK!!quote:Op zondag 20 september 2009 09:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens jongens. Ik heb Trigger kennen elkaar al langer dan vandaag. Ramazan Mubarak trig
Maar de Javaanse Westbidders dan?quote:Op zondag 20 september 2009 09:33 schreef Idril-2 het volgende:
En ja, het is voor Turken én Marokkanen suikerfeest vandaag!
Ik niet meedoen aan die fratsen. Maar evengoed bedankt. Dat Alllah komen hoogspersoonlijk jouw taartje zegent, zodat jij lippen niet verbranden bij hap.quote:Op zondag 20 september 2009 09:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik hierbij iedereen een goed en gezegend suikerfeest wensen.
Marokko heeft morgen suikerfeestquote:Op zondag 20 september 2009 09:14 schreef Iblis het volgende:
De Turken en de Arabieren vieren Eid niet altijd op dezelfde dag?quote:Op zondag 20 september 2009 09:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, de Arabieren hebben zich aangesloten bij de Turken.
Zeldenquote:Op zondag 20 september 2009 10:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Turken en de Arabieren vieren Eid niet altijd op dezelfde dag?
ja, Mubarak van hetzelfdequote:Op zondag 20 september 2009 09:51 schreef xminator het volgende:
Bayraminiz Mubarek olsun / Eid Mubarak.
Nee, het ligt eraan wanneer de nieuwe maan gezien wordt. Dan pas kan het feest losbarsten.quote:Op zondag 20 september 2009 10:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De Turken en de Arabieren vieren Eid niet altijd op dezelfde dag?
Ik zat me serieus al af te vragen wat Mubarak betekent.quote:Op zondag 20 september 2009 11:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, Mubarak van hetzelfde
[ afbeelding ]
Lullig als het dagenlang bewolkt is.quote:Op zondag 20 september 2009 11:53 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Nee, het ligt eraan wanneer de nieuwe maan gezien wordt. Dan pas kan het feest losbarsten.
Want Turken zijn geen bewoners van Nederland?quote:Op zondag 20 september 2009 13:34 schreef Communistenkogel het volgende:
je gaat die lelijke turken toch geen fijn suikerfeest wensen als trotse Nederlander
Nee, Chinezen ook niet.quote:Op zondag 20 september 2009 13:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want Turken zijn geen bewoners van Nederland?
Turken zijn ook mensen zoals Nederlanders, dus waarom niet, iedereen is gezellig, dit is een hartstikke gezellige dagquote:Op zondag 20 september 2009 13:34 schreef Communistenkogel het volgende:
je gaat die lelijke turken toch geen fijn suikerfeest wensen als trotse Nederlander
Suikerfeest heeft geen invloed op mijn dag. Het zonnetje wel, dus ik ben het met je eens dat het een fijne dag is.quote:Op zondag 20 september 2009 16:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Turken zijn ook mensen zoals Nederlanders, dus waarom niet, iedereen is gezellig, dit is een hartstikke gezellige dag
Insh'Allah..quote:Op zondag 20 september 2009 10:26 schreef Lkw het volgende:
Ik niet meedoen aan die fratsen. Maar evengoed bedankt. Dat Alllah komen hoogspersoonlijk jouw taartje zegent, zodat jij lippen niet verbranden bij hap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |