Ik geef het op en troost me dat ik 24.000 per maand verdien en jij waarschijnlijk een uitkering hebt of student bent en dus mijlenver afstaat van mijn comprehensie vermogen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De feiten zijn dat jij uitgeluld bent en het op een andere toer probeert.
[..]
Vind je dat nou wel of niet? Als je religie niet van doorslaggevende betekenis vind, waarom ging je dan janken dat het suikerfeest op maandag zou vallen volgens de Koran en dat moslims die het op zondag willen vieren slecht geïntegreerd zijn?
Dat moet dan inderdaad je enige troost zijn als je helemaal uitgeluld wordt, terwijl je denkt dat je iets voorstelt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:29 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik geef het op en troost me dat ik 24.000 per maand verdien en jij waarschijnlijk een uitkering hebt of student bent en dus mijlenver afstaat van mijn comprehensie vermogen.
De gemeentes hoeven niet planningen te maken op basis van obscure sektes, ze weten dat het suikerfeest op zondag of een dag later begint. Er zijn nog 51 andere zondagen waar je een autovrije zondag kunt houden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:26 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ga nou eens in op de feiten en reken me niet af op posts die gemaakt werden aan de hand van onsamenhangende reacties van jou.
Moeten gemeentes planningen maken op basis van obscure sektes die een feestdag aankondigen op de dag van de "feestdag" ?
was meer om aan te geven dat ik 2 topics jou mijn standpunt probeerde uit te leggen maar je er schijnbaar geen zak van snapte. Met onbenulligheden aankwam en vage vergelijkingen. Geen puntquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat moet dan inderdaad je enige troost zijn als je helemaal uitgeluld wordt, terwijl je denkt dat je iets voorstelt.
Royal sadness, wat doe je eigenlijk op FOK!, als je over veel geld beschikt heb je vast wat beters te doen dan jezelf belachelijk maken op een forum.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:29 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik geef het op en troost me dat ik 24.000 per maand verdien en jij waarschijnlijk een uitkering hebt of student bent en dus mijlenver afstaat van mijn comprehensie vermogen.
Als je zo incapabel bent, dat je twee topics nodig hebt om je standpunt duidelijk te maken, zal je salaris inderdaad het enige zijn waar je op terug kan vallen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:33 schreef Buschetta het volgende:
[..]
was meer om aan te geven dat ik 2 topics jou mijn standpunt probeerde uit te leggen maar je er schijnbaar geen zak van snapte. Met onbenulligheden aankwam en vage vergelijkingen. Geen punt
Volgende keer beter.
Rellen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
De politie van de zone Brussel West heeft rond 22 uur een tiental jongeren opgepakt voor de verstoring van de openbare orde in Sint-Jans-Molenbeek. De eerste administratieve aanhoudingen gebeurden vanaf 17 uur. Een persoon werd gerechtelijk aangehouden voor weerspannigheid en slagen aan politiemensen. Hij zal zaterdag ter beschikking gesteld worden van het parket van Brussel. De politie stelde desondanks geen enkel echt incident vast. Toch was er een gespannen sfeer.
Groepjes kwamen bijeen aan het Zwarte Vijversplein, in de Oostendestraat en de Van Der Dussenstraat. Daar hield de politie zeven personen administratief aan. in de Ribaucourtstraat is het daarentegen eerder kalm volgens de politie. De politieaanwezigheid werd versterkt nadat het vorige nacht tot relletjes was gekomen. Daarbij raakten er negen politiemensen gewond. De burgemeester van Molenbeek annuleerde de festiviteiten van dit weekend, vooral die van de autoloze zondag.
Misschien is dit een oplossing?![]()
![]()
Jij koppelt fortuin aan dagindeling. Dat is pas belachelijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:34 schreef Anastacia1980 het volgende:
[..]
Royal sadness, wat doe je eigenlijk op FOK!, als je over veel geld beschikt heb je vast wat beters te doen dan jezelf belachelijk maken op een forum.
Hoop niet dat dit door gaat zettenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:34 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
De politie van de zone Brussel West heeft rond 22 uur een tiental jongeren opgepakt voor de verstoring van de openbare orde in Sint-Jans-Molenbeek. De eerste administratieve aanhoudingen gebeurden vanaf 17 uur. Een persoon werd gerechtelijk aangehouden voor weerspannigheid en slagen aan politiemensen. Hij zal zaterdag ter beschikking gesteld worden van het parket van Brussel. De politie stelde desondanks geen enkel echt incident vast. Toch was er een gespannen sfeer.
Groepjes kwamen bijeen aan het Zwarte Vijversplein, in de Oostendestraat en de Van Der Dussenstraat. Daar hield de politie zeven personen administratief aan. in de Ribaucourtstraat is het daarentegen eerder kalm volgens de politie. De politieaanwezigheid werd versterkt nadat het vorige nacht tot relletjes was gekomen. Daarbij raakten er negen politiemensen gewond. De burgemeester van Molenbeek annuleerde de festiviteiten van dit weekend, vooral die van de autoloze zondag.
Misschien is dit een oplossing?![]()
![]()
ja ik had het anders gelezen ..quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:37 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Jij koppelt fortuin aan dagindeling. Dat is pas belachelijk
de kwaliteit van de oost-europeanen laat keihard te wensen over. doe mij maar een gedegen kaaskop.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja ik had het anders gelezen ..
iemand die 28.000 per maand verdien, heeft juist de tijd om op het forum te zitten..
uitkering hebbende mensen die zou de het recht ontnomen moeten worden om op een door de weekse dag Fun te hebben .. WERKZOEKEN is het motto ...
En niet gaan plezier maken je kan binnen 24 uur werk hebben als je maar wil ..
50.000 polen die binnen 24 uur werk hebben en andere mensen klagen dat ze niets kunnen vinden
pffff wel vreemd hoor .. banen zat ..
Gek genoeg had ik datzelfde gesprek met een collega van me vandaag.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
iemand die 28.000 per maand verdien, heeft juist de tijd om op het forum te zitten..
uitkering hebbende mensen die zou de het recht ontnomen moeten worden om op een door de weekse dag Fun te hebben .. WERKZOEKEN is het motto ...
50.000 polen die binnen 24 uur werk hebben en andere mensen klagen dat ze niets kunnen vinden
Raar als manager dat jij hier niks van afweetquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
Polen wel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Raar als manager dat jij hier niks van afweet
Polen werken allemaal voor 6 tot 10 euro per uur.
Wil jij voor 6 euro per uur werken ? en 800 euro netto verdienen bij een 50 uur werkweek
een nederlander werkt niet alleen efficiënt, hij denkt ook nog eens na.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:13 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Polen wel.
Om het even om te draaien ik werk al jaren in het buitenland en werk weleens als consulent. Ik raad dan altijd ten strengste af om Nederlanders in te huren op laagbetaalde plekken en liever lokale Nederlandssprekenden aan te nemen. Puur omdat een Nederlander zijn hand niet omdraait voor 800 Euro netto
http://www.telegraaf.nl/b(...)moslims__.html?p=3,1quote:Gratis vervoer voor moslims in Amsterdam
AMSTERDAM - Moslims krijgen in delen van Amsterdam vandaag gratis taxiritten om toch op familiebezoek te kunnen tijdens het islamitische Suikerfeest.
Hiertoe is besloten om ongeregeldheden bij wegafzettingen te voorkomen. Amsterdam houdt vandaag een autovrije zondag en dat is precies op de dag van het einde van de ramadan, waarbij moslims massaal bij elkaar op familiebezoek gaan. Vrijwel het hele gebied binnen de ringweg A10 geldt vandaag als verboden gebied voor automobilisten.
Dat dus, wat een onzinquote:Op zondag 20 september 2009 10:56 schreef Lkw het volgende:
Ja, want moslims kunnen fietsen noch lopen
http://www.at5.nl/artikel(...)zet-voor-suikerfeestquote:Op zondag 20 september 2009 10:56 schreef Zoran1 het volgende:
Dan doe je net of je een moslim bent? Krijg je ook een gratis taxirit!
Verder: enige bron is de Telegraaf. Ik vertrouw die nazikrant niet.
Dat bericht gaat over busjes en niet gratis taxiritten.quote:Op zondag 20 september 2009 11:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)zet-voor-suikerfeest
Een taxi kan ook een busje zijn.quote:Op zondag 20 september 2009 11:01 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
Dat bericht gaat over busjes en niet gratis taxiritten.
Zoals ik hierboven ook al zei, maakt het wel een lastige hoor..quote:Stadsdeelvoorzitter Jeroen Broeders vindt dat de gemeente een blunder heeft begaan met de planning van de autoloze zondag. Broeders: "Je organiseert ook geen autoloze zondag met kerst".
Oplossing lag voor de hand, maar weigerden om de autoloze zondag te verplaatsen, nee wat doen ze ze laten het staan, hebben honderd politie en verkeersregelaars..quote:Op zondag 20 september 2009 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
WTF is dit voor een discriminatie, zijn ze nou godver helemaal achterlijk geworden daar in Amsterdam?
Het is misschien wel zo netjes dat ze dit doen maar dan moet het voor iedereen zijn. Dus ook de mensen die moeten werken en nu met het ov moeten.quote:Op zondag 20 september 2009 11:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven ook al zei, maakt het wel een lastige hoor..
Waarom open je dan een nieuw topic?quote:Op zondag 20 september 2009 11:02 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Een taxi kan ook een busje zijn.
Je betaalt toch pas belasting als je een baan hebt?quote:Op zondag 20 september 2009 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Oplossing lag voor de hand, maar weigerden om de autoloze zondag te verplaatsen, nee wat doen ze ze laten het staan, hebben honderd politie en verkeersregelaars..
risico van de gemeente
verder goed plan. wij betalen ook belasting
Goed punt.quote:Op zondag 20 september 2009 11:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Het is misschien wel zo netjes dat ze dit doen maar dan moet het voor iedereen zijn. Dus ook de mensen die moeten werken en nu met het ov moeten.
Flikker eens even lekker op joh, deze reactie staat dus ook voor wat het moslim zijn inhoudt: totaal ontspoort en te debiel voor woordenquote:Op zondag 20 september 2009 11:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Oplossing lag voor de hand, maar weigerden om de autoloze zondag te verplaatsen, nee wat doen ze ze laten het staan, hebben honderd politie en verkeersregelaars..
risico van de gemeente
verder goed plan. wij betalen ook belasting
wat slaat dit nou weer op...quote:Op zondag 20 september 2009 11:06 schreef Lkw het volgende:
[..]
Je betaalt pas belasting als je een baan hebt
Nee hoor, wat zou jij zeggen als autoloze zondag viel op kerstdagen ? en je je moest je familie bezoeken in de stad.....quote:Op zondag 20 september 2009 11:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Flikker eens even lekker op joh, deze reactie staat dus ook voor wat het moslim zijn inhoudt: totaal ontspoort en te debiel voor woorden
Ow shit, je hebt helemaal gelijk, dat topic was ik al weer vergeten.quote:Op zondag 20 september 2009 11:06 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
Waarom open je dan een nieuw topic?
Autoloos Suikerfeest 2: Waar Amsterdam in z'n vuistje lacht.
dan zou ik zeggen: Lekker!! hoef ik ook niet bij mijn schoonmoeder te zitten die hele "gezellige" kerstdagen!!quote:Op zondag 20 september 2009 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, wat zou jij zeggen als autoloze zondag viel op kerstdagen ? en je je moest je familie bezoeken in de stad.....
Dat ik het OV dan neemquote:Op zondag 20 september 2009 11:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, wat zou jij zeggen als autoloze zondag viel op kerstdagen ? en je je moest je familie bezoeken in de stad.....
Dat jij slechte banden ondervindt met je familie.. kunnen wij er ook niks aan doenquote:Op zondag 20 september 2009 11:09 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
dan zou ik zeggen: Lekker!! hoef ik ook niet bij mijn schoonmoeder te zitten die hele "gezellige" kerstdagen!!
quote:Op zondag 20 september 2009 11:07 schreef Meki het volgende:
[..]
wat slaat dit nou weer op...
Autoloze zondag op suikerfeest, gekker kan het niet worden
gemeente is schuldige en dient maatregelen te treffen
...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |