Ik zou niet weten hoe ik moet beginnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:24 schreef Libereco het volgende:
Doe dan wat als Nederlands volk! Klagen is makkelijk vanuit je luie stoel voor de tv.
Ik ben het wel met je eens dat dit kabinet rampzalig is. We moeten op komen voor onze vrijheden!
Alsof je van een actieve politiek blij wordt, meestal kost dat nog meer geld dan een inactieve politiek.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:51 schreef mimi285 het volgende:
je hebt gelijk die hele politiek slaat nergens op..een hoop gelul en geen acties...
hehehe sh*tbezuinigingen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alsof je van een actieve politiek blij wordt, meestal kost dat nog meer geld dan een inactieve politiek.
Veel beter zal het niet worden nee, daar kun je wel op hopen, maar kleine kans dat het gebeurt. Maar vergeet niet hoe goed je het hebt in dit land. In de meeste landen met een leider met een glad, charismatisch, daadkrachtig praatje heb je het slechter dan hier. Dus ja, met dat in het achterhoofd zijn die twee dagen van gebrabbel misschien iets draaglijker.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zat zo laatst de debatten te kijken en ik realiseerde me gewoon dat het er niet beter op zal worden. Balkellende zal aanblijven en de rest gaat tegen hem in en wij burgers wachten maar en wachten tot dat er iets (goeds) gebeurd.
Politiek
De onderbuik laten regeren? Doe maar niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk ook dat we het beste alle politici af kunnen schaffen, en via internet-referenda alles kunnen bepalen. Alleen degene die dat zullen moeten beslissen, zijn de politici, en ze ontslaan zichzelf niet. Dus blijft het disfunctionele systeem voor altijd in stand gehouden.
Oh mijn god, je moet er toch niet aan denken? Denk jij nou echt dat de burgers:quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk ook dat we het beste alle politici af kunnen schaffen, en via internet-referenda alles kunnen bepalen. Alleen degene die dat zullen moeten beslissen, zijn de politici, en ze ontslaan zichzelf niet. Dus blijft het disfunctionele systeem voor altijd in stand gehouden.
Hihihi.quote:
Stop met stemmen, niet met produceren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:24 schreef Kwaliteit het volgende:
Wanneer gaan we nu met zijn allen staken?
Kom op! Actie!!!
ik wil staken!
Ja of je helpt er aan mee te zorgen dat daar kamerleden komen die wel die moeite doen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Maar die moeite nemen kamerleden ook niet, je snijdt alleen de bottleneck weg.
Waarom moeten anderen het gros van jouw problemen oplossen, je leefomgeving verbeteren of wat dan ook? De maatschappij ben jij. Daar zit je probleem. Kom eens van je luie reet en ga zelf eens aan iets goed beginnen.. niemand die je tegenhoudt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zat zo laatst de debatten te kijken en ik realiseerde me gewoon dat het er niet beter op zal worden. Balkellende zal aanblijven en de rest gaat tegen hem in en wij burgers wachten maar en wachten tot dat er iets (goeds) gebeurd.
Politiek
Dat is dan leuk voor een maandje en dan vervallen ze in het oude patroon.quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja of je helpt er aan mee te zorgen dat daar kamerleden komen die wel die moeite doen?
Dan moet je ze consequent achter hun reet aanzitten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is dan leuk voor een maandje en dan vervallen ze in het oude patroon.
Of dan ga jij daar zelf zitten als er geen mensen zijn waar je vertrouwen in hebtquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is dan leuk voor een maandje en dan vervallen ze in het oude patroon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |